Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Håper det dukker opp en strek til om en dag eller to![]()
Men puppene er fortsatt så ømme at idag har jeg måtte gå uten BH
Krysser fingra for 2 streker om noen dager!! 

Er fremdeles uggen og kvalm, plutselig kjenner jeg at spyttproduksjonen tar seg opp, puster meg gjennom det, så spyr ikke... Har en klump typ i halsen som jeg må svelge meg forbi.. Altfor mye symptomer til å være 9DPO så er sikkert bare tull men morro å kjenne på hvor mye kroppen klarer å lure huet 
Jeg stresser nok med meg sjøl takk 

Godt at tantebesøket snart er overstått! Masse lykke til med ny PP, skal krysse fingrene for deg![]()

Ja det kan jeg skrive under på at hu er! Men hu har jo vært her kun 4 dager i strekk de siste månedene kanskje hu vil få så mye som mulig ut av besøketHeia julibaby! Ho tanta di høres ut som ho er litt vel varm i trøya![]()

Tankene har fått roa seg så mye siden TR kom forrige gang at hele kroppen bare har gitt slipp på alt baby stress
Men vi kommer fortsatt til å prøve iherdig, prata med mannen igår og sa at nå ble det høy hopping hver andre dag og han hadde ingen klager 

Karma for å leve ut håpet mitt i sims! Har spilt sims i ca 15 år og aldri opplevd å ikke bli gravid på første forsøk, (er det rart jeg forventer mye av kroppen min?)
Verste er at det tok 4 "aksjer" før hun ble gravid, "Dette har ALDRI skjedd før?!"

Doble aksjerunder er lagt inn på søndag og tirsdag og vi krysser fingrene for at dette er min pp og gullegget!
Nå blir det noen laaange, DPO dager... 

Var hos lege og forklarte ang syklusene mine og han likte ikke at syklusene gikk fra 25 til 33 dager i lengde og mens i ca 10 dager og 6 til 7 dager etter EL 
Håper jeg slipper det altså... Har allerede godartede cyster i brystene som jeg har operert vekk 4 ganger...
Tenker å begynne mandag CD14 bare for å være sikker! 

Testet to ganger hver dagen siden CD10 så har brukt om syyyykt mye av testelageret denne måneden! Tok en pause fra CD19 og tok det opp igjen på cd21 og traff akkurat!