Jeg vil også ha 2 tette9 mnd allerede. De vokser så fort
Var og veide i går, og veide 4900g.
Kan godt bli ferdig med kjøkkenet før jeg blir gravid igjen da, om jeg får samme energinivå som sistmen glad det ikke drøyer siden jeg vil ha to tette ja
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil også ha 2 tette9 mnd allerede. De vokser så fort
Var og veide i går, og veide 4900g.
Kan godt bli ferdig med kjøkkenet før jeg blir gravid igjen da, om jeg får samme energinivå som sistmen glad det ikke drøyer siden jeg vil ha to tette ja
![]()
Hva stopper deg? Bare å kjøre på detJeg vil også ha 2 tette![]()
Har nesten akkurat satt inn spiral, og jeg føler meg styggHva stopper deg? Bare å kjøre på det![]()
Har tenkt på at det kan skje og ja, men håper ikke detEtter frøkena fikk jeg også mensen rundt uke 8, men den forsvant igjen. Fikk den ikke tilbake før 10 mnd etter. Ammet hele veien da![]()
oioiLitt småøm på høyre side i dag. Om det var mensen jeg fikk tilbake, og syklusen stemmer med før jeg ble gravid, så skal jeg ha eggløsning i dag...
Kan vel ikke si jeg har begynt å prøve på neste allerede, men hadde jo vært gøy om kroppen kommer seg fort da![]()
oioimen dere hopper ikke av i svingen?
Hvordan går det med deg og lille?
såppas jaHar ikke hatt sex etter fødselhaha
Men det er vel sjans for det nå som vi er nesten ferdige med å pusse opp. Det får vel gå som det går
Går veldig fint med oss♡ Hun er så rolig og sover mye enda, men er ei skikkelig solstråle![]()
Skal dere prøve på neste allerede ?Skal/skal ikke..."lure" mannen med på en økt i dag...
Har ikke fått noe mer mens enn den ene gangen, så mulig det kun var reste??? Men i dag er det jaggu meg EL slim på gang![]()
Bare å kjøre på tenker jeg, så slipper jeg å gå tilbake i jobb ogsåSkal dere prøve på neste allerede ?![]()
Hehe sant sant !Bare å kjøre på tenker jeg, så slipper jeg å gå tilbake i jobb ogsåhehe
Også blir vi jo ikke yngre![]()
God jul jaGod jul![]()