Håpet om en terminspire ❤

Godt å lese du er kommer deg hjem og at den fysiske biten forhåpentligvis er over det verste nå.
Har tenkt sånn på deg :Heartred
 
Ser i epikrisa at de mener jeg hadde høy hcg, (46 603), men når jeg googler og finner verdier for uke 8 så ligger dne jo innenfor normalen?
ED67D5C7-5190-4F15-9C68-ED0A48D8B9E3.png


Får uansett bare vente på svaret etter de har undersøkt det, men tar gjerne i mot historier fra andre som har evt opplevd samme! :)
 
Ser i epikrisa at de mener jeg hadde høy hcg, (46 603), men når jeg googler og finner verdier for uke 8 så ligger dne jo innenfor normalen?
Vis vedlegget 410400

Får uansett bare vente på svaret etter de har undersøkt det, men tar gjerne i mot historier fra andre som har evt opplevd samme! :)
Synes heller ikke det virket veldig høyt. Jeg hadde hcg på 92000 på min første MA oppdaget i uke 8 og embryoet sannsynligvis stoppet utviklingen sin i uke 6. Ble tatt utskrapning og sendt inn med mistanke om mola, men det var det ikke. Så jeg håper du får samme svar ❤️
 
Synes heller ikke det virket veldig høyt. Jeg hadde hcg på 92000 på min første MA oppdaget i uke 8 og embryoet sannsynligvis stoppet utviklingen sin i uke 6. Ble tatt utskrapning og sendt inn med mistanke om mola, men det var det ikke. Så jeg håper du får samme svar ❤️

Nei, Synes ikke jeg heller når jeg så tallet :wacky:
Flere ting her som ikke samsvarer med mola, heldigvis, men vet jo aldri og godt de heller sjekker for sikkerhetsskyld! Godt det ikke var det hos deg ❤️
 
Da jeg var 7+1 hadde jeg hcg på 144.000. Jeg har ikke mistet nå da, men jeg tenker at tallene dine ikke virker for høye. Men jeg har ingen kunnskap om BO da.. Håper det ikke er mola ❤️
 
Last edited:
2 uker siden utskraping
CD15 når jeg regner med start av blødning etter starten på medisiner og 2 uker siden utskraping idag, tok gtest og eltest da det er litt murringer og stikkinger.
20230728_201623.jpg

Grei styrke på el test, premom sier 0,68, så tror jeg tar en til I morra også, ingen el slim da så akkurat det gir ingen tegn til el :wacky: har egentlig ikke tenkt å teste etter el føre etter en mens, men siden det har vært litt stikking og el smerter så sjekket jeg, nå må jeg jo sjekke om det er el eller hcg som gir styrken :hilarious:
Tok en g test tidligere også, mulig det var søndag? Husker ikke helt, men den har hvert fall blitt svakere :)
20230728_200642.jpg


Hadde vært litt gøy om kroppen kom fort tilbake og el er rundt hjørnet, selvom jeg egentlig har tenkt å vent en mens så blir vi nok ikke å hoppe over om det faktisk viser deg å være el! :)
 
Da jeg var 7+1 hadde jeg hcg på 144.000. Jeg har ikke mistet nå da, men jeg tenker at tallene dine ikke virker for høye. Men jeg har ingen kunnskap om BO da.. Håper det ikke er mola ❤️

Denne har gått helt forbi meg. Beklager sent svar! Nei, Synes ikke det er noe som tilsvarer mola utifra fun, verken materiale, fosterhule, symptomer eller hcg, kjenner meg ikke særlig bekymret og fikk heller ikke prøveforbud i påvente av svar, så da kan det ikke være så ille vel:wacky:
 
