Håper på det lille mirakelet :)

9 mnd allerede. De vokser så fort;)
Var og veide i går, og veide 4900g.
Kan godt bli ferdig med kjøkkenet før jeg blir gravid igjen da, om jeg får samme energinivå som sist:p men glad det ikke drøyer siden jeg vil ha to tette ja:D
Jeg vil også ha 2 tette :p
 
Etter frøkena fikk jeg også mensen rundt uke 8, men den forsvant igjen. Fikk den ikke tilbake før 10 mnd etter. Ammet hele veien da :)
 
Etter frøkena fikk jeg også mensen rundt uke 8, men den forsvant igjen. Fikk den ikke tilbake før 10 mnd etter. Ammet hele veien da :)
Har tenkt på at det kan skje og ja, men håper ikke det:)
 
Litt småøm på høyre side i dag. Om det var mensen jeg fikk tilbake, og syklusen stemmer med før jeg ble gravid, så skal jeg ha eggløsning i dag...
Kan vel ikke si jeg har begynt å prøve på neste allerede, men hadde jo vært gøy om kroppen kommer seg fort da:D
 
Litt småøm på høyre side i dag. Om det var mensen jeg fikk tilbake, og syklusen stemmer med før jeg ble gravid, så skal jeg ha eggløsning i dag...
Kan vel ikke si jeg har begynt å prøve på neste allerede, men hadde jo vært gøy om kroppen kommer seg fort da:D
oioi :D men dere hopper ikke av i svingen?
Hvordan går det med deg og lille?
 
oioi :D men dere hopper ikke av i svingen?
Hvordan går det med deg og lille?

Har ikke hatt sex etter fødsel:eek: haha
Men det er vel sjans for det nå som vi er nesten ferdige med å pusse opp. Det får vel gå som det går ;)

Går veldig fint med oss♡ Hun er så rolig og sover mye enda, men er ei skikkelig solstråle:D
 
Har ikke hatt sex etter fødsel:eek: haha
Men det er vel sjans for det nå som vi er nesten ferdige med å pusse opp. Det får vel gå som det går ;)

Går veldig fint med oss♡ Hun er så rolig og sover mye enda, men er ei skikkelig solstråle:D
såppas ja :p tar mye krefter å pusse opp og ha en baby.
Godt å høre ^^ nyt det mens du kan, de kvikner til :p
 
Vil ikke sende deg sms midt på natta, men i tilfelle du får det med deg her, så må jeg nok avlyse i morgen. Eldste våknet i 02.30 tiden og har kastet opp siden Kl 03. Nå er klokka 4 og hun holder på enda. Hun begynner å bli sliten og tom, så håper vi får sove litt snart. Ringer deg i morgen tidlig når vi ikke sover.
 
Skal/skal ikke..."lure" mannen med på en økt i dag...
Har ikke fått noe mer mens enn den ene gangen, så mulig det kun var reste??? Men i dag er det jaggu meg EL slim på gang:p
 
Back
Topp