Håpet om en terminspire ❤

Sååå fine tester❤️ denne må holde hele veien❤️
 
Så godt å se Luna!!! ☺️❤️ de er kjempefine! Tror jeg også ville latt være å teste nå og heller stole på symptomene ❤️

Ja, burde det! Har "bare" 2 strimler og 1 digital igjen hjemme så mer enn det blir det uansett ikke :hilarious: men skal stole på kroppen og symptomene ❤️
 
4+4

Herlighet å takknemlig jeg er for alle dere her inne som støtter meg ognalle andre damer som mister hode, går igjennom vanskelige situasjoner og bare generelt trenger andre å dele/lufte seg til, dere er fantastiske, tusen takk! ❤️❤️
Og dere aner ikke hvor metta jeg er for at testene er sterkere idag på morgenurin, kanskje jeg tester bedre på morgenen enn kvelden denne runden, takknemlig uansett :sad010
Igår;
Vis vedlegget 415780
Idag;
Vis vedlegget 415779

Skal sies at kvalmen også har økt et hakk noe jeg faktisk er veldig glad for:shy:
Igjen, tusen gakk for god støtte i dere!
Jeg ville nok anbefalt å slutte å teste, selv om det kanskje ikke er så enkelt :Heartred Godt å se de sterke fine testene dine i dag :love017
 
Jeg begynte å freake helt ut med denne spiren fordi flere av testene så litt svakere ut etterhvert. Jeg visste jo at det kunne skje når de begynte å bli såpass sterke, men jeg var så stressa at jeg gråt. Var helt fortvilet. Heldigvis så gikk det bra her! Forstår sååå godt både stresset og det å ikke klare å slutte med testingen. Heier på at spiren din sitter denne gangen :Heartred
 
Jeg begynte å freake helt ut med denne spiren fordi flere av testene så litt svakere ut etterhvert. Jeg visste jo at det kunne skje når de begynte å bli såpass sterke, men jeg var så stressa at jeg gråt. Var helt fortvilet. Heldigvis så gikk det bra her! Forstår sååå godt både stresset og det å ikke klare å slutte med testingen. Heier på at spiren din sitter denne gangen :Heartred

Ja. Er jo eneste holdepunkter en har så tidlig, så en klamrer seg jo fast til det en kan :shy: håper det❤️❤️
 
Det er fiiiine, sterke tester du har, Luna :talk017 :love017 :gen014
 
4+5
Fikk et skikkelig stuck på jobb idag, gikk på do og oppdaget litt blod på papiret (sorry tmi), gikk rett i kjelleren :( men det stoppet opp like fort, så håper det ikke blir mer av det. Måtte selvfølgelig ta test når jeg kom hjem, og de var fine (takk gud). Jeg føler meg også ganske ræva i form og har tenkt hele uka at jeg egentlig ikke klarer jobb, men har presser meg i mellom, har legetime til mandag og skal da be om sykmelding om det fortsatt ser ut til å gå til da, blødningen gir bare enda en grunn til å ta det med ro.

Dagens;
20230929_153237.jpg


Ser litt sterkere ut en gårsdagens?
20230928_065731.jpg


Krysser fingrene for at blir med det her ❤️
 
Last edited:
4+5
Fikk et skikkelig stuck på jobb idag, gikk på do og oppdaget litt blod på papiret (sorry tmi), gikk rett i kjelleren :( men det stoppet opp like fort, så håper det ikke blir mer av det. Måtte selvfølgelig ta test når jeg kom hjem, og de var fine (takk gud). Jeg føler meg også ganske ræva i form og har tenkt hele uka at jeg egentlig ikke klarer jobb, men har presser meg i mellom, har legetime til mandag og skal da be om sykmelding om det fortsatt ser ut til å gå til da, blødningen gir bare enda en grunn til å ta det med ro.

Dagens;
Vis vedlegget 415907

Ser litt sterkere ut en gårsdagens?
Vis vedlegget 415908

Krysser fingrene for at blir med det her ❤️
Ser sterkere ut i dag ja ❤️ og litt blod trenger heldigvis ikke bety noe men skjønner deg sååå godt! Håper legen gir deg sykemelding så du kan ta det mer med ro, krysser fingrene såååå mye for deg. For meg hjelper det å ta én dag av gangen, for jeg mister fullstendig hue av stress de første ukene :hilarious: og om det er for mye med en hel dag, bare én time om gangen, for å tenke at det skal gå bra i én time er mye lettere enn å gape over alle de 12 første ukene på én gang, vet ikke om det funker for deg men håper kanskje det kan hjelpe litt ❤️☺️
 
Ser mye sterkere ut!
Blod er som vi har lært ikke så veldig grunn til bekymring. Blod og smerter er værre.
Har du hatt smerter?
Ræva form som gravid eller psyken som får kjørt seg nå?
 
Ser sterkere ut i dag ja ❤️ og litt blod trenger heldigvis ikke bety noe men skjønner deg sååå godt! Håper legen gir deg sykemelding så du kan ta det mer med ro, krysser fingrene såååå mye for deg. For meg hjelper det å ta én dag av gangen, for jeg mister fullstendig hue av stress de første ukene :hilarious: og om det er for mye med en hel dag, bare én time om gangen, for å tenke at det skal gå bra i én time er mye lettere enn å gape over alle de 12 første ukene på én gang, vet ikke om det funker for deg men håper kanskje det kan hjelpe litt ❤️☺️

Blod har aldri vært et godt tegn her, dette er jo trossalt 8 gang med positive tester og har kun 1 barn :( men ikke kommet noe mer så krysser fingrene ❤️
Takk for gode ord ❤️
 
Ser mye sterkere ut!
Blod er som vi har lært ikke så veldig grunn til bekymring. Blod og smerter er værre.
Har du hatt smerter?
Ræva form som gravid eller psyken som får kjørt seg nå?

Blod er ikke godt tegn for meg dessverre, men har heldigvis ikke kommet noe mer!
Ræva form som gravid :)
 
Blod har aldri vært et godt tegn her, dette er jo trossalt 8 gang med positive tester og har kun 1 barn :( men ikke kommet noe mer så krysser fingrene ❤️
Takk for gode ord ❤️
Huff... skjønner det bekymrer deg ekstra da ja.. :sorry:krysser fingrene så hardt jeg kan for deg ❤️❤️❤️
 
Back
Topp