Håper så inderlig på en liten spire!

Skal du ha mensen nå på torsdag, egentlig?
Ja 08.08, førstkommende torsdag :joyful:Tror det er mensen som har begynt litt tidlig og veeeldig sakte nå da dessverre, kommet mer rødfarge idag og klumpete (?) Så da går vi inn i pp4 ;)

Ja, tanten kom og tanten gikk! Først 2 dager med bare brun uff også 4 dager med rykende rødt også 2 dager med spotting av brunt igjen :hungover: Og mensen smertene! Whoo, så ille har dem ikke vært siden jeg begynte på pilla for 10 år siden! Men men, eggløsningen er jeg usikker på om har vært her? Først igår hadde jeg slimete hvit utflod så passet på å legge inn aksjer igår kveld ;) Kalenderen min sier at den egentlige EL skulle vært på onsdag men har vært tørt hos meg siden forrige fredag... Denne PP ble både kort og dårlig, vi pusser opp og samboeren min jobber mye om dagen så ble kun lagt inn aksjer igår :oops: Så da er vel pp4 over også får vi bare vente å se!

Haff, nå ble jeg i skikkelig labert humør.... Burde ikke være det en sånn er det nå... Et vennepar av meg og samboeren begynte å prøve likt som oss og er nå mest sannsynlig gravide, All hell og lykke til dem, misforstå meg rett! Men jeg sitter da her og føler meg så ufruktbar og infertil som det går ann :arghh::bag: Mensen skal komme nå torsdag den 30 så får vi bare se.. Huff... Søsteren driver også å sender så mange snapper og videoer av at "i magen hennes er det full fest! Å gud for et leven!" skikkelig misunnelig og sjalu...

Haff, nå ble jeg i skikkelig labert humør.... Burde ikke være det en sånn er det nå... Et vennepar av meg og samboeren begynte å prøve likt som oss og er nå mest sannsynlig gravide, All hell og lykke til dem, misforstå meg rett! Men jeg sitter da her og føler meg så ufruktbar og infertil som det går ann :arghh::bag: Mensen skal komme nå torsdag den 30 så får vi bare se.. Huff... Søsteren driver også å sender så mange snapper og videoer av at "i magen hennes er det full fest! Å gud for et leven!" skikkelig misunnelig og sjalu...
Kjenner meg veldig igjen i hva du skriver. Det er rett og slett tungt, i alle fall når ønsket om en liten en selv er så stort:sorry: For all del, det er kjempe koselig for de som har fått det til altså, det er ikke det.. Du skal se det snart er din tur ;) Stor klem til deg:Heartred

Kjenner meg veldig igjen i hva du skriver. Det er rett og slett tungt, i alle fall når ønsket om en liten en selv er så stort:sorry: For all del, det er kjempe koselig for de som har fått det til altså, det er ikke det.. Du skal se det snart er din tur ;) Stor klem til deg:Heartred

Haff, godt jeg ikke er alene om å føle meg litt miserabel :(
Klarte å muntre opp meg selv litt med å plante blomster på den nye plattingen i inngangspartiet og masse løker nede ved innkjørselen, det var litt stas! :cat:
hDuvTU

0ktFhC7

0ktFhC7

Last edited:
Snapchat-2121704897.jpg
Herregud å vanskelig det skulle være å laste opp det bilde :confused:

I morgen skal mens komme, jeg er så spent! Håper virkelig den sitter nå, hadde vært så hyggelig med Mai barn! :Heartred Hadde vært ekstra morsomt også siden søsteren, 2 kusiner, svogeren, og 2 av hans barn har bursdag i mai laughing6:knegg: Stua er endelig ferdig pusset opp, det er så herlig!
Snapchat-1446786534.jpg
Snapchat-1182560875.jpg

Haff, veldig blenda test...
Snapchat-307841616.jpg
Negative Image_1535585803374.jpg
Er ikke antydning til en strek en gang :banghead: Det er rart for vanligvis får jeg ekstreme kramper ca 3-4 dager før mens, men mens skulle jo kommet idag og her er det ingenting? :bored: Håpa så fælt den skulle sitte denne måneden... Mest sannsynlig inn i PP5.....

Last edited:
Ja, tok en til idag tidlig og den var like blenda... Men TR haaaar faktisk ikke kommet enda? Vært kvalm hele dagen også... Hemm .. :angelic:

Herregud? Mensen har fortsatt ikke kommi? :woot: Ikke tatt test siden torsdag morgen for jeg tenkte å vente et par dager og jeg har vist ikke flere tester igjen så får se i kveld! Mensen min pleier å stemme med hva den Flo appen sier ganske greit, og jeg pleier å spotte brunt og har kramper ca 2-4 dager i forveien så enten kommer den ikke eller så er den en uke forsinket!? Blir spennende med en test i kveld! :angelic::cat:

Jeg skjønner ingenting jeg?! Er det et slags hemmelig trylleformular jeg ikke vet om? :banghead:
Screenshot_20180901-202808.jpg
Mensen er nå 3 dager forsinket men får kun helt blenda tester? Hvis den ikke er kommet på mandag kjøper jeg en digital test fra Clearblue... Og hvis den er negativ så tar jeg en tur til legen tror jeg :bored:
Alle symptomer nå:
- Oppblåst/mye luft i magen
- Mens sen 3 dager
- Ømme brystvorter
- Kvalm
- Mye slapp og trøtt, (satt på sofaen sammen med samboeren og plutselig ble det en 3 timers dupp etter 8 timer søvn i natt)
- klissete utflod.
-Mye murringer i bekken området.

Last edited:
CD 29 - IKM 4
Fremdeles ingen mens, slapp derimot :rolleyes: Har ingen tester i hus så blir ingen testing idag.. Skal på date med kjæresten i kveld, det blir hyggelig :cat: Vet ikke om jeg tørr å teste i morgen, redd for å få enda en blenda test... :dead:

CD 30 - IKM 5
Var litt brunt i utfloden istad, så får se om kroppen bare ville ha en laang syklus eller om det er festeblødning! :cat: Håper på det siste så klart :hilarious: Har hatt så mye symptomer så hvis det ikke er det så er det faktisk flaut... :bag: Har kjøpt digital og vanlig test fra Clearblue som jeg kan prøve i morgen tidlig om det ikke skjer noe mer.. :banghead:

Screenshot_20180904_082046.jpg
Nope, kun en strek å se her.. :bag: Da kan tanten komme synes jeg :banghead:

Last edited:
Jeg ser strek. Men kan jo bare være skyggestrek :rolleyes:
Ja er nok bare skyggestrek dessverre :bag: Tanten er nok på vei men veldig merkelig... Var litt brunt i utfloden igår og nå istad var hele trusa sort :sour: Kan hende det er syklusen som driver å setter seg til rette etter 10 år med p piller :angelic: Går inn i PP5 med godt pågangsmot :cat:

Back
Topp