Håpet om en terminspire ❤

11 dpo/ 3+4 ❤️
20230612_171723.jpg
 
12 dpo / 3+5
Det er Godt å se testene stiger ❤️ er veldig rolig egentlig og kjent på minimal testetrang, noe som er veldig rart :hilarious: har jo tidligere gått bananas og testa flere ganger om dagen:wacky: men det er deilig å ta det med ro! Har idag begynt å bli uvel og vært det hele jobbdagen, hjelper ikke med stress og veldig varmt, er 25 grader i skyggen mens jeg skriver:flower korsryggen er også svakere, skal mindre til føre den er "sliten" eller murrer :wacky: men nå har jeg fri frem til mandag, og hvis ikke legen har ombestemt seg siden mars, så er egentlig planen å være sykmeldt 1 trimester .... men ser hvordan uka utvikler deg først ❤️ har bedt om henvisning til gynekologen som har fulgt meg opp tidligere så håper det går i boks! Tidlig å be om det, men nå går vi også sommeren i møte :bag:

Dagens test;
20230613_173148.jpg
 
Last edited:
13 dpo / 3+6
Dagen før ikm og jeg får ikke testa noe mer føre sent fredag kveld/lørdag morgen :bag: men testene stiger fint så jeg er ikke bekymret ❤️ mer bekymret over alle testene jeg bestilte 8 dpo fordindet var tilbud, som enda ikke er kommet og som jeg forhåpentligvis ikke har behov for:hilarious:

Idag reiser jeg til søsteren min i Nord og blir der et par dager føre hun flytter sørover igjen, gleder meg til det! Planen er selvfølgelig å ikke si noe allerede nå, så håper det går fint:hilarious:

Dagens test;
20230614_082951.jpg
 
4+0 / IKM

Ikm, og ingen blødning! Hurra :D hadde blitt veldig sjokkert selvfølgelig om det hadde vært noe annet siden testene stiger fint, men en vet jo aldri! Er også veldig godt å komme seg over på ny uke da jeg følerukr 3+ er så altfor tidlig og føles ut som en prøve uke for å se om spiren fester seg :hilarious:
Ba legen om henvisning for oppfølging hos gynekologen jeg har gått hos de 2 siste gravditetene, og spurt om ukentlig oppfølging fra uke 7, fikk svar i går at henvisning sendes, så blir det jo spennende å se hva gynekologen svarer på den henvisningen, om det er mulig med sånn hyppig oppfølging som i 2020❤️
 
Hurra! Så fin nyhet, gratulerer så mye :Heartred
 
4+2
Kommet hjem etter noen dager hos søsteren min det var veldig koselig, men kjenner jeg er ganske sliten og trøtt :sleep011
Her hjemme er det jo sydenvarme så vi er på vei til stranda, godt å ha muligheten til å kjøe seg ned, merker varmen trigger kvalmen også, og sult såklart, så bare passe på å spise jevnlig :wacky:

Dagens test;
20230617_103431.jpg
 
Og testrekka tørka;
20230617_165538.jpg

Skikkelig godt å se testene stige❤

Har fått uforventa brev fra nav de to siste dagene om at vedtak i forbindelse med båretransport og gravferden er godkjent..❤️ visste ikke at jeg kom til å få det, men sikkert noe sykehuset har ordnet med. Jeg er veldig glad jeg er gravid igjen når jeg fikk svaret og håper så inderlig at ved den termindatoen i august at alt er fint, for da er jeg 12 uker på vei også ❤️
Første time til ul er 13/7, er da 8+0 og håper på god og tett oppfølging etter det! Virker ikke som verken lege, gynekolog eller jm sparer på timer og hjelp hvert fall og det er godt❤️

Idag har vi forresten bryllupsdag! Hele 6 år som mann og kone, og 12 år som kjærester ❤️

Ha en god helg :flower
 
Og testrekka tørka;
Vis vedlegget 408060
Skikkelig godt å se testene stige❤

Har fått uforventa brev fra nav de to siste dagene om at vedtak i forbindelse med båretransport og gravferden er godkjent..❤️ visste ikke at jeg kom til å få det, men sikkert noe sykehuset har ordnet med. Jeg er veldig glad jeg er gravid igjen når jeg fikk svaret og håper så inderlig at ved den termindatoen i august at alt er fint, for da er jeg 12 uker på vei også ❤️
Første time til ul er 13/7, er da 8+0 og håper på god og tett oppfølging etter det! Virker ikke som verken lege, gynekolog eller jm sparer på timer og hjelp hvert fall og det er godt❤️

Idag har vi forresten bryllupsdag! Hele 6 år som mann og kone, og 12 år som kjærester ❤️

Ha en god helg :flower
Så godt å høre❤️
Og gratulerer så mye med bryllupsdag!❤️
Vi gifta oss også i 2017:)❤️
 
Back
Topp