Håpet om en terminspire ❤

4+4
Synes det er så fint å se at det stadig blir flere gravide her inne, og ikke minst flere av oss "gamle" som har vært her litt og noen av oss som kanskje har hatt en lenger vei for å komme til mål, krysser alt jeg kan for at de spirene blir hele veien og at 2023/2024 er tiden for etterlengtede babyer ❤️
Fortalte sjefen istad at jeg er gravid igjen og at jeg er sykmeldt fra idag,gruet meg til det enda jeg visste det kom til å gå fint, men vet det betyr en del omrokering i vakter for henne i sommer, men da har hun hvert fall 4 uker på å fikse det. Håper jeg slipper å måtte komme noen kontra beskjed denne gangen!

Har liggi helt langflat på sofaen i hele går med feber uten at paracet hjalp noe, og nattan har vært lang med frost og svette omhverandre :hungover: føler meg heldigvis noe bedre idag, men ganske redusert så sofaen idag også :shy:

Dagens test;
20230619_082458.jpg
 
Last edited:
4+4
Synes det er så fint å se at det stadig blir flere gravide her inne, og ikke minst flere av oss "gamle" som har vært her litt og noen av oss som kanskje har hatt en lenger vei for å komme til mål, krysser alt jeg kan for at de spirene blir hele veien og at 2023/2024 er tiden for etterlengtede babyer ❤️
Fortalte sjefen istad at jeg er gravid igjen og at jeg er sykmeldt fra idag,gruet meg til det enda jeg visste det kom til å gå fint, men vet det betyr en del omrokering i vakter for henne i sommer, men da har hun hvert fall 4 uker på å fikse det. Håper jeg slipper å måtte komme noen kontra beskjed denne gangen!

Har liggi helt langflat på sofaen i hele går med feber uten at paracet hjalp noe, og nattan har vært lang med frost og svette omhverandre :hungover: føler meg heldigvis noe bedre idag, men ganske redusert så sofaen idag også :shy:

Dagens test;
Vis vedlegget 408180
Jeg digger det her så mye!!! :cheers :Heartblue :cheers
 
5+0

Godt å komme seg vekk fra ikm uka, de to første ukene føler jeg er en "vent å se" om spiren fester seg godt nok, men nå sitter den! Så da er det bare "the waiting game" frem til 2 trimester :wacky: Men jeg føler meg gravid så det er fint, jeg er også realtivt rolig som også pleier å være godt tegn :happy:

Nå er testene så sterke at jeg sier meg fornøyd og ferdig med testing :happy:
Dagens;
20230622_075801.jpg
20230622_075709.jpg


⭐️ Symptomer;
Kvalme føre måltid og av varme (praktisk om sommeren), konstant trøtt, sliten, drømmer mye. Noe ømme bryster.

⭐️ Milepæler;
- 4+0 IKM . 15.06
- 5+0 Kjemisk grense. 22.06

- 8+0 Tul. 13.06
- 12+0 sannsynlighet for abort reduseres. 10.08
- 14+0 2 trimester. 24.08
- 14+4 Komme over tiden for sist abort❤️ 28.08
 
Last edited:
5+0

Godt å komme seg vekk fra ikm uka, de to første ukene føler jeg er en "vent å se" om spiren fester seg godt nok, men nå sitter den! Så da er det bare "the waiting game" frem til 2 trimester :wacky: Men jeg føler meg gravid så det er fint, jeg er også realtivt rolig som også pleier å være godt tegn :happy:

Nå er testene så sterke at jeg sier meg fornøyd og ferdig med testing :happy:
Dagens;
Vis vedlegget 408476Vis vedlegget 408477

⭐️ Symptomer;
Kvalme føre måltid og av varme (praktisk om sommeren), konstant trøtt, sliten, drømmer mye. Noe ømme bryster.

⭐️ Milepæler;
- 4+0 IKM . 15.06
- 5+0 Kjemisk grense. 22.06

- 8+0 Tul. 13.06
- 12+0 sannsynlighet for abort reduseres. 10.08
- 14+0 2 trimester. 24.08
- 14+4 Komme over tiden for sist abort❤️ 28.08
Jeeej❤️ 5+0 og hjertet begynner å slå denne uken ❤️❤️
 
6+0
Så var en kommet halvveis til uke 12 og det er nå 2 uker til tul, veldig spent på hvordan denne gravditeten skal gå, er jo trossalt 6 gang. Håper så det skal gå fint denne gangen og at jeg er høygravid om 6 mnd og teller ned til termin for fult ❤️ 2 åringen fikk masta oppkast og diaré over seg natt til mandag, så siste uka i bhg har blitt en forlengelse av sommerferien :wacky: heldigvis er hun betydelig bedre idag og ingen oppkast siden i går formiddag ❤️
Formen min går opp og ned, veldig trøtt, sliten og kvalme som er av/på. Vært mer kvalm de siste dagene med om det er sykdom eller gravditet er jo ikke så lett å vite, men virker som det er gravditet siden det ikke har slått ut noe mer enn "bare" kvalme. Håper jo også det holder seg sånn, har ikke veldig lyst på oppkast :hungover:
Har også noen netter jeg våkner fordi jeg må på do og andre bare våkner jeg uten grunn og får ikke sove igjen føre det har gått en stund sekvom jeg er drit trøtt, men kjenner det igjen fra de andre gangene og er en av grunnene til at en blir en zombie :wacky:

⭐️Symptomer;
Kvalme av og på i løpet av dagen, medt på norgen og kveld spesielt siste dagene. Konstant trøtt, sliten, drømmer mye. Litt ømme bryster. Noen netter må jeg også opp for å tisse.

⭐️ Milepæler;
- 4+0 IKM . 15.06
- 5+0 Kjemisk grense. 22.06

- 8+0 Tul. 13.06
- 12+0 sannsynlighet for abort reduseres. 10.08
- 14+0 2 trimester. 24.08
- 14+4 Komme over tiden for sist abort❤️ 28.08
 
Gratulerer så masse med ny graviditet❤️ dette må gå veien :) ❤️
 
8+0, BO
Så ble det ingen terminspire denne gangen heller, tul idag viste tom fostersekk (bo) og sitter nå på sykehuset for veien videre, håper på kirugisk, er hvertfall det jeg vil be om!
Fader å urettferdig og vanskelig dette skal være...... :(
 
8+0, BO
Så ble det ingen terminspire denne gangen heller, tul idag viste tom fostersekk (bo) og sitter nå på sykehuset for veien videre, håper på kirugisk, er hvertfall det jeg vil be om!
Fader å urettferdig og vanskelig dette skal være...... :(
Nei fy så urettferdig!! Har ikke ord.. sender deg masse klemmer og en hånd å holde i :Heartred:Heartred det er virkelig hjerterått at du må gjennom alt dette her
 
8+0, BO
Så ble det ingen terminspire denne gangen heller, tul idag viste tom fostersekk (bo) og sitter nå på sykehuset for veien videre, håper på kirugisk, er hvertfall det jeg vil be om!
Fader å urettferdig og vanskelig dette skal være...... :(
Å nei :Heartred :crybaby2
Jeg er så lei meg på dine vegne.
Håper alt går så greit som mulig fremover nå…
 
Back
Topp