Håpet om en terminspire ❤

Haha så bra! Definitivt winwin hihi :cool05Hvordan er symptomene dine i dag? Er du veldig slått ut?

Er generelt mer sliten, men ikke helt slått ut heldigvis! Men blir en sofadag likevel, var så utslått i går så tenger å henge meg inn føre en ettermiddag alene med frøkna :hilarious:
Kjenner også meg uvel til og fra, men glad jeg kjenner på symptomer ❤️
Hva med deg, Hvordan har du det idag?❤️
 
Er generelt mer sliten, men ikke helt slått ut heldigvis! Men blir en sofadag likevel, var så utslått i går så tenger å henge meg inn føre en ettermiddag alene med frøkna :hilarious:
Kjenner også meg uvel til og fra, men glad jeg kjenner på symptomer ❤️
Hva med deg, Hvordan har du det idag?❤️
Lurt med en dag på sofaen for å hente seg inn da ja! Så kan du gi mer til snuppa når hun kommer hjem. ☺️ Det er betryggende med symptomer, selvom første trimester er slitsomt... forhåpentligvis er det siste gangen du må gjennom det nå. ❤️ går greit her, heldigvis er formen bedre enn i går. Men mer lei meg enn i går, for har begynt å synke mer inn at jeg har mistet. Venter fortsatt på å begynne å blø. Prøver å hvile men hodet går for fullt så prøver å holde meg distrahert med husarbeid, lagd masse sunn mat og frøset ned som skal booste fertiliteten fremover :hilarious: :joyful:
 
Lurt med en dag på sofaen for å hente seg inn da ja! Så kan du gi mer til snuppa når hun kommer hjem. ☺️ Det er betryggende med symptomer, selvom første trimester er slitsomt... forhåpentligvis er det siste gangen du må gjennom det nå. ❤️ går greit her, heldigvis er formen bedre enn i går. Men mer lei meg enn i går, for har begynt å synke mer inn at jeg har mistet. Venter fortsatt på å begynne å blø. Prøver å hvile men hodet går for fullt så prøver å holde meg distrahert med husarbeid, lagd masse sunn mat og frøset ned som skal booste fertiliteten fremover :hilarious: :joyful:

Ja, merker også at lite som trigger kvalmen/ det å bli uvel nå, hang opp klær og da ble det verre med en gang :shy: håper også dette er siste gang ❤️
Å kjære du ❤️ det er skikkelig skikkelig vondt! Synes den kjemiske jeg hadde forrige mnd var faktisk mye vondere psykisk enn BO. Ta den tiden du trenger til å vøre lei deg, gråte og gjøre hva du trenger❤️ og så flink du er som har fått gjort så mye likevel! Imponerende :shy:
 
4+1

Dagens test var skikkelig fin synes jeg! ❤️
20230925_135447.jpg

Usikker på hvor mye jeg blir å teste fremover, de stiger fint så det er godt å se, og har ikke såå stor trang til å teste, men det er veldig tilfredsstillende å se fine tester likevel :hilarious:
Idag har jeg fri etter jobbhelg og det var godt, ikke gjort stort idag og det har vært nødvendig. Jeg er alt blitt en del mer trøtt og sliten, og småkvalm/uvel/uggen (if you know you know), kommer i bølger, men ble også en del verre bare ved å henge opp en klesvask så kan hende aktivitet/økt puls trigger igjen, hadde det sånn med gravditeten som endte i svangerskapsavbrudd, ingenting som skulle til føre kvalmen slo til! Men håper å klare ut denne uka på jobb føre det evt blir sykmelding, for den er ikke langt unna uansett med tanke på tidligere historikk og form:shy:
 
Last edited:
Så fine sterke streker :Heartred , tenk om det er tvillinger ?:Heartred
Dette må være termin spire :Heartred

Det tror jeg ikke, håper hvert fall ikke :hilarious: de 7 andre gangene har det bare vært 1 tiltross for flere runder letrozol også, så håper det er 1, men bare jeg får terminspire så tar jeg det jeg får :shy:❤️❤️
 
Fiiine testene :gen014 :smiley-bounce012 :smiley-bounce015 :love7 :cool05
 
Hurra! Det var fine tester! Håper du får ultralyd raskt
 
Så fine tester❣️
Har du en god magefølelse/føler du mere fred over det denne gangen?
Spør bare for hos meg har jeg alltid hatt en god magefølelse når det har gått riktige veien.
 
Back
Topp