Håper på det lille mirakelet :)

Da var juledagene overstått, og det er bare å vente på nyttårsaften. I år blir vi hjemme, så det blir rolige og vante omgivelser for både hund og baby. Hunden var ikke veldig begeistret i fjor da vi var hos noen venner.

Ang kropp og syklus så er jeg nok ikke helt i rute enda. CD 28 i dag, og i går og i dag har jeg hatt EL slim. Bruker tiden på å prøve å bli kjent med kroppen min på nytt, og håper det kommer en ny liten spire etterhvert:p men ingen hastverk enda, så jeg tester ikke etter noe:)
 
Lenge siden jeg har vært her :eek:

Frøkna vokser seg til. Har passert 7 mnd, og er veldig aktiv. Reiser seg og går langs kanten i lekegrinda og senga:p koser oss helmaks da:D

Hadde jo håpet på å bli gravid igjen før permisjonen går ut, men ser på sjansen for det som svært lav. Da må jeg bli gravid i disse dager.
Blir så frustrert over lange sykluser, for det er jo så lenge å vente:p
 
Så kjipt at det skal strekke seg ut så lenge. Krysser fingrene for deg!! Minste min har passert 14 mnd og har nettopp startet med det samme som din. Hun er lat og gidder ikke gjøre mer enn hun må:p
 
Så flink hun er :D

Krysser fingrene for at du blir gravid snart!
 
Så kjipt at det skal strekke seg ut så lenge. Krysser fingrene for deg!! Minste min har passert 14 mnd og har nettopp startet med det samme som din. Hun er lat og gidder ikke gjøre mer enn hun må:p

Forventet EL til søndag utifra de to forrige syklusene. Har ingen planer om å teste før 20. da så leeenge til:p

Like greit å vente da;) Her er hun høyt og lavt hele tiden:eek: syns hun kunne ha ventet et par mnd til da, samtidig som det er veldig gøy :D

Lenge siden jeg har sett dere nå. Si fra om du har tid en dag :)
 
Så flink hun er :D

Krysser fingrene for at du blir gravid snart!

Hun klatrer ut av vogna nå, så nå har jeg sett meg nødt til å bytte til sportsdelen som har seler:p hihi

Takk:)
 
Hun klatrer ut av vogna nå, så nå har jeg sett meg nødt til å bytte til sportsdelen som har seler:p hihi

Takk:)
Vi bruker ikke seler enda, vi;)
Eldste er syk, håper hun snart blir frisk. Legen mistenkte svineinfluensa. Går en barneepedemi i bygda. Sier i fra når hun er frisk igjen.
 
Vi bruker ikke seler enda, vi;)
Eldste er syk, håper hun snart blir frisk. Legen mistenkte svineinfluensa. Går en barneepedemi i bygda. Sier i fra når hun er frisk igjen.
Testet seler på første dupp i dag og hun sovnet myyye raskere, og sov i 1,5 time. Om det var tilfeldig vet jeg ikke da, men hun fikk ihvertfall ikke snudd seg:p

Gjør det:) god bedring
 
Liten oppdaterin etter legetime. Var der egentlig pga andre ting og ang celleprøve.
Han sendte derfor en henvisning til en kvinnelig gynekolog for å ta celleprøve og for å ta UL. Siden vi brukte over et år på å bli gravide sist og fordi jeg har lange sykluser så syntes han det var greit med en ordentlig sjekk der nede:)

Ble også anbefalt å ta ekstra D-vitamin (i tillegg til folat selvfølgelig), for å øke sjansene for å bli gravid.
 
Spennende:D. Du tok jo D vitamin før du ble gravid sist:)
Det gjorde jeg. Har fortsatt på tran, men ikke tablettene. Kan visstnok trygt ta de i tillegg:)
Greit å få det bekreftet fra legen at det kan ha betydning:)
 
Temphopp i dag, så spennende å se om den holder seg oppe :)
Hadde en del slim i går i tillegg til at jeg følte meg veldig øm i eggstokkene, så det lover godt.
Fikk ikke lurt med meg mannen i går kveld, men fikk lagt inn noen aksjer i dag tidlig :D
 
Litt forkjølelse i kombi med tenner... Så det går litt trått om dagen.
Men vi overlever. Der da?

God bedring♡

Alt bra her. Går litt fort i svingene. Driver og klatrer overalt og går allerede mens hun holder seg:eek: holdt seg frisk og rask hele veien heldigvis
 
3 dpo i dag.
Begynte på d-vitamin på lørdag, så lurer på om det kan være årsaken til at jeg er litt småkvalm i dag.
Bare å vente til neste lørdag nå før jeg tester, om ikke tr dukker opp.
Har kun en test, og har ikke planer om å kjøpe noen flere før testing. Får heller bestille noen neste pp tenker jeg :)
 
Back
Topp