Håpet om en terminspire ❤

Tusen takk! ❤️ Vår lille kom til verden i slutten av juli og det har snudd livet helt på hodet. Overveldende og fantastisk, et salig kaos av følelser. Gleder meg sånn at du skal få din nummer 2 nå ❤️

Åhh, så godt å høre ❤️ det er virkelignet kaos av følelser! Nyt tiden ❤️
Får håpe jeg kommer så langt :shy:
 
9dpo kveld
Synes den er noe sterkere så får krysse fingrene for at dette er en spire, isåfall er jo det helt vilt med tanke på at det er bare 5 uker siden abort ❤️
Kveldens tester;
20230819_190653.jpg

20230819_190748.jpg


Ser kanskje best økning på tidligtestene;
Morgen
20230819_095957.jpg

Kveld
20230819_200248.jpg


Herlighet for et forbruk av tester idag, men tenker med all bagasjen jeg har, bare det for i år er jo nok, så får det være greit :shy:
 
Last edited:
Jaaa, så venta vel 1 t føre nye tester?:wacky:
Mest for å sjekke om streken var tull/etter abort, men den er sterkere, og ikle bare det digital slo til og med ut!! Hadde vel ikke gjort det 5 uker etter abort ?:shy:

Siste test etter abort tatt 5 august;
Vis vedlegget 412706

Nye tester;
Vis vedlegget 412707Vis vedlegget 412709

Synes også testene er sterkere i virkeligheten enn hva jeg får fanga med kamera (til tross for ulike lys:wacky:)
Du er jo uten tvil gravid, gratulerer :love017
 
Åh, Luna❤️ Gratulerer så mye med spiren:wav:Heartpink:Heartblue:love7:hello2:binkybaby:love017:gen014:cool05:dance008:dance011 Måtte denne sitte hele veien til målstreken❤️:smiley-angelic001
 
10 dpo

Herreguud. Jeg er faktisk gravid! Sjekk denne fine streken som dukka opp idag da :sad010
Vis vedlegget 412764Vis vedlegget 412765
:love017 :wav :happy093:eek::smiley-bounce022:dance018:love017:love017:love017
Æææææ Luna!!! Gratulerer såååå mye!! Så fantastisk! ❤️❤️ Jeg er så glad på dine vegne!! Det er skikkelig tydelig strek. Da satt den på denne eggløsningen da. Håper min sitter på neste og at jeg kan joine deg i maiforumet ❣️
 
:love017 :wav :happy093:eek::smiley-bounce022:dance018:love017:love017:love017
Æææææ Luna!!! Gratulerer såååå mye!! Så fantastisk! ❤️❤️ Jeg er så glad på dine vegne!! Det er skikkelig tydelig strek. Da satt den på denne eggløsningen da. Håper min sitter på neste og at jeg kan joine deg i maiforumet ❣️

Tusen takk ❤️ helt vilt! Vi som egentlig skulle vente, glad vi ikke gjorde det! Nå er det din tur altså, må komme inn til mai ❤️
 
Tusen takk ❤️ helt vilt! Vi som egentlig skulle vente, glad vi ikke gjorde det! Nå er det din tur altså, må komme inn til mai ❤️
Ja tenk det! Godt dere ikke ventet!! ❤️ :joyful: håper det, dette gir jo håp om at det kan gå fort for meg også! Hadde vært koselig å følge hverandre fremover i mai hihi❣️
 
Ja tenk det! Godt dere ikke ventet!! ❤️ :joyful: håper det, dette gir jo håp om at det kan gå fort for meg også! Hadde vært koselig å følge hverandre fremover i mai hihi❣️

Krysser fingrene for deg ❤️❤️
 
Back
Topp