Håpet om en terminspire ❤

7+5
Idag har jeg vært på tul! Fikk timen for noen dager siden og har vært så sykt spent, nervøs og byttet på å tenke at dette må gå bra til å forberede meg mentalt på at det har gått til grunne. Så holdt nærmest pusten da ul ble tatt og på sekundet så sier hun "her er det et hjerte som banker", fjooo... pusta lettet ut og det var så godt å se en liten Bamsemums med hjerteblink på skjermen ❤️
Har siste 2 dagene gått fra å ha super ømme pupper til at de er bare litt ømme så har selvsagt tenkt mitt, så det var godt å få se at alt var fint idag! Skal starte med progesteron og blodfortynnende som støttemedisiner og i tillegg ny ul neste Torsdag, så nå krysser vi fingrene ❤️ ble målt noen dager kortere, men det skulle vi ikke henge oss så oppi da det kan være vinkelen på fosteret og noen mm kan slå mye ut på denne tiden, håper likevel at lille vokser fint til neste ul!
Vis vedlegget 417412
Hurra!
 
Så herlig med en vellykket ultralyd-denna MÅ sitte hele veien til mål :Heartpink :love017 :Heartblue:smiley-angelic001:love7
 
8+2

Kjenner jeg gleder meg over det å være gravid om dagen, det kiler lism litt i magen av å tenke på det og det er så god følelse! Har en god magefølelse, gleder meg til alt jeg har i vente, ink tul til torsdag! Det føles litt absurd å føle det sånn når statistikken min er jo ikke på min side, sånn egentlig, men vi har jo fått det til før? Det er skummelt å føle det sånn også for det gjør fallhøyden så ekstremt stor, men jeg niholder på den likevel for det er veldig godt å ikke bekymre seg heletiden ❤️

⭐️Symptomer
Ømme pupper, våkner 1-2 ganger om nattan for å tisse og tar noen ganger evigheter p aovne igjen. Trøtt, sliten, svimmel, uvel/uggen av og på I løpet av dagen komme tidvis kvalmebølger (spesielt når jeg legger meg for kvelden), plutselig skikkelig sultfølse - føles om en ikle har spist på flere dager :hilarious:

⭐️Milepæler
- Komme forbi 5+0 (Kjemisk grense)
-
Tul Uke 7
- Komme forbi uke 8 ( BO 8+0 i juli)

- Tul uke 8
- Komme til uke 12 med levende baby (3 MA oppdaget uke 10-11)
- Otul
- Komme til 2 trimester, 14+0, med frisk baby (svangerskapsavbruddet 14+4 pga avvik på otul I februar)
- OUL
- Kjenne liv
- Komme forbi 23+0
 
8+2

Kjenner jeg gleder meg over det å være gravid om dagen, det kiler lism litt i magen av å tenke på det og det er så god følelse! Har en god magefølelse, gleder meg til alt jeg har i vente, ink tul til torsdag! Det føles litt absurd å føle det sånn når statistikken min er jo ikke på min side, sånn egentlig, men vi har jo fått det til før? Det er skummelt å føle det sånn også for det gjør fallhøyden så ekstremt stor, men jeg niholder på den likevel for det er veldig godt å ikke bekymre seg heletiden ❤️

⭐️Symptomer
Ømme pupper, våkner 1-2 ganger om nattan for å tisse og tar noen ganger evigheter p aovne igjen. Trøtt, sliten, svimmel, uvel/uggen av og på I løpet av dagen komme tidvis kvalmebølger (spesielt når jeg legger meg for kvelden), plutselig skikkelig sultfølse - føles om en ikle har spist på flere dager :hilarious:

⭐️Milepæler
- Komme forbi 5+0 (Kjemisk grense)
-
Tul Uke 7
- Komme forbi uke 8 ( BO 8+0 i juli)

- Tul uke 8
- Komme til uke 12 med levende baby (3 MA oppdaget uke 10-11)
- Otul
- Komme til 2 trimester, 14+0, med frisk baby (svangerskapsavbruddet 14+4 pga avvik på otul I februar)
- OUL
- Kjenne liv
- Komme forbi 23+0
Så koselig med oppdatering!! Tenker ofte på hvordan det går med deg :love017 kjenner meg godt igjen i den at det er skummelt å glede seg for fallhøyden blir så høy, men tenk så trist å ikke ha gledet seg hvis det går bra! Jeg har en skikkelig god følelse for denne!!! tror du gjør bra i å niholde på den følelsen, kos deg masse som gravid også håper jeg formen kommer seg litt etterhvert ☺️❤️
 
Så fint med oppdatering :Heartred
Jeg har ikke vært gjennom det å miste (annet enn to kjemiske, men der var testene så svake og ble aldri sterkere, så det teller jeg ikke), men jeg tenker at du gjør det riktig. Kos deg som gravid! Uansett så er det ikke noe du kan gjøre per nå. Du er gravid, nyt det :Heartred (jeg vil også!!:hilarious:)
 
Så koselig med oppdatering!! Tenker ofte på hvordan det går med deg :love017 kjenner meg godt igjen i den at det er skummelt å glede seg for fallhøyden blir så høy, men tenk så trist å ikke ha gledet seg hvis det går bra! Jeg har en skikkelig god følelse for denne!!! tror du gjør bra i å niholde på den følelsen, kos deg masse som gravid også håper jeg formen kommer seg litt etterhvert ☺️❤️

Det er helt sant! Bedre å glede seg, dagene er bedre og enklere også da :shy: tusen takk, skal virkelig prøve på det altså mens jeg følger spent med på deg ❤️
 
