Håpet om en terminspire ❤

Får du noen støttemedisin? Med tanke på at du har mistet flere ganger nå:Heartred

Nei, har ikke spurt om det heller, litt usikker på om det er noe jeg bør gjøre! Er godt uten medisiner også :bag:
 
Nei, har ikke spurt om det heller, litt usikker på om det er noe jeg bør gjøre! Er godt uten medisiner også :bag:
Jeg har mistet veldig mange ganger, men har endelig klart å beholde nå, og kommet meg forbi 16 uker. Tror det kan være pga blodfortynnende! Er liksom ikke noe stress. Er én liten tablett som tas sammen med folsyre eller andre vitaminer. Ville hørt om dette er noe du kan forsøke :)
 
Jeg har mistet veldig mange ganger, men har endelig klart å beholde nå, og kommet meg forbi 16 uker. Tror det kan være pga blodfortynnende! Er liksom ikke noe stress. Er én liten tablett som tas sammen med folsyre eller andre vitaminer. Ville hørt om dette er noe du kan forsøke :)

Jeg tok blodfortynnende og progesteron etter 2 MA I 2019, fikk dessverre MA nr3 likevel.. etter gravditet nr4 så gikk jeg på lavdose ovitrelle og progesteron, da fikk vi datteren vår ❤️ men da hadde jeg 3 MA, nå har jeg hatt 1 svangerskapsavbruddet I uke 14, 1 BO og 1 Kjemisk, føler lism det er ulike årsaker så ingen gjentagende årsak om du skjønner?
Og får helt sikker progesteron og/eller blodfortynnende om jeg spør altså! Bare husker der var litt styrete med progesteron også :wacky: men skal tenke på det, skader jo ikke å bruke det heller ❤️
Veldig glad du er kommet så langt allerede ❤️❤️
 
3+5
Er så fint å se testene stige fint! Disse tatt på morgenurin ❤️
20230922_090632.jpg


Allerede kjent/kjenner på det å være uggen og oftere sulten, synes det er litt tidlig, men tar de gladelig i mot! Håper spiren holder seg fast ❤️
 
Last edited:
3+5
Er då fint å se testene stige fint! Disse tatt på morgenurin ❤️
Vis vedlegget 415342

Allerede kjent/kjenner på det å være uggen og oftere sulten, synes det er litt tidlig, men tar de gladelig i mot! Håper spiren holder seg fast ❤️
Hurra, så fine tester!
Jeg har ikke vært så god til å kommentere de siste dagene, mye frustrasjoner og misunnelse har vært ute og gått her :shy: jeg er i bedre humør etter en mye sterkere eltest omsider! :p
 
Hurra, så fine tester!
Jeg har ikke vært så god til å kommentere de siste dagene, mye frustrasjoner og misunnelse har vært ute og gått her :shy: jeg er i bedre humør etter en mye sterkere eltest omsider! :p

Trenger ikke forklare, kjenner meg veldig igjen!! :arghh: Håper jeg du kan få den positive el testen og komme inn i juni om et par uker❤️
 
3+5
Er då fint å se testene stige fint! Disse tatt på morgenurin ❤️
Vis vedlegget 415342

Allerede kjent/kjenner på det å være uggen og oftere sulten, synes det er litt tidlig, men tar de gladelig i mot! Håper spiren holder seg fast ❤️
Såå fine tester!!! Godt å se at de stiger fint! ☺️Den må bare klamre seg fast der inne, du får si det til den, at jeg har gitt streng beskjed at nå får den bli der inne til juni! :hilarious: ❤️
 
Såå fine tester!!! Godt å se at de stiger fint! ☺️Den må bare klamre seg fast der inne, du får si det til den, at jeg har gitt streng beskjed at nå får den bli der inne til juni! :hilarious: ❤️

Skal gi den streng beskjed ❤️ :hilarious:
Gjelder din spire og!!
 
Hurra! Gratulerer så mye
 
Luna ❤️❤️ så glad jeg ble! For en Berg og dalbane ❤️ krysser alt for at dette er terminspire ❤️
 
Edit: jeg hang veldig etter her :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Men hadde dere en fin tur?

Opprinnelig innlegg:
Kos deg maks i varmen, jeg er råmisunnelig (uten at jeg mis- unner deg noe som helst) og skulle ønske jeg turte å dra med unge alene på tur! *pingle*
 
Last edited:
Gratulerer!! Jeg sa jo at bare de beste svømmerne lå igjen :cool05
 
Edit: jeg hang veldig etter her :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Men hadde dere en fin tur?

Opprinnelig innlegg:
Kos deg maks i varmen, jeg er råmisunnelig (uten at jeg mis- unner deg noe som helst) og skulle ønske jeg turte å dra med unge alene på tur! *pingle*
Haha, samme her. Jeg gruet meg sykt da ungene var i dk med svigers, for da skulle jeg dra ned alene og hente dem hjem. Gruet meg til å kjøre bilen om bord i ferja, gruet meg for å få med to barn, sekker med ting vi trengte på ferja osv ned til bildekk (minsten sovner som regel da det er sent på kvelden, og da bærer samboer ham ned mens jeg leier frøkna) :p
 
Edit: jeg hang veldig etter her :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Men hadde dere en fin tur?

Opprinnelig innlegg:
Kos deg maks i varmen, jeg er råmisunnelig (uten at jeg mis- unner deg noe som helst) og skulle ønske jeg turte å dra med unge alene på tur! *pingle*

Haha :hilarious: :hilarious:

Jeg trodde heller ikke jeg skulle klare det, men altså, det har gått SÅ fint! Vi hadde tidenes ferie og vi har storkost oss begge to ❤️ hun var jo enklere å ha med å gjøre på ferie enn hjemme alene:hilarious: nei det var skikkelig ferie og så glad jeg turte å gå ut av komfortsonen ❤️ anbefales! Ingen av de 1000 tingene som ble krisemaksimert skjedde :hilarious:
 
Back
Topp