13+1
Otul overstått og alt er helt topp med lille mageboeren

nå ble jo det meste sjekka I forrige uke, men litt nøyere denne gangen og ingenting å påpeke nå heller! Alt er tipp topp, og det er mest sansynlig en lillebror

nuben pekte rett opp denne gangen, hun sier det enda tidlig, men hun er 80% sikker på at det ikke vil endre seg, 20% bare pga det er tidlig enda

så det er litt omstilling i hode å gå fra jentemamma til å ha en av hver, men det er super koselig og føler meg heldig som får lov til å få en av hver

og nå MÅ jeg jo shoppe klær om ikke annet fordi alt er jo nesten i rosa

Ble ikke så gode bilder denne gangen, da lille ligger langt nede, har bakovervendt livmor (og en del ekstra på kroppen) så innvendig ul ga best innsyn, men der begynner lille å bli litt stor også

men viktigste er at alt er fint!
Var 12+5 idag,men lille ble målt til 13+1, og termin ble satt til 30/5, får ikke det til å stemme annet enn at dataen regner 40+0 og ikke 40+3, så tror jeg holder på 2/6 frem til oul 28/12, selvom termin egentlig ble satt idag

Idag er også siste dag ned progesteron (hurraa!), men skal fortsette med blodfortynnende

Fikk også svar på nipt svar denne uka som var helt fin

Kommende storesøster fikk selvfølgelig feber i går, skulle tru hun timer sykdom til ultralyder, så hun ble med idag og fikk sett bebis med oss, fortalte henne da det føre og hun er jo bare så søt! Spurte om hun visste hva mamma har i magen "ja" Sier hun, og spør hva da, også sier hun "bebi", hu hadde en fase for noen uker siden ar hun sa hun hadde baby i magen, så hun tok den raskt når jeg spurt, men ble veldig glad! Og går å sier det flere ganger nå "du har bebi i magen mamma"

så hun er den første som fikk vite nyheten

stas! Familien får vite det om 2 uker, når frøkna fyller 3 år, om hun ikke plaprer føre da
Vis vedlegget 420443Vis vedlegget 420444Vis vedlegget 420445
Siste bilde her er tydelig bilde av nuben

Milepæler:
-
Komme forbi 5+0 (Kjemisk grense)
- Tul
- Komme forbi uke 8 ( BO 8+0 i juli)
- Tul uke 8
- Tul uke 9
- NIPT svar
- Høre hjertelyd med doppler
- Komme til uke 12 med levende baby (3 MA oppdaget uke 10-11)
- Otul 24/11, 12+5
- Komme til 2 trimester, 14+0, med frisk baby (svangerskapsavbruddet 14+4 pga avvik på otul I februar)
- OUL 28/12, 18+0/18+3
- Kjenne liv
- Komme forbi 23+0