Håpet om en terminspire ❤

Åååh gratulerer :Heartbigred
 
10 dpo
Tusen takk for alle gratulasjoner ❤️❤️
Jeg kjenner jeg er usikker på om det blir noe spire da jeg synes make sure er svakere, men babyplan er sterkere :confused005
20230611_061126.jpg

20230611_061219.jpg
 
Last edited:
10 dpo
Tusen takk for alle gratulasjoner ❤️❤️
Jeg kjenner jeg er usikker på om det blir noe spire da jeg synes make sure er svakere, men babyplan er sterkere :confused005
Åå man blir helt tullete med testingen. Jeg er heeelt lik. Tester ofte nå, og overanalyserer hver eneste test :bored:

Er jo ingen vits å si nesten, for du vet jo det, at testene kan variere litt av mange årsaker.

Måtte bla tilbake å se, og jeg er enig med deg, babyplan er sterkere! Det er jo kjempebra :love017
 
Åå man blir helt tullete med testingen. Jeg er heeelt lik. Tester ofte nå, og overanalyserer hver eneste test :bored:

Er jo ingen vits å si nesten, for du vet jo det, at testene kan variere litt av mange årsaker.

Måtte bla tilbake å se, og jeg er enig med deg, babyplan er sterkere! Det er jo kjempebra :love017

Ja, søren altså!
Men veldig lite lovende at make sure ikke stiger :confused: får se om det er noe mer å se etter jobb...
Babyplan er tydelig sterkere, heldigvis!
 
10 dpo
Tusen takk for alle gratulasjoner ❤️❤️
Jeg kjenner jeg er usikker på om det blir noe spire da jeg synes make sure er svakere, men babyplan er sterkere :confused005
Vis vedlegget 407516
Vis vedlegget 407507
Hvis jeg skal svare fra mitt ståsted så fikk jeg en test fredag kveld som så like sterk ut som torsdagens og tenkte at den hadde steget lite, men på lørdagen var den mye sterkere. Det kan være noe forskjell fra test til test (samme type) har jeg merka.
 
Må få minne deg på hvor mye jeg har styrt med stigning på de Make sure testene denne uka :p Jeg har trua,jeg :Heartred

Får håpe det bare er make sure som er teite! :hilarious: krysser fingrene for oss❤️
 
Jeg hadde også svakere make sure test i dag enn i går kveld, men om babyplanen din er sterkere i dag, så gir det i hvert fall meg håp! Alltid brukt babyplan, så føler jeg stoler mer på dem. Spent på å se de neste testene dine og krysser alt jeg kan for at make sure testene er teite hos oss begge ❤️
 
Jeg hadde også svakere make sure test i dag enn i går kveld, men om babyplanen din er sterkere i dag, så gir det i hvert fall meg håp! Alltid brukt babyplan, så føler jeg stoler mer på dem. Spent på å se de neste testene dine og krysser alt jeg kan for at make sure testene er teite hos oss begge ❤️

Hååååper på en spire som klorer seg fast hos oss begge:smiley-angelic001❤️
 
Back
Topp