Ja! Gleder meg til jeg har noe å oppdatere medÅåå, så spennende! Gleder meg til oppdateringer fra deg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Gleder meg til jeg har noe å oppdatere medÅåå, så spennende! Gleder meg til oppdateringer fra deg![]()

Det skjønner jeg!! Dere har ventet lenge nok nåJa! Gleder meg til jeg har noe å oppdatere med![]()
Runder 1 år med prøving om rett under 2 ukerDet skjønner jeg!! Dere har ventet lenge nok nå![]()

Rart hvordan tiden går så fort, men samtidig så utrolig sent....Runder 1 år med prøving om rett under 2 ukerOg nå 5 måneder siden vi begynte utredning
![]()
Ja var sykt å finne frem datoen på første gynekolog time nå kjente jeg! 5 måneder har bare sust av gårde!Rart hvordan tiden går så fort, men samtidig så utrolig sent....Syns dere har vært veeeldig tålmodige! Nå må alt gå som smurt fremover!
![]()

Åiåi! Så godt å se at du har kommet i gangSyyyykt lenge siden jeg har oppdatert noe her ser jeg
Vi er i gang med vår første IVF runde!
Gått på synarela nå I 7 dager! Kontroll er den 13 juni
Håper virkelig dette resulterer i en mars baby! Jeg er så klar! Babyrommet bare SKRIIIIKER etter babymøbler!!!![]()

Ja det håper jeg og!! Hvor langt er du på vei nå?Åiåi! Så godt å se at du har kommet i gangNå må spiren sitte!
![]()

Jeg er 5+1 idagJa det håper jeg og!! Hvor langt er du på vei nå?![]()
Tida går saaaakte