Håpet om en terminspire ❤

Gratulerer så mye med (mest sannsynlig) lillebror! Det er så mye søte gutteklær også altså! jeg synes det er veldig stas å ha en av hver, men synes det var "skummelt" før han kom til fordi hvordan skifter man liksom bleie på de guttebassene med alt det styret de har mellom beina? :hilarious: (Men det blir man fort vant til altså)
(Jeg synes forresten det så ut som det var en gutt på det forrige 4d bildet du delte for noen uker siden )
 
Gratulerer så mye med (mest sannsynlig) lillebror! Det er så mye søte gutteklær også altså! jeg synes det er veldig stas å ha en av hver, men synes det var "skummelt" før han kom til fordi hvordan skifter man liksom bleie på de guttebassene med alt det styret de har mellom beina? :hilarious: (Men det blir man fort vant til altså)
(Jeg synes forresten det så ut som det var en gutt på det forrige 4d bildet du delte for noen uker siden )

Ja, Finnes mye fint til gutter også, heldigvis! Og tenker han blir verdens fineste lillebror også, og det kommer til å føles rart helt til han har kommet, for det er jo ikke hva vi er vandt med, men sånn var det jo med frøkna og og det går seg til, bare litt mer å passe på ved bleieskift, men med 10 bleieskift om dagen blir det en vane det og :hilarious:
Blir stas med en av hver ❤️
 
Å, jeg er bare så letta og glad på dine vegne❣️ Elstra moro å mest sannsynlig få en av hver da❤️ Så stas det blir med et søsken for veslemor :love017
 
14+0

Yay! Inn I 2 trimester, det har jeg gleda meg til siden positiv test :hilarious: Veldig glad for å kommet hit, og nå håper jeg bare formen følger etter! Kvalmen/uggenheten har gitt seg så det er deilig, men samtidig som det slapp så ble jeg mer sliten og trøtt, og følelsen av å være utslitt av ingenting, kan sovne sittende i sofaen flere ganger for dagen, så håper det slipper litt snart så en kan få litt mer å gå på, spesielt siden det skjer så mye i desember :shy: ble endelig ferdig med å pynte til jul hjemme idag, tok bare 4 dager, herregud:wacky:
Har også siste uka hatt en del vondt i hode, paracet hjelper ikke heller så det er irriterende!
Idag er det også 1 år siden jeg testa positivt igjen og reisen på spire nr2 starta, så føles godt å sitte med en frisk og raskt liten baby i magen da ❤️
Vi venner oss enda til tanken om at det er en lillebror i magen eller faktisk bare det at vi skal ha baby igjen! Føles skikkelig surrealistisk, trodde ikke det kom til å føles slik fordi en nå vet hva en går til, men føles akkurat som når man var gravid med førstemann :hilarious: vi driver også å snakker om navn om dagen og funnet ut at vi synes guttenavn er mye vanskeligere enn jentenavn, men finner vel et vi liker tilslutt :hilarious:
Foreløpig er det ingen som vet nyheten, men skal dele til familien i bursdagen til frøkna neste helg, så det er en skrekkblandet fryd. Veldig kjekt å bare holde det for oss selv, men kan jo ikke det helt til juni :hilarious:
Idag er det også 4 uker til oul ❤️
Tar en update på gravditeten også, synes det er litt koselig å se tilbake på!

⭐Termin; 02/06

⭐Dager til termin; 185

⭐Graviduke; 15

⭐Gravidmåned; 4

⭐Trimester; 2

⭐Symptomer; Ømme pupper, trøtt og sliten, utslitt, tidvis svimmel og vondt i hode. Kronisk tett nese:wacky:

⭐Humør; Rolig, generelt godt humør!

⭐Cravings; ingen.

⭐Medisiner/vitamintilskudd;

Multivitamin, blodfortynnende

⭐Milepæler:
-
Komme forbi 5+0 (Kjemisk grense)
-
Tul
- Komme forbi uke 8 ( BO 8+0 i juli)
- Tul uke 8
- Tul uke 9
- NIPT svar
- Høre hjertelyd med doppler
- Komme til uke 12 med levende baby (3 MA oppdaget uke 10-11)
- Otul 24/11, 12+5

- Komme til 2 trimester, 14+0, med frisk baby (svangerskapsavbruddet 14+4 pga avvik på otul I februar)
- OUL 28/12, 18+0/18+3
- Kjenne liv
- Komme forbi 23+0
 