Så fint med oppdatering :Heartred
Jeg har ikke vært gjennom det å miste (annet enn to kjemiske, men der var testene så svake og ble aldri sterkere, så det teller jeg ikke), men jeg tenker at du gjør det riktig. Kos deg som gravid! Uansett så er det ikke noe du kan gjøre per nå. Du er gravid, nyt det :Heartred (jeg vil også!!:hilarious:)

Beste er å slippe det å miste, ingenting bedre enn det ❤️ skal ikke kimse av kjemisk. Synes det var hardt når jeg hadde det i august :shy:
Ja, skal nytes ❤️ snart er det din tur til å myte positive tester:D
 
Beste er å slippe det å miste, ingenting bedre enn det ❤️ skal ikke kimse av kjemisk. Synes det var hardt når jeg hadde det i august :shy:
Ja, skal nytes ❤️ snart er det din tur til å myte positive tester:D
Altså, jeg skjønner at man tar en kjemisk tungt. Jeg hadde nok tatt det tyngre hvis jeg hadde fått en skikkelig positiv test og så begynne å blø. Min tester var så svake, og innfant meg med det etter noen dager med slike tester før blødning begynte :)

Jeg er spent på om kanskje vitaminene kan funke, om jeg får noe effekt på lf denne gangen :) og håper på positiv test etterhvert, helst snarest! :hilarious:
 
Altså, jeg skjønner at man tar en kjemisk tungt. Jeg hadde nok tatt det tyngre hvis jeg hadde fått en skikkelig positiv test og så begynne å blø. Min tester var så svake, og innfant meg med det etter noen dager med slike tester før blødning begynte :)

Jeg er spent på om kanskje vitaminene kan funke, om jeg får noe effekt på lf denne gangen :) og håper på positiv test etterhvert, helst snarest! :hilarious:

Spennende, krysser fingrene for at det funker ❤️❤️
 
Det er så koselig å lese!! :love7 Bare nyt!
 
Så glad på dine vegne :Heartred
 
8+4

Lille spire vokser og gror akkurat som den skal ❤️ begynt å få små knopper, og startet så vidt å bevege litt på seg med litt rykninger :D
Målt til 8+3, og det stemmer vel fint om jeg fikk el en dag senere enn hva jeg egentlig tror, men forholder meg til 8+4 inntill videre. 1 dag fra eller til spiller ingen rolle, men at det vokser som den skal! Og fikk høre den fine hjertelyden som ble målt til 175!
Ny time neste fredag, og hun vil da at vi skal bestemme oss om vi vil ta NIPT og om vi skal henvises til riksen for ul der uke 12-13 med tanke på avvik i januar/februar. Føles så langt å reise ditt for noe jeg føler hun kan avdekke, men får tenke på det! Fint å ha valgmuligheten :)
download.jpeg-1.jpg
download.jpeg (1),.jpg
 
Last edited:
Åååh, fantastisk, Luna:love7:Heartred
 
8+4

Lille spire vokser og gror akkurat som den skal ❤️ begynt å få små knopper, og startet så vidt å bevege litt på seg med litt rykninger :D
Målt til 8+3, og det stemmer vel fint om jeg fikk el en dag senere enn hva jeg egentlig tror, men forholder meg til 8+4 inntill videre. 1 dag fra eller til spiller ingen rolle, men at det vokser som den skal! Og fikk høre den fine hjertelyden som ble målt til 175!
Ny time neste fredag, og hun vil da at vi skal bestemme oss om vi vil ta NIPT og om vi skal henvises til riksen for ul der uke 12-13 med tanke på avvik i januar/februar. Føles så langt å reise ditt for noe jeg fller hun kam avdekke, men får tenke på det! Fint å ha valgmuligheten :)
Vis vedlegget 417866Vis vedlegget 417867
Åååå hælledussan!!! Så fantastisk å se Luna!! Og så stor den begynner å bli! Føler hver ul for deg er en seier for oss alle i gjengen som mistet ❤️❤️

(Og ps. riksen er det eneste stedet på østlandet som har skikkelig utredning for avvik på ultralyd, jeg trodde jeg fikk det på vårt sentralsykehus men hun som utførte ul på meg da sa at alle som skal ha det blir henvist til riksen, at de ikke hadde den kompetansen. Hun visste bare hvordan de skulle se etter alt som var "riktig" hvis det gir mening. Bare sånn til info så dere er klar over det før dere tar en beslutning. Vet dog ikke hvilken kompetanse din gynekolog har da.. ;) :love017 )
 
Nommiiiin!!! Så deilig med så god oppfølging :love7
 
8+4

Lille spire vokser og gror akkurat som den skal ❤️ begynt å få små knopper, og startet så vidt å bevege litt på seg med litt rykninger :D
Målt til 8+3, og det stemmer vel fint om jeg fikk el en dag senere enn hva jeg egentlig tror, men forholder meg til 8+4 inntill videre. 1 dag fra eller til spiller ingen rolle, men at det vokser som den skal! Og fikk høre den fine hjertelyden som ble målt til 175!
Ny time neste fredag, og hun vil da at vi skal bestemme oss om vi vil ta NIPT og om vi skal henvises til riksen for ul der uke 12-13 med tanke på avvik i januar/februar. Føles så langt å reise ditt for noe jeg fller hun kam avdekke, men får tenke på det! Fint å ha valgmuligheten :)
Vis vedlegget 417866Vis vedlegget 417867
Hærlig å se ❤️❤️❤️
 
Back
Topp