Håpet om en terminspire ❤

6+0

Halvveis til uke 12❤️ føles litt uvirkelig å være gravid, men biter meg fast til den følelsen hver dag, for det er en god følelse å kjenne på ❤️ formen minner meg mye om gravditeten med mini, jeg er uvel/uggen/små kvalm jevnt over hele dag, svimmel, trøtt og sliten, oppe å tisser på nattan 1-2 ganger og attpåtil vært forkjøla 1 ukes tid :wacky: men jeg er glad jeg kjenner på symptomene for det gjør meg rolig! Er også 100% sykmeldt og vært det 1 uke, nå hadde jeg ikke klart jobb med denne formen uansett, men er også betryggende å kunne ta det med ro!
Venter på time til tul, i henvisning er det bedt om ul I uke 7, men sist fikk jeg uke 8, vet de har mye å gjøre og må nok få en avbestilling føre jeg får time, men snart må jeg få timen for er bare 1 uke til uke 7 og hååååper på tul da neste uke (uke 42):shy: Tørr ikke håpe for mye på noe som helst, men prøver å ikke bekymre meg for mye heller, for det er så grusomt å gå å kjenne på den frykten, men vi krysser fingrene ❤️ det er så mye å glede deg til fremover så håper det går fint! Synes heldigvis tiden fremover virker til å gå fort med lott diverse på agendaen også går vi jo mot juletider ganske fort nå, så det er fint med andre ting å se frem til også❤️
 
7+0

Hurra, enda en uke nærmere tryggere omstendigheter :hilarious: halvveis til uke 14 og 2 trimester, er det jeg gleder meg mest til, eller til otul med frisk baby selvfølgelig, så håper de neste 5 ukene flyr like fort som de forbigående ukene. Det er deilig å kjenne tiden gå for 1 trimester er jeg lei av, vært her mange nok ganger :wacky: tar meg selv i å glede meg mye over denne graviditeten og hva vi har i vente og det føles veldig skummelt, men tenk om dette går da? Det hadde vært så fint! På bursdagen til mini vil jeg da være 15 uker og 17 uker på julaften! Det hadde vært så fint! Vi har litt lyst til å dele nyheten med familien på julaften, mulig foreldrene våre får vite føre, men resten av familien til jul :shy: så hører du det lille spire, du har å holde deg der inne for vi gleder oss så mye til bare hva det resterende året vil innebære med deg i magen ❤️ tenk å avslutte året med 18 uker? :smiley-angelic001 føler fallhøyden her er ekstremt stor nå:bag:

Venter enda på tul dato, de hadde høstferie forrige uke så forsøker å ringe igjen i morgen, men mistet litt håpet om tul til uka som kommer, men lov å håpe de får avlysning og kapasitet likevel!

Symptomene er her enda og det gjør meg nok tryggere at de merkes godt "så langt" på vei! Puppene er så sykt vonde, går frivillige med bh hele dagen og vurdert å sove med den da det er med behagelig med den på en av, og jeg er typen som kaster bh'n med engang jeg har mulighet, kan ikke huske de har vært så vonde, men har kanskje fortrengt det :hilarious: jeg er veldig trøtt, sliten, svimmel og uggen/uvel. Ikke like ofte kvalmebølger, og det er fint, men merkes godt om jeg ikke er flink nok til å spise regelmessig!
Hvis jeg ikke husker feil så minner det meg mye om gravditeten med jenta mi, så det også gir kanskke en betryggende følelse ❤️

Skrevet ned noen milepæler;
- Komme forbi 5+0 (Kjemisk grense)
-
Tul
- Komme forbi uke 8 ( BO 8+0 i juli)
- Komme til uke 12 med levende baby (3 MA oppdaget uke 10-11)
- Otul
- Komme til 2 trimester, 14+0, med frisk baby (svangerskapsavbruddet 14+4 pga avvik på otul I februar)
- OUL
- Kjenne liv
- Komme forbi 23+0
 
Hvilken dato har mini bursdag egentlig? For minsten her i hus har nøyaktig to uker før jul (10.des) :pherlig med enda en uke overstått!
 
Hvilken dato har mini bursdag egentlig? For minsten her i hus har nøyaktig to uker før jul (10.des) :pherlig med enda en uke overstått!