14+0

Yay! Inn I 2 trimester, det har jeg gleda meg til siden positiv test :hilarious: Veldig glad for å kommet hit, og nå håper jeg bare formen følger etter! Kvalmen/uggenheten har gitt seg så det er deilig, men samtidig som det slapp så ble jeg mer sliten og trøtt, og følelsen av å være utslitt av ingenting, kan sovne sittende i sofaen flere ganger for dagen, så håper det slipper litt snart så en kan få litt mer å gå på, spesielt siden det skjer så mye i desember :shy: ble endelig ferdig med å pynte til jul hjemme idag, tok bare 4 dager, herregud:wacky:
Har også siste uka hatt en del vondt i hode, paracet hjelper ikke heller så det er irriterende!
Idag er det også 1 år siden jeg testa positivt igjen og reisen på spire nr2 starta, så føles godt å sitte med en frisk og raskt liten baby i magen da ❤️
Vi venner oss enda til tanken om at det er en lillebror i magen eller faktisk bare det at vi skal ha baby igjen! Føles skikkelig surrealistisk, trodde ikke det kom til å føles slik fordi en nå vet hva en går til, men føles akkurat som når man var gravid med førstemann :hilarious: vi driver også å snakker om navn om dagen og funnet ut at vi synes guttenavn er mye vanskeligere enn jentenavn, men finner vel et vi liker tilslutt :hilarious:
Foreløpig er det ingen som vet nyheten, men skal dele til familien i bursdagen til frøkna neste helg, så det er en skrekkblandet fryd. Veldig kjekt å bare holde det for oss selv, men kan jo ikke det helt til juni :hilarious:
Idag er det også 4 uker til oul ❤️
Tar en update på gravditeten også, synes det er litt koselig å se tilbake på!

⭐Termin; 02/06

⭐Dager til termin; 185

⭐Graviduke; 15

⭐Gravidmåned; 4

⭐Trimester; 2

⭐Symptomer; Ømme pupper, trøtt og sliten, utslitt, tidvis svimmel og vondt i hode. Kronisk tett nese:wacky:

⭐Humør; Rolig, generelt godt humør!

⭐Cravings; ingen.

⭐Medisiner/vitamintilskudd;

Multivitamin, blodfortynnende

⭐Milepæler:
-
Komme forbi 5+0 (Kjemisk grense)
-
Tul
- Komme forbi uke 8 ( BO 8+0 i juli)
- Tul uke 8
- Tul uke 9
- NIPT svar
- Høre hjertelyd med doppler
- Komme til uke 12 med levende baby (3 MA oppdaget uke 10-11)
- Otul 24/11, 12+5

- Komme til 2 trimester, 14+0, med frisk baby (svangerskapsavbruddet 14+4 pga avvik på otul I februar)
- OUL 28/12, 18+0/18+3
- Kjenne liv
- Komme forbi 23+0
Veldig glad på dine vegne!!! Iiiih dette er så gøy!! ❤️❤️ Jeg hadde også sånn hodepine i andre trimester med snuppa, veldig slitsomt, spesielt når paracet ikke hjelper (og jeg ikke ville ta det noe særlig). Fikk hodepiner som varte i dagesvis. Hjalp veldig for meg å strekke nakken til hver side imens jeg så nedover mot motsatt skulder, hver dag. Et styr, men det hjalp. Kanskje det kan hjelpe deg også? ☺️
 
Veldig glad på dine vegne!!! Iiiih dette er så gøy!! ❤️❤️ Jeg hadde også sånn hodepine i andre trimester med snuppa, veldig slitsomt, spesielt når paracet ikke hjelper (og jeg ikke ville ta det noe særlig). Fikk hodepiner som varte i dagesvis. Hjalp veldig for meg å strekke nakken til hver side imens jeg så nedover mot motsatt skulder, hver dag. Et styr, men det hjalp. Kanskje det kan hjelpe deg også? ☺️

Usj, det er slitsomt altså! Hodepinen har heldigvis gitt deg nå, sikkert insammenheng med forkjølelsen vi har i hus, men husker jeg hadde en del hodepine i 2 trimester med frøkna mi også når du sier det :bag: så kam jo prøve å forebygge det! Takk for tips ❤️
 
Usj, det er slitsomt altså! Hodepinen har heldigvis gitt deg nå, sikkert insammenheng med forkjølelsen vi har i hus, men husker jeg hadde en del hodepine i 2 trimester med frøkna mi også når du sier det :bag: så kam jo prøve å forebygge det! Takk for tips ❤️
Godt å høre at den har gitt seg ❤️ da ville jeg prøvd litt forebyggende ja. ☺️Kjenner selv at nakken har vært stiv siden positiv test så her blir det strekking fremover :laughing002
 
