Håper så inderlig på en liten spire!

Da etter utrednings overraskelsen kom mannen fram til at han ikke vil ha barn... Jeg er knust og vet ikke hva jeg skal gjøre men kommer ikke til å fortsette å være her... Ønsker dere alle lykke til og håper der alt vel!

Da etter utrednings overraskelsen kom mannen fram til at han ikke vil ha barn... Jeg er knust og vet ikke hva jeg skal gjøre men kommer ikke til å fortsette å være her... Ønsker dere alle lykke til og håper der alt vel!

Han har kanskje fått litt angst, spesielt av å høre at det liksom er hans "skyld" at det ikke går. Hjelper sikkert med tiden.:love2

Han har kanskje fått litt angst, spesielt av å høre at det liksom er hans "skyld" at det ikke går. Hjelper sikkert med tiden.:love2
Ja var nok angst, for nå sa han at han vil veldig gjerne på forsamtalen på riksen før vi tenker noe mer på det! Og da ble jeg veldig glad og måtte gå og grave opp alle testene og vitaminene av søpla :hilarious:

Ja var nok angst, for nå sa han at han vil veldig gjerne på forsamtalen på riksen før vi tenker noe mer på det! Og da ble jeg veldig glad og måtte gå og grave opp alle testene og vitaminene av søpla :hilarious:

Så bra. :) Det er jo ikke rart man får litt kalde føtter der og da. Er en hard beskjed å få som mann liksom.

Så bra. :) Det er jo ikke rart man får litt kalde føtter der og da. Er en hard beskjed å få som mann liksom.
Var det han faktisk sa igår også! Han sa ja jeg skyter med løsskudd og er ikke mann lenger. Da begynte jeg nesten å grine men holdt meg sterk foran han da... :sorry: Men vi pratet mer utover kvelden så vi ble enige og veldig fornøyd med hverandre på kvelden :smug:

Det er nok litt av et sjokk for han! Håper det ordner seg for dere :Heartred
Ja det var nok det :sorry: Takk, det håper jeg også! Jeg har lista meg inn i assistert forumet nå så blir nok mest å se der :)

Spennende å følge deg videre❤️ Håper veldig at dere får raskt hjelp og at en spire sitter så snart som mulig❤️
Blir spennende å følge med dere videre der! :)

Takk begge to! Gleder meg til forsamtale som en unge til julaften! :Heartred Rekker nok ikke noe 2019 barn men 2020 er et fint tall å ha bursdag på :love7

Her er det en *liten* stund siden jeg oppdaterte gitt!

Men masse spennende har skjedd!
Jeg har hatt eggløsning men enda bedre...

Vi er kalt inn til forsamtale for IVF behandling! Vi er så EXCITED! Håper de kan kjøre på med en gang! Vi gleder oss veldig! :cat::woot:

Da er det god sjanse for tidlig vinter 2020 baby!!
Jeg er sykt optimist så dere får bare ta meg med en klype salt her altså :hilarious:

Det hadde vært så kult å starte med behandlingen med en gang! Håper ikke jeg må vente i flere måneder etter forsamtalen :nailbiting: Vet jo at de avvikler sommerferie så det hadde vært perfekt og hvertfall få inn et forsøk i april, altså før sommerferien dems!

Jeg er så spent at jeg fikk nesten ikke sove i natt.... Jeg har drømt meg bort og sett på vogner, gyngestoler til amming, forskjellige type swaddlers.... aaaahhh:rolleyes:

Jeg er på jobb nå til 2030 og ANER ikke hvordan jeg skal konsentrere meg her! Heldigvis er det en halvveis stille dag og jeg kan sitte og smyglese litt IVF blogger :hilarious:

Hvis det er sånn at vi skal starte i april (følge min syklus) så er mens i april fra 7-12. Og hvis man da regner sånn at forventet EL er ca befruktningsdag så blir det termin sent i januar eller tidlig februar.... :excited001 Og det er så fantastisk festlig for jeg har bursdag 9 januar, mannen har 8 februar, min tremenning har 7 januar og niesa mi har 16 januar:laughing021 Så både mamma og begge søstrene mine bare "Nei! Det har vi ikke råd til, du får vente så du får termin i mars!" :laughing025 Så klart bare spøker de for det kunne ikke falt meg inn å be dem vente fordi vi har så mange bursdagsbarn allerede da! Que sera sera!

Men ja, jeg er super optimist og vet at jeg sikkert kommer til å kræsje når de sier på samtalen at vi må vente til august med oppstart men da igjen sier jeg: SOMMERBARN! Jeg har alltid hatt lyst på sommerbaby så det passer også perfekt! Uansett hva noen sier nå så kan jeg ikke rives ned trur jeg :laughing001

Last edited:
Idag har jeg vært og dulla med lille niesa igjen... Det er så stas at jeg nesten dævver :hilarious: Hu er så grei å ha med å gjøre at det er helt fantastisk!