2 uker siden utskraping
CD15 når jeg regner med start av blødning etter starten på medisiner og 2 uker siden utskraping idag, tok gtest og eltest da det er litt murringer og stikkinger.
Vis vedlegget 411228
Grei styrke på el test, premom sier 0,68, så tror jeg tar en til I morra også, ingen el slim da så akkurat det gir ingen tegn til el :wacky: har egentlig ikke tenkt å teste etter el føre etter en mens, men siden det har vært litt stikking og el smerter så sjekket jeg, nå må jeg jo sjekke om det er el eller hcg som gir styrken :hilarious:
Tok en g test tidligere også, mulig det var søndag? Husker ikke helt, men den har hvert fall blitt svakere :)
Vis vedlegget 411229

Hadde vært litt gøy om kroppen kom fort tilbake og el er rundt hjørnet, selvom jeg egentlig har tenkt å vent en mens så blir vi nok ikke å hoppe over om det faktisk viser deg å være el! :)
Spennende hvis det er el som er på tur. Jeg fikk el på cd 25. men har fra før av lange sykluser. Men er uansett bare så glad for å ha fått el. Og vi tok sjansen på å prøve på denne el runden også. Så er så spent på neste uke når testinga begynner :hilarious:
 
Spennende hvis det er el som er på tur. Jeg fikk el på cd 25. men har fra før av lange sykluser. Men er uansett bare så glad for å ha fått el. Og vi tok sjansen på å prøve på denne el runden også. Så er så spent på neste uke når testinga begynner :hilarious:

Samme styrke idag pp el test, så er vel ikke el helt enda :wacky: cd25 etter abort er likevel ikke så gærnt, selv med lange sykluser ❤️ jeg og er spent på testinga di når den starter:D
 
Ser i epikrisa at de mener jeg hadde høy hcg, (46 603), men når jeg googler og finner verdier for uke 8 så ligger dne jo innenfor normalen?
Vis vedlegget 410400

Får uansett bare vente på svaret etter de har undersøkt det, men tar gjerne i mot historier fra andre som har evt opplevd samme! :)

Jeg har ikke erfaring fra dette i et svangerskap som ikke gikk bra, men jeg hadde 71.000 da jeg var 6+2 og 98.000 da jeg var 6+4, og ingen nevnte at det var unormalt i alle fall. Trist at du mistet ❤️❤️❤️

Edit: ser at jeg svarte på et innlegg som var litt tilbake i tid, ikke sikkert dette er noe som opptar deg nå lengre!
 
Jeg har ikke erfaring fra dette i et svangerskap som ikke gikk bra, men jeg hadde 71.000 da jeg var 6+2 og 98.000 da jeg var 6+4, og ingen nevnte at det var unormalt i alle fall. Trist at du mistet ❤️❤️❤️

Edit: ser at jeg svarte på et innlegg som var litt tilbake i tid, ikke sikkert dette er noe som opptar deg nå lengre!

Bare fint med flere erfaringer ❤️ takk!
 
Svakere både el og g test ikveld, så da gidder jeg ikke teste noe mer før evt noen symptomer dukker opp eller ved eltesting i pp1 etter BO..
20230729_193638.jpg
 
CD 22 etter BO.

Så vidt en kan se streken nå, ser ut som morgen 9 dpo så er ikke mye hcg igjen nå! Og det var på veldig konsentrert urin så tror den hadde vært blenda hadde det ikke vært for det :)
20230803_193457.jpg

Tok en el test også da det var noe slim på papiret, den er sterk, men igjen veldig konsentrert urin kan gjøre det også så får se om det er noe mer slim og sterkere strek i morra :wacky:
20230803_195023.jpg


Håper egentlig el kommer nå for kjenner meg såååå klar for å starte prøving og føles som en evighet siden aborten allerede, har taklet denne aborten ganske fint egentlig, jeg har på en måte visst om det og det var det første jeg sa til gyn også på tul "det er tom, ikke sant?". Var så veldig veldig syk 4+3, aldri vært så febersyk i hele mitt lov tror jeg, og etter det har jeg bare tenkt på BO og bekymret meg for det, og det stemte jo, så fikk egentlig bare magefølelsen bekreftet. Så er veldig klar for å komme meg videre!


