Håper så inderlig på en liten spire!

Uff, her er det fortsatt bare sort/brunt og "klumpete" men ingen TR... Tror det kan tyde på en SA.... :depressed::sorry:

Uff, her er det fortsatt bare sort/brunt og "klumpete" men ingen TR... Tror det kan tyde på en SA.... :depressed::sorry:

Jeg hadde det også sånt etter jeg slutta m ppiler i desember. Hadde to eller tre sylkuser som startet med brunt i 2-4 dager så var det brod så sluttet det også med brunt.

Men da jeg hadde sa i august så var det lys utflod med blod først og så frisk rødt blod, som vanlig mens.

Tror jeg leste noen sted her at brunt et den gamle blodet som ikke kom ut sist. Så det er normalt. Og tror at brunt i begynnelsen av svangerskap er og normalt, men kan ikke påstå det.

Ikke gi opp håpet! Har du tatt testene?

Nå har det blitt rødt som vanlig mens igjen, er jo til å bli gal av det her! :facepalm: Ja har tatt 4 graviditetstest er den siste uken og alle er negative så er nok bare syklusen som er ute å kjøre... Rart at jeg har hatt 4 normale sykluser før den her var sånn rar da?

Kanskje de to som var «normale» var egentlig fortsatt påvirket av ppiler? Det tar jo en god stund før suklusen er normal igjen...
Min første syklus var på 28 dager som er kjempe uvanlig for meg, så var det 36, 30 og 32(som jeg er vant med), så 41, 35 og 30...
Og første tiden var hele kroppen rar (dvs 6 måneder), hadde skikkelig kvise utbryd hver pms fex... doppelt oppblåst osv..

Det kan hende? Jeg aner ikke :bored: Var hos legen idag, bestilte time forrige uke når mensen aldri kom... Forklarte situasjonen for han og han var rimelig sikker på at det var en tidlig spontanabort :sorry: Tok blodprøve og skulle inn igjen på mandag for å se om HCGen var forhøyet og hvis den var det, ta en test til på mandag for å se at den går ned..

Det kan hende? Jeg aner ikke :bored: Var hos legen idag, bestilte time forrige uke når mensen aldri kom... Forklarte situasjonen for han og han var rimelig sikker på at det var en tidlig spontanabort :sorry: Tok blodprøve og skulle inn igjen på mandag for å se om HCGen var forhøyet og hvis den var det, ta en test til på mandag for å se at den går ned..

Men hvis du skulle å ha blitt gravid og hatt den hormon i kroppen så skulle nok testene fanget det opp... eller?

Når jeg ble gravid så fikk jeg svake positiv tester i en uke, så ble de enda svakere når blødningene kom og endte i sa...
men kanskje den var kjemisk da? Tror det er npr det skjer så tidlig at eggen når ikke å feste seg engang...

Men så rart, håper det er bare kroppen som tuller og er ikke en sa, det får du nok bekreftet med blodprøve.

Stor klem til deg [emoji173]️

Legen sa at mest sannsynlig har det vært såpass tidlig at testene ikke har kunnet plukke opp hormonene, derfor får vi se på blodprøven på mandag :) Og jeg er 99 prosent sikker på at jeg var gravid for i 4 måneder har mensen min oppført seg helt likt, 25 dager syklus hver gang og 2 dager med små spotting så 4 dager med normal mens så 1 svak dag igjen. Og plutselig nå gikk det 31 dager og det var sort(TYP SVART! :blackalien:) og klumpete.. :bag: Men det kan godt hende at den var kjemisk eller utenfor livmoren for alt jeg vet :cat: Men! Jeg vil heller la det skje som det skjer enn å få et sykt barn for eksempel :)

CD 5
Kun 4 dager TR denne måneden? Etter alle beskjedne denne kroppen kaster rundt seg om dagen forundrer det meg ingenting... Flo appen foreslår EL på CD 13, har 4 EL tester så begynner å teste på CD10... Kroppen er rar om dagen, brystene er blitt større og er veldig ømme, ingen kramper denne TR kun stikking...

Edit;
Etter en aksje runde med samboeren så begynte jeg å blø igjen? Helt fersk rødt blod... Har ikke vært noe blødning i hele dag og ingenting under aksje innlegging? Hva er det som skjer lurer jeg på... :blackeye:

Last edited:
PP5 - CD 6 - EL CD13/17.09 - IKM 02.10

Da har jeg fått svar fra legen og det var ingen økning i Hcg :bored: Så da har bare kroppen hatt en veldig lang og rar syklus! Da er vi i PP5!

