Håper så inderlig på en liten spire!

Ja og fantestrekene fortsetter :smiley-ashamed004 Nå blør jeg? Og små kramper på høyre side?
.....
Festeblødning? :confused004:gen053

Pixlr.jpg
Blenda, men veldig tidlig enda :happy:

Oppsamling innlegg:

CD13-CD19
Tydelig EL slim, i hele 7 dager.

CD23/4DPO
Kvalm og uggen hele dagen

CD24-CD26/5DPO-7DPO
Brun utflod med lignende EL slim(?)
Veldig ømme bryster, v. bryst verker veldig nå i kveld
Støl i ryggen og toppen av låra(?)
Skikkelig slapp og trøtt, sofadag I hele dag!
Fremdeles kvalm

Last edited:
Pixlr_20181001101338661.jpg

8DPO
Fremdeles uggen, puppene er så ømme at jeg ikke lene armen på dem en gang?! Ikke no brunt eller rødt på papiret idag tidlig, festeblødning over? :nailbiting::rolleyes:

Spennende! Håper det dukker opp en strek til om en dag eller to :)

Spennende! Håper det dukker opp en strek til om en dag eller to :)

Det håper virkelig jeg og! Har kommet litt mer brun utflod/rødt blod utflod... Ting :laughing002 Men puppene er fortsatt så ømme at idag har jeg måtte gå uten BH :dance011Krysser fingra for 2 streker om noen dager!! :gen053

CD28 - 9DPO - PP5
Ingen testing idag, får se om jeg tester i morgen eller på torsdag :cat:
Fremdeles litt brun utflod, holder seg jevn i en blanding av disse fargene vil jeg si? :hilarious:
Screenshot_20181002_170448.jpg

Puppene er så ømme og verker og er kjennes veldig tunge? Jeg orker ikke ligge på en side lenge av gangen for da verker puppene såpass mye :wtf: Er fremdeles uggen og kvalm, plutselig kjenner jeg at spyttproduksjonen tar seg opp, puster meg gjennom det, så spyr ikke... Har en klump typ i halsen som jeg må svelge meg forbi.. Altfor mye symptomer til å være 9DPO så er sikkert bare tull men morro å kjenne på hvor mye kroppen klarer å lure huet :hungover:

Er også sykemeldt ut uken, dette stresset med prøving og familien og familien som nærmest forventer at jeg ble gravid igår så måtte jeg ta en uke alene...
Har sagt til familien at jeg legger alt av testing etc på hylla og at skjer det så skjer det! Det er jo selvfølgelig ikke sant men var slitsomt å få meldinger av søsteren nesten HVER dag "har du tatt folaten din? Tar du vitaminene dine? Har EL vært? Har du tatt g test enda? Hva er tempen din? Du må huske pillene dine!" JEG ble rett og slett gal av det :shifty: Jeg stresser nok med meg sjøl takk :hilarious:

Men skal sies at jeg er veldig usikker på når IKM egentlig er... Hadde jo EL slim i 7 dager, skjønte ingenting, hoppa i høyet på søndag. Flo sa at EL var søndag før EL slim begynte og at IKM var igår men det tror jeg er veldig feil... Er også frustrerende at jeg tror dette er første PP hvor EL faktisk har vært? Så da siden mai har jeg brukt masse tester, energi, penger og pliktsex på ingenting? :bored::wacky:

Dagens rant :smiley-angelic002

Last edited:
PP6 - CD1

Igår føltes puppene plutselig helt normale og idag kom tanten BRASENDE inn døra med 19 kofferter og 657 bæreposer skittentøy! Så da er vi på PP6!

PP6 - CD4

Tanten kom jo da på torsdag og tjuhu å mye bagasje hu hadde med seg! Torsdag og fredag trodde jeg Hu hadde med seg hele heksehuset sitt men roa seg ned heldigvis fra igår og virker like rolig idag :cat:
Hadde jo kun 4 dager TR besøk forrige måned så da får vi se nå!
Humøret er mye bedre etter at søstern min har slutta å mase hver dag, det har vært ekstremt deilig! :chicken:
Flo sier at EL er på CD14(17.10) men jeg kommer til å teste etter EL fra CD10, og forhåpentligvis ha høy hopping hver 2 dag fra CD10 også :hungry:

Krysser for julibaby :joyful::glasses9

Godt at tantebesøket snart er overstått! Masse lykke til med ny PP, skal krysse fingrene for deg :D

Godt at tantebesøket snart er overstått! Masse lykke til med ny PP, skal krysse fingrene for deg :D

Ja, good riddance til tante grusom!! :greet025

Heia julibaby! Ho tanta di høres ut som ho er litt vel varm i trøya:D
Ja det kan jeg skrive under på at hu er! Men hu har jo vært her kun 4 dager i strekk de siste månedene kanskje hu vil få så mye som mulig ut av besøket :laughing001

Idag er vi på CD10, og gjett hvem som GLEMTE å tisse på pinne idag! :greet025 Tankene har fått roa seg så mye siden TR kom forrige gang at hele kroppen bare har gitt slipp på alt baby stress :happy093.Men vi kommer fortsatt til å prøve iherdig, prata med mannen igår og sa at nå ble det høy hopping hver andre dag og han hadde ingen klager :love7

Last edited:
PP6 - CD11

Aksjer ble lagt inn igår og pinne ble tisse på idag :cat: Ingen LH stigning enda, appene sier EL på CD14/16.