Søsteren min har følt seg veldig alene og sliten etter fødsel da gubben hennes har vært mye borte pga syk mor så hun har nesten bare sittet inne siden fødsel så jeg dro bort dit idag og dro henne med ut på trilletur! Vi trillet en god time og vesla sov i vogna nesten hele turen, kun våken et par ganger men da helt stille og bare titta nysgjerrig rundt seg :rolleyes:

Håper fortsatt på IVF start i april (slapp av, jeg er realist samtidig som at jeg er så optimist som jeg klarer :hilarious:)

Ellers er det stille og rolig! Har jo på en måte "gitt opp" å klare det uten IVF men jeg er jo faktisk 5dpo idag! Som alltid masse symptomer, jeg er sprø :joyful: Forventa mens er da 07.03! Ble forskjøvet da EL ikke var før CD22 denne syklusen! Kjipe greier.. :yuck:
Kommer nok ikke til å teste før IKM dagen eller etter :happy:

Jeg har lagt inn en "graviditet" inn i appen Preglife bare for å titte og se litt diverse og det er mye god informasjon der som jeg leser titt og stadig :bookworm:

(Hvis jeg hadde vært preggers nå hadde jeg da vært 3+0, med termin den 17.11:wacky: jeg sa jeg var gærn :p:hilarious:)

Jeg sitter hjemme på sofaen og surfer nettet og drømmer meg bort :rolleyes: Har finni så mye fint som jeg vil kjøpe til meg (forhåpentligvis ) kommende baby i 2020 :Heartred
Her er diverse baby utstyr:
Uten navn.jpg

Her er da barnerom liste:
Uten navn1.png

Drømmer meg bort i (nå er det så sent på dagen så regner ikke med idag) 16 dager til til forsamtale på Ullevål. :Heartred

Kjøpte meg også en dagbok idag som passer så sykt bra til det her ❤️
Dette blir min IVF, og forhåpentligvis gravid dagbok ❤️
IMG_20190302_202758.jpg

Uff nei dette må jeg nesten dele med dere da det er leit men også veldig komisk!

Vi er tre søstre, mellomste søster(32 år) har ei lita jente på 6 uker. Eldste søster (42 år) har ei hu har født selv(14) og to fosterbarn(9&11), (fryktelig lyst på baby, men har absolutt ikke tid med tre andre som vi prøver å trykke inn i huet hennes,og er over gjennomsnittet begeistret for lille frøken) begge vet at vi prøver. Hu mellomste er super kul og grei og jeg kan prate med henne om alt.

Hu ringte meg i kveld og spurte hva vi skulle gjøre ang invitasjonen til hu eldste i morgen? (Vi skal til mamma og spise fastelaven boller hu, jeg og lille frøkna) "hæ hvilken invitasjon?" sier jeg da.. Chata også med eldstemann på snap senere for å se om hu inviterte meg da men nei...

Finner ut at eldste mann har invitert mellomste og lille frøken men ikke meg....

Den følelsen når du ikke blir invitert fordi du ikke har barn...... :bored:

Altså det er helt greit for jeg, mellomste og lille frøken skal til mamma i morgen og hu mellomste vil heller bruke meg som barnevakt og gudmor pga eldste er nærmest gal når det gjelder lille frøken. Hu får IKKE ligge i fred og når hu ligger på brystet og lager en lyd er det full on *simbe på klippen mode* og skriker og skåler og bare maser. Lille frøken har også vist tendenser til at hun blir veldig over stimulert når hun er der:yuck:

Utblåsning :singing:

Jeg har vært dyktig husmor idag! To vasker med klær, selvpleie med ansiktsmaske og god dusj, lakka negler, vaska kjøkkenet, laga omelett til meg og mannen, og satt ut og inn av oppvaskmaskinen :cat: Nå snart til mams med søstern og lille frøken for å spise boller :)

Kjøpt ny sofa idag! :happy: God plass til meg, mannen, baby og kattene :hilarious: Må tenke fremover!
received_3037574442934651.jpeg

Uff nei dette må jeg nesten dele med dere da det er leit men også veldig komisk!

Vi er tre søstre, mellomste søster(32 år) har ei lita jente på 6 uker. Eldste søster (42 år) har ei hu har født selv(14) og to fosterbarn(9&11), (fryktelig lyst på baby, men har absolutt ikke tid med tre andre som vi prøver å trykke inn i huet hennes,og er over gjennomsnittet begeistret for lille frøken) begge vet at vi prøver. Hu mellomste er super kul og grei og jeg kan prate med henne om alt.

Hu ringte meg i kveld og spurte hva vi skulle gjøre ang invitasjonen til hu eldste i morgen? (Vi skal til mamma og spise fastelaven boller hu, jeg og lille frøkna) "hæ hvilken invitasjon?" sier jeg da.. Chata også med eldstemann på snap senere for å se om hu inviterte meg da men nei...

Finner ut at eldste mann har invitert mellomste og lille frøken men ikke meg....

Den følelsen når du ikke blir invitert fordi du ikke har barn...... :bored:

Altså det er helt greit for jeg, mellomste og lille frøken skal til mamma i morgen og hu mellomste vil heller bruke meg som barnevakt og gudmor pga eldste er nærmest gal når det gjelder lille frøken. Hu får IKKE ligge i fred og når hu ligger på brystet og lager en lyd er det full on *simbe på klippen mode* og skriker og skåler og bare maser. Lille frøken har også vist tendenser til at hun blir veldig over stimulert når hun er der:yuck:

Utblåsning :singing:
Huff, det hørtes veldig rart ut... Men så er jo veldig mange slik at de drar beslutninger på vegne av andre, og tenker at de "gjør de en tjeneste" eller "tar hensyn" til de.

Litt annen situasjon, men da jeg flyttet inn med kjæresten min (som nå er mannen min), var det veldig mange av de gamle "vennene" mine som ikke inviterte meg med på ting lengre (fest, vors, osv.). Da jeg konfronterte de, sa de at det var vel så stress for meg å komme heeelt ut til de (30 min med bil). Ofte endte de jo opp på byn, en tur som gjorde at de måtte kjøre forbi der jeg bodde uansett:rolleyes: Endte med at jeg ghosta de (men den gangen var det jo ikke et begrep).

Familier er jo litt annerledes med:p Men jeg må si at jeg virkelig har jobbet for å få folk til å snakke sammen, og ordne ting uten å ta beslutninger for andre. Jeg hater når folk bare antar hva den andre parten tenker, mener og føler, uten å snakke sammen.:wacky:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp