Håpet om en terminspire ❤

Haha :hilarious: :hilarious:

Jeg trodde heller ikke jeg skulle klare det, men altså, det har gått SÅ fint! Vi hadde tidenes ferie og vi har storkost oss begge to ❤️ hun var jo enklere å ha med å gjøre på ferie enn hjemme alene:hilarious: nei det var skikkelig ferie og så glad jeg turte å gå ut av komfortsonen ❤️ anbefales! Ingen av de 1000 tingene som ble krisemaksimert skjedde :hilarious:
De gjør gjerne ikke det :hilarious:
 
3+5

Dagens tester❤️
20230923_154407.jpg

Ingen grunn til å kaste penger på tidligstester, når make sure gir bedre resultat, den hvite er tidligtest fra babyplan :hilarious:
Men guuud å godt de stiger! Håper denne holder hele veien nå ❤️
Akkurat kommet hjem fra jobb og er så sinnsykt trøtt, er også uvel/uggen av og på i løpet av dagen, men akkurat nå er den trøttheten verst, kunne sikkert sovna nå:sleep002
 
3+5

Dagens tester❤️
Vis vedlegget 415438
Ingen grunn til å kaste penger på tidligstester, når make sure gir bedre resultat, den hvite er tidligtest fra babyplan :hilarious:
Men guuud å godt de stiger! Håper denne holder hele veien nå ❤️
Akkurat kommet hjem fra jobb og er så sinnsykt trøtt, er også uvel/uggen av og på i løpet av dagen, men akkurat nå er den trøttheten verst, kunne sikkert sovna nå:sleep002
Så godt og se Luna! Jeg unner deg virkelig at det går din vei nå :Heartred
 
Hva slags strimmel er det? Makesure? Den imponerte hvertfall med god stigning (den andre har jo også god stigning, men svakere strek i utgangspunktet) :D

Ja, make sure! Derfor jeg sverger til make sure :hilarious: billig og best! Den hvite er jo til og med tidligtest, mens make sure er vanlig:wacky:
 
Så godt å se at testene stiger❣️
Denne spiren skal holde seg helt til mål❤️
 
4+0 - ikm!

Endelig er jobbhelg over, er så hinsides trøtt og sliten så blir godt med fri i morra. Hjelper ikke med sykt barn som våkner på nattan :sleep002
Føler meg skikkelig gravid og det er en god følelse, niholder på den! Ingen dårlig følelse enn så lenge hvert fall ❤️
Dagens tester;
20230924_154159.jpg
 
4+0 - ikm!

Endelig er jobbhelg over, er så hinsides trøtt og sliten så blir godt med fri i morra. Hjelper ikke med sykt barn som våkner på nattan :sleep002
Føler meg skikkelig gravid og det er en god følelse, niholder på den! Ingen dårlig følelse enn så lenge hvert fall ❤️
Dagens tester;
Vis vedlegget 415511
Flotte tester! Dette lover bra!! ❤️☺️ kjedelig med sykdom, her ligger vi slått ut hele gjengen i dag :hilarious:
 
Flotte tester! Dette lover bra!! ❤️☺️ kjedelig med sykdom, her ligger vi slått ut hele gjengen i dag :hilarious:

Takk❤️❤️ åneeiii! Så kjedelig :dead: jeg håper frøkna har null feber i morra så hu kan i bhg, trenger å slappe av :hilarious:
 
Takk❤️❤️ åneeiii! Så kjedelig :dead: jeg håper frøkna har null feber i morra så hu kan i bhg, trenger å slappe av :hilarious:
Gleder meg veldig på dine vegne her! Hihi ☺️ håper begge snuppene er feberfri i morgen, de timene i barnehagen er hellige for å få hvilt litt :hilarious:
 
Gleder meg veldig på dine vegne her! Hihi ☺️ håper begge snuppene er feberfri i morgen, de timene i barnehagen er hellige for å få hvilt litt :hilarious:

Søt du er ❤️ har skikkelig håp om at du kommer etter!!
Ja, absolutt!! :hilarious: much needed
 
Gratulerer med spiren! Herlighet, nå ble jeg glad! Måtte den sitte hele veien nå :Heartred
 
Back
Topp