Ellers kan jeg gi litt oppdatering for sommeren;
Mini har blitt 2 år og straks 8 mnd, ikke så liten lenger, men minst på sin avdeling, ikke så rart som desemberbarn :hilarious: Men i sommer har vi slutta med dupp og til gjengjeld hatt lange late morgener hvor vi alle har sovet til 9.30-10, skikkelig luksus! Vi har også kutta ut bleie helt på dagtid for 2 uker siden, å det til og med på tur til Hafjell i Lilleputthammer, Hunderfossen og 5 timer i bil en vei uten uhell! Er så imponert over den lille frøkna! Nå må vi bare stå i bleieslutten her som kanskje kom litt brått på hu mor, men dette har gått så fint at dette må vi bare fortsette med. Har jo gjort litt og litt over flere mnd nå med å ta av bleie på ettermiddagen etter bhg og har potte i stue/lett tilgjengelig, til nå plutselig hele dager uten de siste 2 ukene (natt nattbleie enda altså :hilarious:) Til og med dagene i bhg uten bleie har gått over all forventning!
På hotellet i hafjell lå hun i køyeseng (nederst) med sengehest så siden det gikk ganske fint så har vi fjernet den ene siden av sprinkelsenga og bytta den ut med sengehest så hun får en myk overgang til juniorseng, og det har gått også kjempe fint, går ikke ut av senga, prøvde seg 1-2 ganger de to første dagene, men sover hele natta og kommer ikke ut når hun våkner på morran, venter på at vi kommer inn til henne så det er veldig fint :D


Ellers har vi hatt det fint i sommer, forutenom BO selvfølgelig, vært på hyttetur med svigerfamilien, besøk Langedrag, også var det turen vi hadde til Hafjell hvor vi var i hunderfossen, Lilleputthammer og en tur opp med gondolen (stor heis som vi kalte det) og X antall turer i foldvik da vi har sesongkort, så vært mye parker i sommer som har vært veldig kjekt for liten og stor! Hunderfossen er definitivt favoritten her altså, anbefales! Frøkna har også vært så tøff å kjørt flere karuseller og kost seg masse ❤️ ene berg og dalbanen i Lilleputthammer og radiobilene sammen med pappa hunderfossen var favorittene, var visst kjempe gøy med fart og kræsjing! :hilarious:

På tirsdag begynte hun i ny bhg og det har gått så fint! Vi har snakka mye om nye bhg og nye barna i sommer i tillegg er hun er veldig sosial av seg og går bort til fremmede barn og vil leke med de, så det er veldig betryggende! Og ikke minst språket da, gjør det mye lettere når hun kan fortelle hva det er også! Så allerede første dagen ba hun meg gå vekk og sitte i et annet rom så hun kunne leke med de andre barna, vært alene I flere timer i går og idag og sier det veldig gøy! De ansatte sier også at det er null problem spesielt siden hun er så god til å snakke for seg og forteller hva det er hva hun vil, hun er en tydelig og bestemt frøken :hilarious: i morgen er planen tilnærmet full dag og det tror jeg ikke blir noe problem:)

Ble et litt lenger innlegg enn planlagt, men godt å få en letter stemning i dagboka, hvert fall for nå! Vet at pp'ene som evt kommer kan bli tøffere enn hva det føles som akkurat nå:shy:

Ønsker dere en fin kveld ❤️
 
Last edited:
CD 22 etter BO.

Så vidt en kan se streken nå, ser ut som morgen 9 dpo så er ikke mye hcg igjen nå! Og det var på veldig konsentrert turen så tror den hadde vært blenda hadde det ikke vært for det :) Vis vedlegget 411695
Tok en el test også da det var noe slim på papiret, den er sterk, men igjen veldig konsentrert urin kan gjøre det også så får se om det er noe mer slim og sterkere strek i morra :wacky:Vis vedlegget 411696

Håper egentlig el kommer nå for kjenner meg såååå klar for å starte prøving og føles som en evighet siden aborten allerede, har taklet denne aborten ganske fint egentlig, jeg har på en måte visst om det og det var det første jeg sa til gyn også på tul "det er tom, ikke sant?". Var så veldig veldig syk 4+3, aldri vært så febersyk i hele mitt lov tror jeg, og etter det har jeg bare tenkt på BO og bekymret meg for det, og det stemte jo, så fikk egentlig bare magefølelsen bekreftet. Så er veldig klar for å komme meg videre!


