Her er det en *liten* stund siden jeg oppdaterte gitt!
Men masse spennende har skjedd!
Jeg har hatt eggløsning men enda bedre...
Vi er kalt inn til forsamtale for IVF behandling! Vi er så EXCITED! Håper de kan kjøre på med en gang! Vi gleder oss veldig!
Da er det god sjanse for tidlig vinter 2020 baby!!
Jeg er sykt optimist så dere får bare ta meg med en klype salt her altså
Det hadde vært så kult å starte med behandlingen med en gang! Håper ikke jeg må vente i flere måneder etter forsamtalen
Vet jo at de avvikler sommerferie så det hadde vært perfekt og hvertfall få inn et forsøk i april, altså før sommerferien dems!
Jeg er så spent at jeg fikk nesten ikke sove i natt.... Jeg har drømt meg bort og sett på vogner, gyngestoler til amming, forskjellige type swaddlers.... aaaahhh
Jeg er på jobb nå til 2030 og ANER ikke hvordan jeg skal konsentrere meg her! Heldigvis er det en halvveis stille dag og jeg kan sitte og smyglese litt IVF blogger
Hvis det er sånn at vi skal starte i april (følge min syklus) så er mens i april fra 7-12. Og hvis man da regner sånn at forventet EL er ca befruktningsdag så blir det termin sent i januar eller tidlig februar....
Og det er så fantastisk festlig for jeg har bursdag 9 januar, mannen har 8 februar, min tremenning har 7 januar og niesa mi har 16 januar
Så både mamma og begge søstrene mine bare "Nei! Det har vi ikke råd til, du får vente så du får termin i mars!"
Så klart bare spøker de for det kunne ikke falt meg inn å be dem vente fordi vi har så mange bursdagsbarn allerede da! Que sera sera!
Men ja, jeg er super optimist og vet at jeg sikkert kommer til å kræsje når de sier på samtalen at vi må vente til august med oppstart men da igjen sier jeg: SOMMERBARN! Jeg har alltid hatt lyst på sommerbaby så det passer også perfekt! Uansett hva noen sier nå så kan jeg ikke rives ned trur jeg