Håper så inderlig på en liten spire!

Hvordan går det med deg? :D
Strekene er fortsatt uber svake :shifty:
IMG_20190129_195535.jpg

Har nettopp spist middag og føler jeg har den i vrangstrupen :shifty: Tester ikke mer idag , tar det i morra :hilarious:

Spennende, gledee meg til tidligtest i morgen :D
En ting som virkelig munter meg opp litt er den statistikken her! :rolleyes:
Screenshot_20190129_200419_org.mozilla.firefox.jpg
Screenshot_20190129_200426_org.mozilla.firefox.jpg

At allerede i morgen er prosenten mye høyere for positiv om man er gravid! :hilarious::hilarious:

Ingen strek innen tidsfristen idag heller, kanskje en streifer? :sorry::shifty:
IMG_20190130_094522.jpg

Bilde tatt ved siden av den med rosa strek fra 7dpo.
IMG_20190130_094512.jpg

Jeg kommer til å fortsette å teste fram til IKM men kanskje ikke fire tester om dagen :hilarious: Puppene er fortsatt ømme og det er fortsatt litt murring, nesten som at jeg har et svakt svakt hold om dere skjønner i livmora nå? :bored:

Liten utblåsning bare;

Mannen sier vi burde spare masse til en rå ferie neste år! Typ 1 måned i Australia igjen, ca februar det hadde vært flott! Jeg vil ikke si noe om de to streken før jeg vet helt sikkert... Men sa nå at "ja da får vi håpe vi ikke får baby før februar da?" og han bare spøker det bort :shifty:

PP9 - CD 29 - 10dpo

Her er test fra igår kveld
IMG_20190130_210138.jpg

Ser en svak strek der jeg! Føler meg sprø som har lyst til å gå å se på den igjen mens jeg ligger og prøver å sove, tar en ny test i morgen tidlig! Wish me luck! :smiley-angelic001

Last edited:
PP9 - CD 29 - 10dpo
Jeg ser på begge testene fra igår men ingenting på den fra idag tidlig og jeg spotter litt lysebrunt... :sorry:
Her er testene :
IMG_20190131_095617.jpg

Last edited:
Jeg vil bare ha et lite samleinnlegg jeg kan redigere så jeg slipper å bla så mye fram og tilbake i dagboka :hilarious:

CD1-CD4 MENS
CD5-CD11 ingenting
CD12-CD15 el slim(aksjer cd13)
CD16-CD18 ingenting (aksjer CD18)
CD19 El slim, (mest sansynlig EL) (aksjer)

CD23 Diare
CD24 perineum smerte (trykkfølelse i huha)
cd25 ømme bryster, kviser, krampemurringer
cd26/7dpo ømme bryster,hodepine, kvalm, diare, perineum smerte svak linje(trolig falsk,pga urin over teststrek)
cd27 8dpoømme bryster,hodepine, kvalm,perineum smerte, magesmerter(sviing?) og svake kramper i korsrygg
cd28 9dpo, ømme bryster,hodepine, kvalm,perineum smerte, magesmerter(sviing?) og svake kramper i korsrygg, liten slimflekk med mørkt blod i. str med et knappenåls hode
cd29, 10dpo lysebrunt på papiret, søvløshet(våknet kl 0330 av murring og kvalme og sovnet igjen 0600) ømme bryster som kommer og går, murring kommer og går. neg test morgen

Følger deg gjerne på veien mot baby :) spennende med svake streker da:angelic:

Her er bilder av alle testene så langt: alle streker kommer fortsatt etter tidsfristen!
IMG_20190131_095617.jpg

IMG_20190201_174045_20190201175606515.jpg

Ja tr kom som forventet og har gått igjen :happy:

Idag fikk jeg svar fra gynekologen! Det var svært liten sjanse for at jeg og mannen kunne få til det her naturlig... Han hadde få og dårlige svømmere så han ville anbefale kunstig befruktning med en gang... Egentlig veldig godt å få et svar på alt! Men samtidig kjedelig for både økonomiske og videre grunner.... Senere kan vi da ikke bare bestemme oss for et evnt søsken og slutte på prevensjon liksom:bored: Men blir spennende å prate med mannen og rikshospitalet om det her, er så delte meninger om hva det koster også? Noen sier 10 til 20 lapper andre sier maks 15? :)

Last edited:
Back
Topp