PP5 - CD8
Da har jeg bestilt termometer, EL teststrimler og gtest strimler fra babyplan :cat: I kveld blir det aksjer! Motet er på topp!

Flo appen sier at EL er i morgen men EL testene er ikke enige? Men tror jeg ser at strekene blir sterkere? :cat: Var først når jeg fikk alle tre over hverandre nå at jeg syns jeg ser det!
IMG_20180915_092215.jpg
IMG_20180916_131754.jpg

Nå er jeg usikker igjen.... :hilarious: Nederste er fra idag, strekene blir svakere igjen? Vil vel da si at EL var igår/natt til igår? Passer fint for det ble lagt inn aksjer igår Har også stikkinger nederst til høyre i magen :chicken:
:dance011
Screenshot_20180917-121122.jpg

Last edited:
Å joda, LH synker så da var nok EL natt til igår! Håper det da holdt med aksjer igår formiddag og på.... Onsdag... Trodde ikke det var så lenge siden :hilarious: Jaja, da går vi sikkert inn mot PP6 :confused013
IMG_20180917_230148.jpg

Litt info:
¬ Jeg har slutta helt å vape(røyke esigarett) ca 01.09
¬ Jeg drikker minimale mengder med alkohol.
¬ Jeg spiser vitaminer og folsyre tabletter hver dag.
° Prøver å spise frokost-lunsj-middag hver dag.
° Prøver å gå minst 6000 skritt på fridager og minst 10.000 på jobb dager.
° Prøver å kutte ned på tunge løft på jobb.
° Prøver å finne en måte å fortelle jobben at jeg prøver å få barn og kommer til å enten trenge en drastisk omlegging av arbeidsdagen eller bli sykemeldt veldig tidlig. Jeg jobber på verksted og som frakt laster på Gardermoen, derfor er jeg rundt mye farlige kjemikalier, gasser og stoffer på verksted og gjør mye tungt arbeid ute på flyplassen, og dytting av frakt, frakt vil da tilsi ca 15-30 brett noen dager i uka med vekt på 4000-6000kg, eller ca 1500-5000kg med pakker som løftes inn/ut av fly hver dag.

Det er bare noen ting som jeg har gjort/gjør som er kjekt å holde styr på :cat:

PP5 - CD 15 - 3DPO

Veldig spent den pp her av en eller annen grunn? Føler jeg traff på EL denne gangen, men da kun med to sengerunder dessverre :confused: Krysser fingra for at dette er min pp, det hadde vært så hyggelig med juni barn :p IKM ER 01.10 så jeg tvinnet tommeltotter i spenning :woot:

PP5 - CD 20 - 8DPO

Helt siden EL har jeg hatt EL slim? Typ, tykt som superlim og helt gjennomsiktig? Legger seg kun oppå dopapiret? :bored:Hva er dette for noe rart?
Også hatt en del kramper, noe som jeg aldri har før TR?
IKM om en uke idag! :eek: Høster babystøv i alle hager jeg kan!

PP5 - CD 21 - 9DPO

Hvitere blir den ikke! :sour: Har fremdeles mens murringer og titt og stadig (TMI advarsel) slim klumper i undertøyet :bored:
Snapchat-1031476016.jpg

Jeg tror jeg nettopp hadde en liten epiphany? Det var først denne måneden jeg hadde (TMI) mengder med EL slim? Og de varte fra ca CD16-CD18.... (Var nok litt før det og men skrev ikke opp i Flo appen når det begynte)
Mon tro det betyr at jeg ikke har hatt EL før nå? Aldri sett verken typen eller den mengden med slim før?
Neste måned skal jeg begynne med EL tester fra CD 11, også peise på annenhver dag fra det! Mannen får bare ta til takke med all kosen :laughing021

Hvis EL var når jeg tror den var og ikke når Flo kalkulerer den til så skal IKM være 08/09? Og en syklus på hele 33 dager.... :banghead:

Haha ja hvor er vi nå? PP1 ELLER PP5? Tror ikke EL har vært før denne måneden så spørs hvordan man ser på det :shy: Og om jeg er 12DPO eller 5DPO? :hilarious: Er IKM den 01.10 eller 08.10? :hilarious:

Hahahahaha, ja så vi er der :hilarious:
Men! Idag skal jeg og samboeren ut på date og feire 7 år sammen! :Heartred:hello2

God helg! :Heartred:Heartred

Kroppen altså. Den byr på så mange krumspring og fantestreker atter hjælp!

Ha en fin feiring, kos deg.

Back
Topp