Skjønner godt at du er lei nå, de siste ukene og dagene er virkelig tunge! Det er absolutt lov til å klage litt. Og selv om dagene nå virker uendelig lange så er det heldigvis ikke lenge igjen til han er her uansett. 
Anbefaler deg å kjøpe inn laktulose for magen, om du ikke får bruk for det før fødsel er det iallfall veldig fint å ha etter fødsel.
Masse lykke til med fødsel! Og håper du får hvilt og kost deg litt de siste ukene/dagene nå

Anbefaler deg å kjøpe inn laktulose for magen, om du ikke får bruk for det før fødsel er det iallfall veldig fint å ha etter fødsel.
Masse lykke til med fødsel! Og håper du får hvilt og kost deg litt de siste ukene/dagene nå
Jeg forstår henne jo, og vil veldig gjerne ha noen dager med total avslapning og lillebror kommer om kort tid uansett, men noen dager og øyeblikk føles kjipere enn andre. Føles litt bedre allerede heldigvis
Masse, masse lykke til med innspurten - håper den ikke blir altfor lang og kronglete
Tror ikke mannen orker, for de vondtene han hadde under prøvingen i våres har vært av og på helt siden, og fikk nå påvist betennelse i prostata. Er visst veldig vondt stakkars
*Sier jeg og føder i mars..*
Kom til 45 bevegelser, så sykehuset var veldig fornøyde med det. 
Tusen takk! Jeg er spent på jordmortimen i morgen og om hun sjekker modning..