Koselig med førsjulbarn ❤️ 9 desember her :D
 
Det var en sååå koselig juletid det året :Heartred jeg var ikke så giret på å virkelig prøve i mars 2017, men lot det stå til :hilarious:

Fineste julegaven og juletiden noensinne ❤️❤️ jeg hadde hatt 3 MA føre så jeg dreit i hvilken tid på året ungen kom :shy: synes det har vært mange fordeler med desemberbarn faktisk :D
 
Fineste julegaven og juletiden noensinne ❤️❤️ jeg hadde hatt 3 MA føre så jeg dreit i hvilken tid på året ungen kom :shy: synes det har vært mange fordeler med desemberbarn faktisk :D
Som gutt født i desember, så er han liten ifht mange andre i klassen. Han er noe liten av vekst, snakker litt urent (logoped er påkoblet) og sliter med å forklare hvordan han har det (han slår hvis noen plager ham osv). Håpet mitt er at det kommer seg etterhvert som han blir eldre, og bare terpe på det som gjelder :p
 
Som gutt født i desember, så er han liten ifht mange andre i klassen. Han er noe liten av vekst, snakker litt urent (logoped er påkoblet) og sliter med å forklare hvordan han har det (han slår hvis noen plager ham osv). Håpet mitt er at det kommer seg etterhvert som han blir eldre, og bare terpe på det som gjelder :p

Håper det er noe som retter seg med tiden og med hjelp! Det er ikke bare å være liten gutt født sent på året bestandig da! Heldig her med ei ivrig frøken som ligger lengre fremme med språk og selvstendighet enn de på avdelingen, til tross for å være minst! Men ingen garantier selvfølgelig ❤️
 
7+5
Idag har jeg vært på tul! Fikk timen for noen dager siden og har vært så sykt spent, nervøs og byttet på å tenke at dette må gå bra til å forberede meg mentalt på at det har gått til grunne. Så holdt nærmest pusten da ul ble tatt og på sekundet så sier hun "her er det et hjerte som banker", fjooo... pusta lettet ut og det var så godt å se en liten Bamsemums med hjerteblink på skjermen ❤️
Har siste 2 dagene gått fra å ha super ømme pupper til at de er bare litt ømme så har selvsagt tenkt mitt, så det var godt å få se at alt var fint idag! Skal starte med progesteron og blodfortynnende som støttemedisiner og i tillegg ny ul neste Torsdag, så nå krysser vi fingrene ❤️ ble målt noen dager kortere, men det skulle vi ikke henge oss så oppi da det kan være vinkelen på fosteret og noen mm kan slå mye ut på denne tiden, håper likevel at lille vokser fint til neste ul!
download.jpeg.jpg
 
Last edited:
7+5
Idag har jeg vært på tul! Fikk timen for noen dager siden og har vært så sykt spent og nervøs og byttet på å tenke at dette må gå bra til å forberede meg mentalt på at det har gått til grunne. Så holdt nærmest pusten da ul ble tatt og på sekundet så sier hun "her er det et hjerte som banker", fjooo... pusta lettet ut og der var så godt å se en liten Bamsemums med hjerteblink på skjermen ❤️
Har siste 2 dagene gått fra å ha super ømme pupper til at de er bare litt ømme så har selvsagt tenkt mitt, så det var godt å få se at alt var fint idag! Skal starte med progesteron og blodfortynnende som støttemedisiner og i tillegg ny ul neste Torsdag, så nå krysser vi fingrene ❤️ ble målt noen dager kortere, men det skulle vi ikke henge oss så oppi da det kan være vinkelen på fosteret og noen mm kan slå mye ut på denne tiden, håper likevel at lille vokser fint til neste ul!
Vis vedlegget 417412
Hurra! Så godt å lese :love017
 
7+5
Idag har jeg vært på tul! Fikk timen for noen dager siden og har vært så sykt spent og nervøs og byttet på å tenke at dette må gå bra til å forberede meg mentalt på at det har gått til grunne. Så holdt nærmest pusten da ul ble tatt og på sekundet så sier hun "her er det et hjerte som banker", fjooo... pusta lettet ut og det var så godt å se en liten Bamsemums med hjerteblink på skjermen ❤️
Har siste 2 dagene gått fra å ha super ømme pupper til at de er bare litt ømme så har selvsagt tenkt mitt, så det var godt å få se at alt var fint idag! Skal starte med progesteron og blodfortynnende som støttemedisiner og i tillegg ny ul neste Torsdag, så nå krysser vi fingrene ❤️ ble målt noen dager kortere, men det skulle vi ikke henge oss så oppi da det kan være vinkelen på fosteret og noen mm kan slå mye ut på denne tiden, håper likevel at lille vokser fint til neste ul!
Vis vedlegget 417412
Så fantastisk! :Heartred
 
Back
Topp