Ellers kan jeg gi litt oppdatering for sommeren;
Mini har blitt 2 år og straks 8 mnd, ikke så liten lenger, men minst på sin avdeling, ikke så rart som desemberbarn :hilarious: Men i sommer har vi slutta med dupp og til gjengjeld hat late moegner hvor vi alle har sovet til 9.30-10, skikkelig luksus! VI har også kutta ut bleie helt for 2 uker siden! Og det til og med på tur til Hafjell i Lilleputthammer, Hunderfossen og 5 timer i bil en vei uten uhell! Er så imponert over den lille frøkna! Nå må vi bare stå i bleieslutten her som kanskje kom litt brått på hu mor, men dette har gått så fint at dette må vi bare fortsette med. Har jo gjort litt og litt over flere mnd nå med å ta av bleie på ettermiddagen etter bhg og har potte i stue/lett tilgjengelig, til nå plutselig hele dager uten de siste 2 ukene! Til og med dagene i bhg uten bleie har gått over all forventning!
På hotellet i hafjell lå hun i køyeseng (nederst) med sengehest så siden det gikk ganske fint så har vi fjernet den ene siden av sprinkelsenga og bytta den ut med sengehest så hun fpr en myk overgang til juniorseng, og det har gått også kjempe fint, går ikle ut av senga, prøvde seg 1-2 ganger de to første dagene, men sover hele natta og kommer ikke ut når hun våkner på morran, venter på at vi kommer inn til henne så det er veldig fint :D


Ellers har vi hatt det fint i sommer, forutenom BO selvfølgelig, vært på hyttetur med svigerfamilien, besøk Langedrag, også var det turen vi hadde til Hafjell hvor vi var i hunderfossen, Lilleputthammer og en tur opp med gondolen (stor heis som vi kalte det) og X antall turer i foldvik da vi har sesongkort, så vært mye parker i sommer som har vært veldig kjekt for liten og stor! Hunderfossen er definitivt favoritten her altså, anbefales! Frøkna har også vært så tøff å kjørt flere karuseller og kost seg masse ❤️ ene berg og dalbanen i Lilleputthammer og radiobilene sammen med pappa hunderfossen var favorittene, var visst kjempe gøy med fart og kræsjing! :hilarious:

På tirsdag begynte hun i ny bhg og det har gått så fint! Vi har snakka mye om nye bhg og nye barna i sommer i tillegg er hun er veldig sosial av seg og går bort til fremmede barn og vil leke med de, så det er veldig betryggende! Og ikke minst språket da, gjør det mye lettere når hun kan fortelle hva det er også! Så allerede første dagen ba hun meg gå vekk og sitte i et annet rom så hun kunne leke med de andre barna, vært alene I flere timer i går og idag og sier det veldig gøy! De ansatte sier også at det er null problem spesielt siden hun er så god til å snakke for seg og forteller hva det er hva hun vil, hun er en tydelig og bestemt frøken :hilarious: i morgen er planen tilnærmet full dag og det tror jeg ikke blir noe problem:)

Ble et litt lenger innlegg enn planlagt, men godt å få en letter stemning i dagboka, hvert fall for nå! Vet at pp'ene som evt kommer kan bli tøffere enn hva det føles som akkurat nå:shy:

Ønsker dere en fin kveld ❤️
Oi, for en fremgang på frøkna i sommer da! Så gøy!

Gleder meg til å følge med deg i prøvinga fremover :love017
 
Back
Topp