Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, her er det fortsatt bare sort/brunt og "klumpete" men ingen TR... Tror det kan tyde på en SA....![]()
Ja har tatt 4 graviditetstest er den siste uken og alle er negative så er nok bare syklusen som er ute å kjøre... Rart at jeg har hatt 4 normale sykluser før den her var sånn rar da?
Var hos legen idag, bestilte time forrige uke når mensen aldri kom... Forklarte situasjonen for han og han var rimelig sikker på at det var en tidlig spontanabort
Tok blodprøve og skulle inn igjen på mandag for å se om HCGen var forhøyet og hvis den var det, ta en test til på mandag for å se at den går ned..Det kan hende? Jeg aner ikkeVar hos legen idag, bestilte time forrige uke når mensen aldri kom... Forklarte situasjonen for han og han var rimelig sikker på at det var en tidlig spontanabort
Tok blodprøve og skulle inn igjen på mandag for å se om HCGen var forhøyet og hvis den var det, ta en test til på mandag for å se at den går ned..
) og klumpete..
Men det kan godt hende at den var kjemisk eller utenfor livmoren for alt jeg vet
Men! Jeg vil heller la det skje som det skjer enn å få et sykt barn for eksempel 
Nederste er fra idag, strekene blir svakere igjen? Vil vel da si at EL var igår/natt til igår? Passer fint for det ble lagt inn aksjer igår Har også stikkinger nederst til høyre i magen 

Jaja, da går vi sikkert inn mot PP6 

Hva er dette for noe rart? 
Og om jeg er 12DPO eller 5DPO?
Er IKM den 01.10 eller 08.10?