Vedlegg

• Screenshot_20181014-133511.jpg
    Screenshot_20181014-133511.jpg
    155,5 KB · Visninger: 112
PP6 - CD15

Kroppen fortsetter å overraske! Hadde EL slim fra CD 12-CD14 også har det vært alt annet... Kremete, vannet, klissete ja... Alt utenom det jeg vil ha :hilarious:

Har litt kramper og murringer her jeg sitter nå men vet ikke om det skyldes EL eller om det er det faktum at jeg holder på å tisse på meg, men jeg holder meg for jeg skal ta en EL test til i kveld :laughing021

Men kroppen har VIRKELIG fått kickstart hormonene! Jeg hadde aldri kviser i pubertet, (Lucky me) men! De har kommet nå, i all makt og med sverd og granater! Jeg har kviser i HELE ansiktet, til og med en rett ved huha, flere på stussen og ja herregud! Jeg har aldri hatt hudproblemer før nå! :schocked028

Men EL testene jeg har tatt frem til nå har i allefall vært veldig negative. Er derfor jeg ikke skjønner hvorfor EL slimet er borte, kramper og murringer nå, hormonspinn til de grader, følsom som fy, jeg er også veldig varm om dagen, jobber ute og mannfolka med meg står med boblejakke og hakker tenner mens jeg står i tynn fleece jakke med armene bretta opp og svetter :laughing002

Følg med videre for mer syptombingo! Jeg har allerede snart fullt brett :laughing001

PP6 - 1DPO

Endelig etter å ha testa etter EL i 10 dager fikk jeg endelig positiv og negativ igjen! Hvis jeg henger med i svinga vil det si at jeg er 1DPO!

Screenshot_20181024-080201.jpg

Igår ble det aksjeinnlegging, mannen var ikke helt enig da han er litt dårlig om dagen men han trådde heldigvis til! :shy:

Spennende tider i møte! :smug:

Last edited:
PP6 - CD 21 - 1DPO

Hahaha! Å HERREGUD! :hilarious: Karma for å leve ut håpet mitt i sims! Har spilt sims i ca 15 år og aldri opplevd å ikke bli gravid på første forsøk, (er det rart jeg forventer mye av kroppen min?) :hilarious: Verste er at det tok 4 "aksjer" før hun ble gravid, "Dette har ALDRI skjedd før?!" :shifty:
Screenshot_20181024_214356.jpg

Fra spøk til alvor, JEG ER 1DPO IDAG! :smiley-bounce015:excited001:happy093. Doble aksjerunder er lagt inn på søndag og tirsdag og vi krysser fingrene for at dette er min pp og gullegget!
Flo forventer en syklus på 33-34 dager det er ikke like stas :meh: Nå blir det noen laaange, DPO dager... :p

Ønsk meg lykke til :smug:

PP6/PP7 10DPO/CD4 jeg vet ikke lenger

Ja, da var vi her igjen... Jeg er i limbo land mellom "å herregud er det en svak festeblødning" og "fint å få mensen en uke for tidlig i så minimale mengder.."

Jeg hadde EL tirsdag den 23, og tirsdag den 30 begynte jeg svakt å blø.. Ferskt rosa/rødt blod.. Blandet med noe utflod derfor rosa... Så igår kveld begynte det å bli brunere/gråere... Igjen... Det vil jo da (kanskje) bety en luteal fase på 7 dager...

Jeg vet det er mange som har prøvd mye lenger enn meg men dette er ikke en konkurranse om hvem som har det vondeste eller mest grusomt...

Jeg føler meg mislykket som kvinne... Min jobb på denne planeten er å bære frem menneskeheten og med alle hormonene og følelsene i meg så virker det som at hele verden hviler på mine skuldre, jeg føler meg mislykket som kvinne..

Jeg føler meg mislykket som kvinne..
Er det en ting jeg skal kunne gjøre så er det å bringe frem min manns barn, bære frem hans arv og navn.. Bære frem hans egenskaper, jeg føler meg mislykket som kvinne..

Jeg føler meg mislykket som kvinne..
Jeg skal kunne gi min mor barnebarn.. Vise henne at hun var en flink mor med meg og at jeg har lært godt av henne.. Hun skal få kunne holde sine barnebarn i armene og være stolt av meg, jeg føler meg mislykket som kvinne..

PP6 - CD11
CD 11 og tanten er ENDELIG BORTE! :smiley-bounce015
Det tok sin tid :dance008 Var hos lege og forklarte ang syklusene mine og han likte ikke at syklusene gikk fra 25 til 33 dager i lengde og mens i ca 10 dager og 6 til 7 dager etter EL :gen113

Så hvis denne PP også er sånn vil han sende meg til gyn for å utrede for pcos :smiley-angry003 Håper jeg slipper det altså... Har allerede godartede cyster i brystene som jeg har operert vekk 4 ganger...

Men ja EL har jo vært på CD20 og CD26 så takk gud for at jeg har mange tester :laughing021 Tenker å begynne mandag CD14 bare for å være sikker!

Positiviteten skinner igjennom igjen, tanten har jo tross alt reist og tar alltid med seg alt av sure tanker og skitten klesvask :laughing001

KLAR FOR AUGUST BABY!! :talk017

Lykke til! Håper spiren sitter denne pp ❤️:)

#synger

JeG hAr EnDeLiG eGgLøSnInG!!

CD 22 og endelig eggløsning! Bare litt lei av å teste :hilarious: Testet to ganger hver dagen siden CD10 så har brukt om syyyykt mye av testelageret denne måneden! Tok en pause fra CD19 og tok det opp igjen på cd21 og traff akkurat!
IMG_20181119_224036.jpg

Aksjer er lagt inn AAAAAALL OVER THE PLACE!
CD11, CD13, CD15, CD17, CD20, CD21! Skal prøve igjen i kveld men tror mannen er litt sliten :laughing021
Håper på klaff for august baby! :dance011:happy093.

Back
Topp