Bare hyggelig- kjenner meg jo igjen Her har vi faktisk endt opp med å ha ganske mye sex på slutten, for å prøve å stimulerer til fødsel, men har vel vært mer en ‘oppgave’ som har vært litt humoristisk enn ‘hel-tenning’ fra begges side Jeg har vært ganske hormonell på slutten, og det er jo helt naturlig det du skriver, men det føles jo like stort for den som er oppi det uansett! Jeg har sagt det til mannen min flere ganger- at det å ‘skylde på hormoner’ for emosjonelle utbrudd og følelser er bare dårlig gjort, for det føles jo like ekte for den det gjelder uansett! Synes du skriver så fint da- det er jo fantastisk at du synes han er den fineste manne av de alle! Han kan vel ikke unngå å bli sjarmert av det Håper dere får en fin helg med barna, og noen koselige romantiske dager sammen før minsten melder sin ankomst Jeg har tatt fotpleie og massasje op slutten av svangerskapene- det er virkelig fantastisk når man ikke når rundt omkring selv! Kanskje du kan det? Og hva med å avtale litt koselige stunder med mannen fremover? Et koselig bad sammen med stearinlys og musikk etc? Eller massere hverandre en kveld? Evt å si rett ut at det eneste rådet for å sette igang fødel faktisk er sex- rådet både leger og jordmødre gir, så er det lurt å gjøre det daglig fremover mot fødsel? Masse lykke til, kjære deg!
Det hjelper med så hyggelige ord og oppbacking, så tusen takk
Det er sant. Uansett hvor urasjonelt det fremstår, så er det jo like reelt og på den måten skal tas like alvorlig som normalt sett. Jeg har allerede sagt at sex er det jordmor har anbefalt (for det har hun faktisk) for å prøve å sette igang fødsel, men vi har begge synes det har vært litt rart de siste gangene vi har gjort det. Jeg har også vært ærlig om at det er mer numment der nede og ikke like godt som vanlig, så skjønner jo at det spiller en rolle for hans motivasjon også.
Jeg har faktisk tatt fotpleie, det var veldig godt det. Men det er ingen som ønsker å gi gravidmassasje i nærheten her uten at jeg må inn til Oslo, og det gjør jeg ikke i disse tider. Vi kan absolutt prøve å få til en koselig stund for oss to, men vi har ikke badekar og mannen er ikke så god på å gi massasje (blir utslitt etter 30 sekunder).. Ikke er han den mest romantiske akkurat heller Men tusen takk for gode forslag, jeg tar med meg konseptet og skal se om jeg kan finne på noe Som du helt sikkert har god erfaring med, så er det ikke så lett med alenetid når man har mange barn som er oppå en støtt og stadig. Men neste helg har vi alenetid hvis vi ikke føder, så da håper jeg vi kan kose oss litt