Ja 08.08, førstkommende torsdagSkal du ha mensen nå på torsdag, egentlig?
Tror det er mensen som har begynt litt tidlig og veeeldig sakte nå da dessverre, kommet mer rødfarge idag og klumpete (?) Så da går vi inn i pp4 Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja 08.08, førstkommende torsdagSkal du ha mensen nå på torsdag, egentlig?
Tror det er mensen som har begynt litt tidlig og veeeldig sakte nå da dessverre, kommet mer rødfarge idag og klumpete (?) Så da går vi inn i pp4 08.08 er i morgen [emoji6]Ja 08.08, førstkommende torsdagTror det er mensen som har begynt litt tidlig og veeeldig sakte nå da dessverre, kommet mer rødfarge idag og klumpete (?) Så da går vi inn i pp4
![]()
Huff det stemmer, mente 09. 0808.08 er i morgen [emoji6]

Og mensen smertene! Whoo, så ille har dem ikke vært siden jeg begynte på pilla for 10 år siden! Men men, eggløsningen er jeg usikker på om har vært her? Først igår hadde jeg slimete hvit utflod så passet på å legge inn aksjer igår kveld 
Mensen skal komme nå torsdag den 30 så får vi bare se.. Huff... Søsteren driver også å sender så mange snapper og videoer av at "i magen hennes er det full fest! Å gud for et leven!" skikkelig misunnelig og sjalu...Kjenner meg veldig igjen i hva du skriver. Det er rett og slett tungt, i alle fall når ønsket om en liten en selv er så stortHaff, nå ble jeg i skikkelig labert humør.... Burde ikke være det en sånn er det nå... Et vennepar av meg og samboeren begynte å prøve likt som oss og er nå mest sannsynlig gravide, All hell og lykke til dem, misforstå meg rett! Men jeg sitter da her og føler meg så ufruktbar og infertil som det går annMensen skal komme nå torsdag den 30 så får vi bare se.. Huff... Søsteren driver også å sender så mange snapper og videoer av at "i magen hennes er det full fest! Å gud for et leven!" skikkelig misunnelig og sjalu...
For all del, det er kjempe koselig for de som har fått det til altså, det er ikke det.. Du skal se det snart er din tur 
Kjenner meg veldig igjen i hva du skriver. Det er rett og slett tungt, i alle fall når ønsket om en liten en selv er så stortFor all del, det er kjempe koselig for de som har fått det til altså, det er ikke det.. Du skal se det snart er din tur
Stor klem til deg
![]()

Hadde vært ekstra morsomt også siden søsteren, 2 kusiner, svogeren, og 2 av hans barn har bursdag i mai 
Stua er endelig ferdig pusset opp, det er så herlig!
Det er rart for vanligvis får jeg ekstreme kramper ca 3-4 dager før mens, men mens skulle jo kommet idag og her er det ingenting?
Håpa så fælt den skulle sitte denne måneden... Mest sannsynlig inn i PP5.....Haff, veldig blenda test...
Vis vedlegget 272796 Vis vedlegget 272797 Er ikke antydning til en strek en gangDet er rart for vanligvis får jeg ekstreme kramper ca 3-4 dager før mens, men mens skal jo komme i morgen og her er det ingenting?
Håpa så fælt den skulle sitte denne måneden... Mest sannsynlig inn i PP5.....
Ikke tatt test siden torsdag morgen for jeg tenkte å vente et par dager og jeg har vist ikke flere tester igjen så får se i kveld! Mensen min pleier å stemme med hva den Flo appen sier ganske greit, og jeg pleier å spotte brunt og har kramper ca 2-4 dager i forveien så enten kommer den ikke eller så er den en uke forsinket!? Blir spennende med en test i kveld! 

Vet ikke om jeg tørr å teste i morgen, redd for å få enda en blenda test... 
Håper på det siste så klart
Har hatt så mye symptomer så hvis det ikke er det så er det faktisk flaut...
Har kjøpt digital og vanlig test fra Clearblue som jeg kan prøve i morgen tidlig om det ikke skjer noe mer.. 
Jeg ser strek. Men kan jo bare være skyggestrek
Ja er nok bare skyggestrek dessverreJeg ser strek. Men kan jo bare være skyggestrek![]()
Tanten er nok på vei men veldig merkelig... Var litt brunt i utfloden igår og nå istad var hele trusa sort
Kan hende det er syklusen som driver å setter seg til rette etter 10 år med p piller
Går inn i PP5 med godt pågangsmot