Håpet om en terminspire ❤

8+0, BO
Så ble det ingen terminspire denne gangen heller, tul idag viste tom fostersekk (bo) og sitter nå på sykehuset for veien videre, håper på kirugisk, er hvertfall det jeg vil be om!
Fader å urettferdig og vanskelig dette skal være...... :(
Ånei! Så trist! :(
Håper du blir tatt vare på og at det går greit med deg i tiden fremover!
 
Åneeei, kjære Luna :sad010 Fader, så sinnsykt urettferdig det er:sad002 Denne gangen var det virkelig din tur til å endelig komme i mål, også skjer dette:smiley-angry017 Håper du har god støtte rundt deg❤️ Sender deg massevis av trøsteklemmer og medfølelse❤️
 
8+0, BO
Så ble det ingen terminspire denne gangen heller, tul idag viste tom fostersekk (bo) og sitter nå på sykehuset for veien videre, håper på kirugisk, er hvertfall det jeg vil be om!
Fader å urettferdig og vanskelig dette skal være...... :(
Nei fy faen! Å det mener jeg!! Så jævla urettferdig at det går ikke ann engang!!!!!!!!!!
:Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred
 
Nei kjære deg, det var trist å høre!! :sad010
 
Nei fy søren!!! Dette fortjente du virkelig ikke ❤️ Innimellom så er verden så evig urettferdig. I dag er en sånn dag. Sender deg masse omtanke!
 
Nei fy fader kjære deg❤️ :sad010 så forferdelig trist :( håper du har god støtte rundt deg nå ❤️ mange styrkeklemmer ❤️❤️
 
8+0, BO
Så ble det ingen terminspire denne gangen heller, tul idag viste tom fostersekk (bo) og sitter nå på sykehuset for veien videre, håper på kirugisk, er hvertfall det jeg vil be om!
Fader å urettferdig og vanskelig dette skal være...... :(
Ååååh, så trist :Heartred
 
8+0, BO
Så ble det ingen terminspire denne gangen heller, tul idag viste tom fostersekk (bo) og sitter nå på sykehuset for veien videre, håper på kirugisk, er hvertfall det jeg vil be om!
Fader å urettferdig og vanskelig dette skal være...... :(
Nei,nei,nei....Luna❤️
Dette er så utrolig urettferdig! Håper du blir tatt godt vare på nå og fremover ❤️
Sender en varm klem ❤️
 
8+0, BO
Så ble det ingen terminspire denne gangen heller, tul idag viste tom fostersekk (bo) og sitter nå på sykehuset for veien videre, håper på kirugisk, er hvertfall det jeg vil be om!
Fader å urettferdig og vanskelig dette skal være...... :(
Nei, ååå så vondt å høre:(❤️
Må du få styrke fremover til å takle dette❤️
Håper du får den hjelpen og støtten du behover❤️ Sender deg mange varme klemmer, kjære deg❤️❤️❤️
 
8+0, BO
Så ble det ingen terminspire denne gangen heller, tul idag viste tom fostersekk (bo) og sitter nå på sykehuset for veien videre, håper på kirugisk, er hvertfall det jeg vil be om!
Fader å urettferdig og vanskelig dette skal være...... :(
Ånei, så utrolig trist å høre. Så urettferdig. Håper sykehuset hører på ønsket ditt om kirurgisk ❤️
 
Vil bare først og fremst si tusen takk for alle fine meldinger, setter veldig pris på det ❤️❤️

Endelig hjemme! Det har vært tettpakket program for kirurgene og det ble ingen utskraping i går, det ble i midlertidig startet medisinsk abort I påvente av utskraping, og etter mange timer fasting i går ble det tilslutt litt mat føre ny runde med fasting og vente på operasjon idag hvis ikke medisinene hadde gjort jobben, men det var fortsatt 2,5 cm igjen etter flere runder cytotec, smerter og lite søvn. Noe som alltid er min erfaring også forutenom senaborten. Men 2 gynekologer sa det samme at ved BO Så blir det oftest utskraping uansett. Så etter 24 timer innlagt og kun 3 brødskiver på 1,5 døgn så var det endelig over.
Blodprøver viser at hcg er høy og de vil sende inn litt av materialet de tok ut på utskraping til undersøkelse for å se om det var frisk fostersekk og gravditeten sånn sett løp normalt, eller om det kan være annet, antar de tenker da på blæremola uten å nevne det, men synes uansett det er fint de sjekker det. Kirurgen sa at det som ble tatt ut så fint ut og at livmorveggen så fin ut så utgangspunktet er fint, men blir jo spennende å se.
 
Last edited:
Vil bare først og fremst si tusen takk for alle fine meldinger, setter veldig pris på det ❤️❤️

Endelig hjemme! Det har vært tettpakket program for kirurgene og det ble ingen utskraping i går, det ble i midlertidig startet medisinsk abort I påvente av utskraping, og etter mange timer fasting i går ble det tilslutt litt mat føre ny runde med fasting og vente på operasjon idag hvis ikke medisinene hadde gjort jobben, men det var fortsatt 2,5 cm igjen etter flere runder cytotec, smerter og lige søvn. Noe som alltid er min erfaring også forutenom senaborten. Men 2 gynekologer sa det samme at ved BO Så blir det oftest utskraping uansett. Så etter 24 timer innlagt og kun 3 brødskiver på 1,5 døgn så var det endelig over.
Blodprøver viser at hcg er høy og de vil sende inn litt av materialet de tok ut på utskraping til undersøkelse for å se om det var frisk fostersekk og gravditeten sånn sett løp normalt, eller om det kan være annet, antar de tenker da på blæremola uten å nevne det, men synes uansett det er fint de sjekker det. Kirurgen sa at det som ble tatt ut så fint ut og at livmorveggen så fin ut så utgangspunktet er fint, men blir jo spennende å se.
Shit! Dette måtte ha vært tøft :Heartred Men godt du endelig kom hjem nå da. Hvil masse nå:Heartred
 
Back
Topp