Håper så inderlig på en liten spire!

#synger

JeG hAr EnDeLiG eGgLøSnInG!!

CD 22 og endelig eggløsning! Bare litt lei av å teste :hilarious: Testet to ganger hver dagen siden CD10 så har brukt om syyyykt mye av testelageret denne måneden! Tok en pause fra CD19 og tok det opp igjen på cd21 og traff akkurat!
Vis vedlegget 281071
Aksjer er lagt inn AAAAAALL OVER THE PLACE!
CD11, CD13, CD15, CD17, CD20, CD21! Skal prøve igjen i kveld men tror mannen er litt sliten :laughing021
Håper på klaff for august baby! :dance011:happy093.
Gratulerer med el! Håper du fanget gullegget nå :woot: krysser fingerene for dere! Wohoo! :smiley-bounce012

Gratulerer med el! Håper du fanget gullegget nå :woot: krysser fingerene for dere! Wohoo! :smiley-bounce012
Takk! Ja det håper jeg! Nå har vi pepra det så godt vi kan med aksjeskudd i allefall :laughing021 Mannen er sliten etter lang dag på jobb og oppussing av det nye soverommet her hjemme så blir ikke noe aksjer idag! Skal ta en lh test igjen i morgen og se om den har sunket enda mer:happy093.

PP7 - CD 23
IMG_20181120_225201.jpg

Det som står på testene er fra topp til bunn:
CD23 21:15
Cd23 10:30
Cd22 23:30
Har skrevet feil da jeg har surra litt med dagene så CD23 er jo a CD22 og CD22 er cd21 :laughing021

Da var den endelig her! Eggløsning er/har vært idag så I morgen er jeg 1DPO! Har savnet dpo tiden veldig :hilarious:

PP7 - CD 23
Vis vedlegget 281090

Det som står på testene er fra topp til bunn:
CD23 21:15
Cd23 10:30
Cd22 23:30
Har skrevet feil da jeg har surra litt med dagene så CD23 er jo a CD22 og CD22 er cd21 :laughing021

Da var den endelig her! Eggløsning er/har vært idag så I morgen er jeg 1DPO! Har savnet dpo tiden veldig :hilarious:

Hurra for dpo land, hvordan går det? har du testet ennå? ;)

Hurra for dpo land, hvordan går det? har du testet ennå? ;)

Tro det eller ei så har jeg ikke det, men testetøs i meg sitter i et hjørnet og HYLGRINER over hvor streng jeg er :laughing021

Jeg er nå 5dpo og har mer symptomer enn hva en dame som har faktisk har bekreftet graviditeten sin NOEN GANG kommer til å få tror jeg :laughing001

Jeg har veldig såre pupper og beystvorter, syns også området rundt bryst vortene er blitt mørkere. Har mye murringer foran over skambenet og lotion ish utflod!
:smiley-bounce015
#over optimistisk tenker jeg venter hvertfall med å teste til... å herregud, 'æ får vente til freddan' :laughing005 Da er jeg 10dpo og over første IKM som er nå tirsdag(hvis jeg følger to foregående sykluser) , og ordentlige IKM er 03.12:happy093
Jeg vil ha verdens beste julegave!

Hvordan går det med deg? :smiley-bounce012

Hurra for DPO! Krysser alt jeg har for deg! Gleder meg til du skal begynne å teste :D:D

PP7 12DPO
Jeg begynte å spotte som vanlig på 6dpo jeg :dead:
Blenda test idag
IMG_20181202_131640.jpg

Spotter fortsatt på 12dpo,venter bare på heksa i morgen! Forhåpentligvis kommer hun etter gynekolog timen min hos spesialistsenteret for kvinner i morgen tidlig! Blir spennende med en sjekk av meg, og hvis alt er bra hos meg så står mannen for tur! Hvis alt er vræk hos meg så kommer jeg til å be om ivf med en gang :nailbiting:

Nå gleder jeg meg til enda en London tur med min mor om 11 dager og der skal jeg nyte mye god øl med ekstremt god samvittighet! Skal også prøve å kose meg i desember tiden, ny EL blir ca 22/23.12 så ny IKM blir ca 05.01..

En uke før min søster har termin :sorry: Jeg skal være med henne når hun føder, angrer egentlig på at jeg sa ja... Begynte å gråte når jeg var med henne på sykehuset sist og hørte hjertebank til den lille... :sorry:

Men nå blir det burger og film kos med mannen! :rolleyes::Heartred

PP9 - CD15

Heihei! Jeg la fra meg hele forumet I desember og det er jeg glad for! Jeg prøvde å bare nyte juletid og det var veldig deilig! Ble ingen klaff derimot :shifty: Så da var vi her, pp9! Er på CD15, hadde EL slim på cd 12 og siden det har den vært som elslim bare tynnere så jeg er litt usikker om dagen :wacky: Men jeg fortsetter å teste!