3 år ❤️

På lørdag ble kommende storesøster hele 3 år ❤️ hun har gleda seg sååå til bursdagen sin i flere måneder nå, og endelig var det hennes tur til å få buradagskrone og sang! Var så gira på fredagen at det tok evigheter føre hun sovnet og lå i senga og sang "hurra for meg som fyller" i senga :hilarious: samme gjorde hu når hu våkna kl. 05 på morgenen og var ikke klar for å sove videre:wacky: gjorde det heldigvis til slutt! Etter litt sang for seg selv :hilarious: men hun har storkost seg i helga og det er så stas å se hvor mye hun gleder seg over der også! Så bursdag har vært i full fokus og ikke så mye jul selvom det er ferdig pynta her altså, men blir å prate litt mer om det de neste to ukene tenker jeg ❤️
Hun er den samme skravlete og tullete frøkna hun alltid har vært og, men en god dose trass og 3 åring om dagen også (yay) :hilarious: men hun er en skikkelig artig liten frøken altså :love017

15+4

Har nå i ca 1,5 uke vært litt usikker på om jeg kjenner liv, mener gyn sa at morkaka er forran denne gangen også, men de siste dagene har det vært noe hver dag så jeg er overbevist om at det er mini jeg kjenner nå! Kom et skikkelig tydelig dult rett istad også, så det er gøy! Vil ha mer av det ❤️
Vi delte nyheten for venner og familie i helga under selskapene, og de ble selvfølgelig veldig glade! Føles kanskje ut som de er gladere og gleder seg mer enn det jeg selv gjør, men forhåpentligvis blir det at vi alle kan glede oss sammen med tiden:shy:
Energien er enda ikke så mye bedre, og etter helga med mye styr og greier rundt så har det vært litt kvalme igjen pga det, men det er heldigvis ikke som føre 12 uker:happy:
 
Gratulerer så mye med 3-åring i hus og at alt er bra med lillebror i magen! :Heartred Er så glad på dine vegne!:love017
 
18+3

Oul gjennomført og alt sto fortsatt helt supert til med lillebror :Heartblue våkna i dag til morgenen og kjente en del romstering overalt i magen akkurat som han gledet seg til oul med oss :hilarious: og han koser seg der, ligger på tvers og tar seg til rette, og er akkurat som storesøster og har armene godt plasert rundt ansiktet :hilarious:❤️ har morkaka bak denne gangen, syntes hun sa forran sist, men gøy med bak! :D termin ble også satt til 30/5, samme som på otul så får følge det selvom jeg er ganske sikker på at dette er et junibarn :hilarious: ny ul og vekstkontroll 9/2 ❤️
1.2.276.0.26.1.1.1.2.2023.400.38185.5529236.92012544.jpg
1.2.276.0.26.1.1.1.2.2023.400.38266.7061381.92012544.jpg
 
Last edited:
Tillykke med vel gjennomført oul❣️
Så godt at alt er bra❤️
Gleder meg med deg :love7
 
Gratulerer så masse med vellykket oul og nydelig lillebror :love017 :Heartblue
 
Jeg hadde morkaka bak på tidlig ultralyd, men etterhvert som livmora har vokst så har den på en måte «dratt» morkaka rundt til fremsiden. Så kan være det samme for deg også :) Gratulerer så mye med fin ultralyd!
 
Jeg hadde morkaka bak på tidlig ultralyd, men etterhvert som livmora har vokst så har den på en måte «dratt» morkaka rundt til fremsiden. Så kan være det samme for deg også :) Gratulerer så mye med fin ultralyd!

Ja, Hun sa at "det der ut som den legger seg" på otul, men mye som skjer på den tiden!
Tusen takk :love017
 
18+3

Oul gjennomført og alt sto fortsatt helt supert til med lillebror :Heartblue våkna i dag til morgenen og kjente en del romstering overalt i magen akkurat som han gledet seg til oul med oss :hilarious: og han koser seg der, ligger på tvers og tar seg til rette, og er akkurat som storesøster og har armene godt plasert rundt ansiktet :hilarious:❤️ har morkaka bak denne gangen, syntes hun sa forran sist, men gøy med bak! :D termin ble også satt til 30/5, samme som på otul så får følge det selvom jeg er ganske sikker på at dette er et junibarn :hilarious: ny ul og vekstkontroll 9/2 ❤️
Vis vedlegget 423378Vis vedlegget 423379
Så flott Luna!! Utrolig glad på dine vegne, tenk så fort tiden går, spiren som satt på sydentur og som nå er en stor lillebror blitt :love7 :love017 så godt å høre at alt fortsatt ser helt supert ut!
 
Så flott Luna!! Utrolig glad på dine vegne, tenk så fort tiden går, spiren som satt på sydentur og som nå er en stor lillebror blitt :love7 :love017 så godt å høre at alt fortsatt ser helt supert ut!

Ja. Tenkte det! Sterk liten sydenspire som mora ikke hadde noe trua på og plutselig veldig straks halvveis! Sprøtt :bag:
Søte du❤️
 
Back
Topp