Lillefrø15
Forumet er livet
Jar litt dårlig samvittighet at jeg ikke har hilset enda, men kommer snart.Er her vi Men ta vare på deg selv først og fremst da♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jar litt dårlig samvittighet at jeg ikke har hilset enda, men kommer snart.Er her vi Men ta vare på deg selv først og fremst da♡
Jar litt dårlig samvittighet at jeg ikke har hilset enda, men kommer snart.
Nå er det snart Sverige treff
Det skal du ikke ha. Du har hatt nok å tenke på♡
Har ikke snakket om det, men best på hverdager vet jegJaaa har dere funnet en tid som passer dere eller?
Tiden flyr !!I dag har vært en dag hvor frøkna kun vil sove på meg eller ved siden av meg, og gjerne ha litt pupp i samme slengen
Har også hatt to bleier som har gått lekk i dag, så da er det vel kanskje på tide å gå opp en str
Hun blir jo så stor har gått opp 300 gram i snitt siden hun ble født for 5 uker siden, og har nå nådd den grønne streken på vektkurven
Herregud, 6 uker allerede og jeg har ikke hilst på. Har dere planer til onsdag? Kanskje jeg kunne kommet før senvakt?
Så kost. Det går bra med meg. Er litt utålmodig og vil at noe skal skje for å si det sånn.6 uker i dag tida flyr!
Hun begynner å bli så stor og vokser ut av str 50 nå
Ingen planer på onsdag som jeg vet om, så du må gjerne ta en tur
Alt bra med deg?
Så kost. Det går bra med meg. Er litt utålmodig og vil at noe skal skje for å si det sånn.
Når på dagen passer det best at jeg kommer?
Oki. Sender deg melding daDet skjønner jeg
Passer vel egentlig når som helst for meg, så bare å komme når du føler for
Så ikke for meg at det skulle gå så raskt, selv om jeg på en måte ventet det og siden snuppa brått sover i 6-8 timer på natta. Og da kan man visst ikke stole på fullamming som prevensjon har jeg skjønt.Kipt med mensen da.. Deilig at kroppen kommer tilbake til seg selv da
Nei du kan ikke det nå da.Så ikke for meg at det skulle gå så raskt, selv om jeg på en måte ventet det og siden snuppa brått sover i 6-8 timer på natta. Og da kan man visst ikke stole på fullamming som prevensjon har jeg skjønt.
Kult! Da er det håp om to tette da! Minste min blir 9 mnd til tirsdag, jeg har ikke fått tilbake enda. Etter første fikk jeg den tilbake 1 uke etter renselsen.Snuppa er straks 8 uker, og i dag fikk jeg tilbake mensen
Kult! Da er det håp om to tette da! Minste min blir 9 mnd til tirsdag, jeg har ikke fått tilbake enda. Etter første fikk jeg den tilbake 1 uke etter renselsen.