Håpet om en terminspire ❤

CD 27 etter BO.

Har el slim, men fortsatt ingen positiv el test:wacky: vanskelig å ikke teste også når en har el slim! Lurer på om det blir noe el føre tr dukker opp, eller hvert fall utslag på test.
20230808_203240.jpg
 
Tok en til el test nå som er enda sterkere! Gøy med endelig positiv test, venta lenge på den føles det ut som, selvom det kun er 4 uker siden ul, sykehusinnleggelse og starten på abort i morgen.
Har egentlig ingen tro på at vi skal være så heldige at vi skal treffe føre tr dukker opp igjen, men det hadde vært fineste som kunne skjedd akkurat nå! :shy:
Spesielt siden denne uken skulle jeg hatt termin eller vært 12 uker på vei ❤️

20230809_195146.jpg
Screenshot_20230809_195446_Premom.jpg
 
4 dpo
Idag fikk jeg endelig svar på prøven som ble tatt etter utskraping for å se om det var en gravditet eller om det kunne vært mola, men det ble ikke gjort noen funn så ingen mola!:happy:
Ferdig med jobbhelg og helt skutt aå deilig med fri idag, så blirndet spennende å se hva sluttresultatet blir denne uka når testing starter igjen:shy:
 
4 dpo
Idag fikk jeg endelig svar på prøven som ble tatt etter utskraping for å se om det var en gravditet eller om det kunne vært mola, men det ble ikke gjort noen funn så ingen mola!:happy:
Ferdig med jobbhelg og helt skutt aå deilig med fri idag, så blirndet spennende å se hva sluttresultatet blir denne uka når testing starter igjen:shy:
Hurra for at det ikke var mola! :joyful: Og masse lykke til denne runden. Krysser fingrene!
 
4 dpo
Idag fikk jeg endelig svar på prøven som ble tatt etter utskraping for å se om det var en gravditet eller om det kunne vært mola, men det ble ikke gjort noen funn så ingen mola!:happy:
Ferdig med jobbhelg og helt skutt aå deilig med fri idag, så blirndet spennende å se hva sluttresultatet blir denne uka når testing starter igjen:shy:
Hurra :love017
 
8 dpo

Og testing er igang! :hilarious: det er en svaak strek som kommer opp, men er "bare" 5 uker siden aborten så om det er noe som henger igjen elle rom det er noe nytt gjenstår å se om den blir sterkere eller går opp og ned som etter forrige abort, håper den selvfølgelig blir sterkere :shy:

Med blitz
20230818_080331.jpg

Uten blitz
20230818_080411.jpg
 
Det hadde vært supert ❤️ men tviler på at vi klaffer på første forsøk, men vi finner jo snart ut av det :shy:
Man er vell ekstra fruktbar etter å ha mistet. Var det gyn sa til meg ihvertfall :) jeg ble gravid på første reelle pp etterpå.
Håper sånn for deg!!
 
Back
Topp