CD28 - 9DPO - PP5
Ingen testing idag, får se om jeg tester i morgen eller på torsdag
Fremdeles litt brun utflod, holder seg jevn i en blanding av disse fargene vil jeg si?
Puppene er så ømme og verker og er kjennes veldig tunge? Jeg orker ikke ligge på en side lenge av gangen for da verker puppene såpass mye
Er fremdeles uggen og kvalm, plutselig kjenner jeg at spyttproduksjonen tar seg opp, puster meg gjennom det, så spyr ikke... Har en klump typ i halsen som jeg må svelge meg forbi.. Altfor mye symptomer til å være 9DPO så er sikkert bare tull men morro å kjenne på hvor mye kroppen klarer å lure huet
Er også sykemeldt ut uken, dette stresset med prøving og familien og familien som nærmest forventer at jeg ble gravid igår så måtte jeg ta en uke alene...
Har sagt til familien at jeg legger alt av testing etc på hylla og at skjer det så skjer det! Det er jo selvfølgelig ikke sant men var slitsomt å få meldinger av søsteren nesten HVER dag "har du tatt folaten din? Tar du vitaminene dine? Har EL vært? Har du tatt g test enda? Hva er tempen din? Du må huske pillene dine!" JEG ble rett og slett gal av det
Jeg stresser nok med meg sjøl takk
Men skal sies at jeg er veldig usikker på når IKM egentlig er... Hadde jo EL slim i 7 dager, skjønte ingenting, hoppa i høyet på søndag. Flo sa at EL var søndag før EL slim begynte og at IKM var igår men det tror jeg er veldig feil... Er også frustrerende at jeg tror dette er første PP hvor EL faktisk har vært? Så da siden mai har jeg brukt masse tester, energi, penger og pliktsex på ingenting?
Dagens rant