Håpet om en terminspire ❤

Hurra! Gratulerer så mye!
 
Gratulerer!! :Heartred :excited001
 
11 dpo
æsj, synes dagens er ganske mye svakere... mem til gjengjeld føler meg uvel/uggen i det minste. Håper de blir sterkere!
20230821_084949.jpg
 
Kan det være pga av variasjon i konsentrasjonen av urinen? Håper det bare er det! Dårlig form er et godt tegn ihvertfall ❣️
Trenger ikke være noe galt, kan være fargestoff, konsentrasjon på urin osv. Kanskje ta ny test senere? Håper sånn for deg :Heartred

Krysse fingrene for det er noe sånt! Blir nok å ta ny senere ja ❤️
 
Litt sterkere nå, like sterk som den i går i følge premom! Burde jo bare latt være å teste, men lettere sagt enn gjort :hilarious:
Kan jo hende den testen i går heller unntaket at den var mer sensitiv, men tiden vil vise! Jeg er gravid her og nå hvert fall ❤️

20230821_112839.jpg
 
Gratulerer så mye Luna ❤️ :love7 Håper alt for deg at dette er en frisk og fin terminspire ❤️ det fortjener du:sad010:love7
 
PXL_20230529_084247949~3.jpg

Dette er mine tester fra forrige svangerskap, det gikk veeeeldig sakte oppover og jeg var bekymret for det men til slutt så var hCGen skyhøy, og hver person har jo forskjellige nivåer, det viktigste er bare at det stiger med dobling ca annenhver dag. Så mest sannsynlig så er det ikke noe å bekymre seg for ❤️ gi det noen dager til
Testene øker ikke og nå er jeg redd dette er kortvarig glede :sad010 fader altså!
Vis vedlegget 412885
 
Vis vedlegget 412889
Dette er mine tester fra forrige svangerskap, det gikk veeeeldig sakte oppover og jeg var bekymret for det men til slutt så var hCGen skyhøy, og hver person har jo forskjellige nivåer, det viktigste er bare at det stiger med dobling ca annenhver dag. Så mest sannsynlig så er det ikke noe å bekymre seg for ❤️ gi det noen dager til

Takk for oppmuntrende ord! Håper selvfølgelig du har rett❤️
 
Testene øker ikke og nå er jeg redd dette er kortvarig glede :sad010 fader altså!
Vis vedlegget 412885
Skjønner så godt bekymringen din :Heartred
Men som Alma over her skriver så kan det være helt normalt. Jeg freaka også helt ut med testing denne graviditeten, syns det økte sååå sakte. Men plutselig hadde jeg sterke tester, men så tidlig var de enda svake. Jeg testet ofte.
Håper noen dager til gjør testene dine sterkere :love017 krysser fingrene for deg og lille spiren!
 
Skjønner så godt bekymringen din :Heartred
Men som Alma over her skriver så kan det være helt normalt. Jeg freaka også helt ut med testing denne graviditeten, syns det økte sååå sakte. Men plutselig hadde jeg sterke tester, men så tidlig var de enda svake. Jeg testet ofte.
Håper noen dager til gjør testene dine sterkere :love017 krysser fingrene for deg og lille spiren!

Dere er gode!❤️ vanskelig med all bagasje å slappe av 1 trimester og når testene ikke gjør som en vil i tillegg da såå :bag:
Mem vet mer i morgen hvordan ståa er tenker jeg ❤️
 
Dere er gode!❤️ vanskelig med all bagasje å slappe av 1 trimester og når testene ikke gjør som en vil i tillegg da såå :bag:
Mem vet mer i morgen hvordan ståa er tenker jeg ❤️
Det skjønner jeg så godt, kommer nok til å være helt lik selv hvis/når jeg får positiv test igjen. Håper du får en god natt og klarer å finne en ro i at enn så lenge så er du gravid ❤️ blir spennende å se testen i morgen
 
Det skjønner jeg så godt, kommer nok til å være helt lik selv hvis/når jeg får positiv test igjen. Håper du får en god natt og klarer å finne en ro i at enn så lenge så er du gravid ❤️ blir spennende å se testen i morgen

Ja, det er ikke så lett å være gravd etter å mistet dessverre ❤️ takk for det! Krysser fingrene ❤️
 
Back
Topp