Fikk jetstarta eggstokkene litt idag da jeg var å besøkte søstern min og hennes nyfødte lille jente idag :woot: Hun ble født 16.01 kl 0844 og var helt fantastisk nydelig! Alt falt meg så jævlig naturlig at det var helt rart :rolleyes: Håper eggstokkene fikk en liten sånn "ååååååååååååhhhhhhh, ja NU KJØR VI!" Jeg vil ha oktober baby, eller.... Jeg vil bare ha baby :hilarious::hilarious::hilarious:

Mannen er fortsatt lite med... Jeg var jo å sjekka meg men fikk beskjed om at jeg får ikke mine prøveresultater før han har sjekka seg og han har ikke gått enda :sorry: Verken sædleveringer eller blodprøve... Syns det er dårlig gjort for han vet hvor mye jeg gjør hver mnd for å få ting til å klaffe, føler det er så jævla lite verdt det hvis det er sånn at vi må ha ivf eller prøverør:grumpy:

Mannen er endelig med! Han har tatt blodprøvene nå og skal til uka levere sæd til analyse! Så glad for det :shy: Er nå 5dpo(ish) I pp9 :happy: Symptomlista er som vanlig.. Lang :hilarious::hilarious:
Murrer fælt nedi der, litt trykksmerter i huha etc :rolleyes: Gleder meg til å få prøvesvar fra kvinnesenteret! Har også bestilt London tur i mai med mamsen, blir spennende om det blir fylle/sørgetur for et år med prøving eller edrutur :woot:

Mannen er endelig med! Han har tatt blodprøvene nå og skal til uka levere sæd til analyse! Så glad for det :shy: Er nå 5dpo(ish) I pp9 :happy: Symptomlista er som vanlig.. Lang :hilarious::hilarious:
Murrer fælt nedi der, litt trykksmerter i huha etc :rolleyes: Gleder meg til å få prøvesvar fra kvinnesenteret! Har også bestilt London tur i mai med mamsen, blir spennende om det blir fylle/sørgetur for et år med prøving eller edrutur :woot:

Så bra mannen har snudd :D spennede snart kan du teste :joyful:

Har ikke prøvd like lenge som deg, men kjenner meg igjen i flere ting! Håper alt klaffer for deg (og meg) så kan kanskje vi begge får en oktober, november eller desember-baby før 2020 slår inn .

Heier på dere!

Så bra mannen har snudd :D spennede snart kan du teste :joyful:
Ja han har tatt en 180 rundt og det er herlig! :shy:
Har ikke prøvd like lenge som deg, men kjenner meg igjen i flere ting! Håper alt klaffer for deg (og meg) så kan kanskje vi begge får en oktober, november eller desember-baby før 2020 slår inn .

Heier på dere!
Takk! Heier på deg også! Ja oktober hadde vært herlig:rolleyes:

Å Jesus snakk om selvpining :hilarious: Men super hyggelig da! Var hos søstern i ca 7 timer og bare kosa på lille baby :Heartred Da fikk hu og mannen slappe av mens jeg fiksa alt av bleie styr og mat :thumleft Kunne nesten høre livmora og eggstokkene på vei ut døra :laughing001 Hu er vel 10 dager gammel nå og er så herlig, gleder meg masse til å være hennes tante :hug003

Å Jesus snakk om selvpining :hilarious: Men super hyggelig da! Var hos søstern i ca 7 timer og bare kosa på lille baby :Heartred Da fikk hu og mannen slappe av mens jeg fiksa alt av bleie styr og mat :thumleft Kunne nesten høre livmora og eggstokkene på vei ut døra :laughing001 Hu er vel 10 dager gammel nå og er så herlig, gleder meg masse til å være hennes tante :hug003

Oi ja det er en stor påkjenning selv om det er veldig koselig, plutselig er det du som sitter der med nyfødt baby og mange misunnelser ;)

Nå lurer jeg nesten på om noen har kidnappet mannen og klonet han til en merkelig kopi? Jeg jobber senvakt denne uka så da spurte han om jeg ville være med inn til riksen for å levere sæd prøve?! :wideyed: Jeg sa jo klart jeg kan det hvis du vil ha meg med og det ville han :rolleyes:

Men blir jo spennende nok uansett da, kroppen gir mange tegn nå om dagen :hilarious: Puppene er så ømme og vonde og det murrer fælt nedi livmora? Samtidig er jeg kvalm og har det som kjennes ut som litt mageknip? Jeg er en negativ realist så forventer nada men fortsatt *litt* spennende :oops::oops::oops:

PP9 - CD26 - 7DPO

Puppene er fortsatt vonde og testetøsa HYYYYLER! Prøver å holde hu i sjakk men vet ikke hvor lenge jeg klarer det :laughing001

Vel jeg har tatt to tester idag en idag tidlig og en i kveld! Den siste fikk to streker men etter tidsfristen! Men jeg er nå SUPERSPENT på testen i morgen tidlig! ÆÆÆ DET ER TO STREKER DER:eek::eek::eek::eek:
IMG_20190128_223640.jpg

IMG_20190129_124415.jpg

Er svake streker på de to nederste men jeg ser da *noe*? :oops:

Back
Topp