Håpet om en terminspire ❤

CD20
Fortsatt positiv, men svakere enn i går :)
Hadde med meg de 2 siste eltestene nedover, flaks! Liker å ha kontroll over syklusen!
20230911_095156.jpg
 
7 dpo
Er så mange som har starta testing her nå og blir så lett påvirka, spesielt siden det har jobba litt i livmor, hatt noen stikkinger i h. bryst og noe økt utflod, så sprakk jeg på testing allerede idag, er det mulig lism :wacky:
Men det er noe svakt der, siden jeg bare er 7 dpo har jeg vel mer trua på at det er noe tull enn noe annet, men vi får se de neste dagene! :)
20230917_142420.jpg

20230917_143253.jpg
 
Last edited:
7 dpo
Er så mange som har starta testing her nå og blir så lett påvirka, spesielt siden det har jobba litt i livmor, hatt noen stikkinger i h. bryst og noe økt utflod, så sprakk jeg på testing allerede idag, er det mulig lism :wacky:
Men det er noe svakt der, siden jeg bare er 7 dpo har jeg vel mer trua på at det er noe tull enn noe annet, men vi får se de neste dagene! :)Vis vedlegget 414927
Vis vedlegget 414925
Jeg skjønner deg godt!! :joyful: ååå det blir spennende de neste dagene!! ❤️
 
8 dpo

Ikke mye klokere idag, ser fortsatt noe svakt, men føler det forsvinner litt igjen.
Har som sagt ikke trua egentlig, har hatt en dle mer utflod, men det synes jeg har forsvunnet igjen.
20230918_110008.jpg
20230918_110425.jpg
 
Håper for deg:smiley-angelic001❤️
 
10 dpo

Dagen i går var tøff, følte livet falt litt i grus og så for meg en evigvarende kamp for å få baby nr2.
Våknet heldigvis litt lettere til sins idag, og det er mulig jeg "bare" er 9 dpo idag og ikke 10, premom sier 9 dpo idag. Ble også litt gladere av dagens test! Tror og håper noe er på gang❤️ jeg har en del symptomer på gravditet istedenfor tr hvert fall :)
20230920_101426.jpg

20230920_101455.jpg
20230920_101600.jpg

(Samme test i ulikt lys :wacky:)
 
Last edited:
Åååh, jeg ser❤️ :smiley-angelic001 :Heartred Vil bare si at jeg har testet positivt 6dpo, 8dpo og 9dpo før vi fikk vårt 5 barn! Da testet jeg først svakt positivt 10dpo om kvelden❤️ Så det kan være forskjellig fra graviditet til graviditet✨️ Denne gangen testet jeg igjen positivt 8dpo!
 
Ser også❤️ krysser fingrene!!!
 
Åååh, jeg ser❤️ :smiley-angelic001 :Heartred Vil bare si at jeg har testet positivt 6dpo, 8dpo og 9dpo før vi fikk vårt 5 barn! Da testet jeg først svakt positivt 10dpo om kvelden❤️ Så det kan være forskjellig fra graviditet til graviditet✨️ Denne gangen testet jeg igjen positivt 8dpo!
❤️❤️
Ja vet det kan være ulikt fra svangerskap til svangerskaps, men jeg håpte nok veldig mye at el skulle være den 10/9 og at jeg er 10 dpo idag for at vi i det heletatt skulle ha sjans, men sannsynligheten for at el var 11/9 er ikke umulig, kjente mer stikk da!
Screenshot_20230920_110757_Premom.jpg
Men spiller egentlig ingen rolle bare testene stiger fint :nailbiting:
 
❤️❤️
Ja vet det kan være ulikt fra svangerskap til svangerskaps, men jeg håpte nok veldig mye at el skulle være den 10/9 og at jeg er 10 dpo idag for at vi i det heletatt skulle ha sjans, men sannsynligheten for at el var 11/9 er ikke umulig, kjente mer stikk da!
Vis vedlegget 415143 Men spiller egentlig ingen rolle bare testene stiger fint :nailbiting:
Hvis toppen var 10/9 så var nok el den 11. mest sannsynlig. Men ser jo ut som dere traff da så det er jo uansett ikke så viktig ☺️❤️ så nå må dem bare stige!! Krysser fingrene for det, jeg har trua! ❤️
 
10 dpo

Dagen i går var tøff, følte livet falt litt i grus og så for meg en evigvarende kamp for å få baby nr2.
Våknet heldigvis litt lettere til sins idag, og det er mulig jeg "bare" er 9 dpo idag og ikke 10, premom sier 9 dpo idag. Ble også litt gladere av dagens test! Tror og håper noe er på gang❤️ jeg har en del symptomer på gravditet istedenfor tr hvert fall :)
Vis vedlegget 415133
Vis vedlegget 415134Vis vedlegget 415135
(Samme test i ulikt lys :wacky:)
Gratulerer så mye ❤️❤️
 
Back
Topp