Marthe<3
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Ja! Gleder meg til jeg har noe å oppdatere medÅåå, så spennende! Gleder meg til oppdateringer fra deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Gleder meg til jeg har noe å oppdatere medÅåå, så spennende! Gleder meg til oppdateringer fra deg
Det skjønner jeg!! Dere har ventet lenge nok nåJa! Gleder meg til jeg har noe å oppdatere med
Runder 1 år med prøving om rett under 2 uker Og nå 5 måneder siden vi begynte utredningDet skjønner jeg!! Dere har ventet lenge nok nå
Rart hvordan tiden går så fort, men samtidig så utrolig sent.... Syns dere har vært veeeldig tålmodige! Nå må alt gå som smurt fremover!Runder 1 år med prøving om rett under 2 uker Og nå 5 måneder siden vi begynte utredning
Ja var sykt å finne frem datoen på første gynekolog time nå kjente jeg! 5 måneder har bare sust av gårde!Rart hvordan tiden går så fort, men samtidig så utrolig sent.... Syns dere har vært veeeldig tålmodige! Nå må alt gå som smurt fremover!
Åiåi! Så godt å se at du har kommet i gang Nå må spiren sitte!Syyyykt lenge siden jeg har oppdatert noe her ser jeg
Vi er i gang med vår første IVF runde!
Gått på synarela nå I 7 dager! Kontroll er den 13 juni
Håper virkelig dette resulterer i en mars baby! Jeg er så klar! Babyrommet bare SKRIIIIKER etter babymøbler!!!
Ja det håper jeg og!! Hvor langt er du på vei nå?Åiåi! Så godt å se at du har kommet i gang Nå må spiren sitte!
Jeg er 5+1 idag Tida går saaaakteJa det håper jeg og!! Hvor langt er du på vei nå?