Håper på det lille mirakelet :)

I dag har vært en dag hvor frøkna kun vil sove på meg eller ved siden av meg, og gjerne ha litt pupp i samme slengen:p
Har også hatt to bleier som har gått lekk i dag, så da er det vel kanskje på tide å gå opp en str;)

Hun blir jo så stor:o har gått opp 300 gram i snitt siden hun ble født for 5 uker siden, og har nå nådd den grønne streken på vektkurven:o :D

I dag har vært en dag hvor frøkna kun vil sove på meg eller ved siden av meg, og gjerne ha litt pupp i samme slengen:p
Har også hatt to bleier som har gått lekk i dag, så da er det vel kanskje på tide å gå opp en str;)

Hun blir jo så stor:o har gått opp 300 gram i snitt siden hun ble født for 5 uker siden, og har nå nådd den grønne streken på vektkurven:o :D
Tiden flyr !!

Da var 6-ukerskontrollen overstått, og første vaksine er gitt. De var veldig fornøyde både lege og hs, og frøkna har lagt godt på seg siden fødsel :)

Var også på ul av hoftene hennes i dag, og slipper heldigvis pute foreløpig. Pga en liten forskjell på hoftene, skal vi tilbake til kontroll om 4-6 uker igjen :)

Og siden vi fikk vasket huset i går, og har vært på farta i hele dag blir det en rolig dag resten av dagen:D

Herregud, 6 uker allerede og jeg har ikke hilst på:o. Har dere planer til onsdag? Kanskje jeg kunne kommet før senvakt?:)

Herregud, 6 uker allerede og jeg har ikke hilst på:o. Har dere planer til onsdag? Kanskje jeg kunne kommet før senvakt?:)

6 uker i dag:o tida flyr!
Hun begynner å bli så stor og vokser ut av str 50 nå:)

Ingen planer på onsdag som jeg vet om, så du må gjerne ta en tur:)
Alt bra med deg?

6 uker i dag:o tida flyr!
Hun begynner å bli så stor og vokser ut av str 50 nå:)

Ingen planer på onsdag som jeg vet om, så du må gjerne ta en tur:)
Alt bra med deg?
Så kost:). Det går bra med meg:). Er litt utålmodig og vil at noe skal skje for å si det sånn:p.

Når på dagen passer det best at jeg kommer?:)

Så kost:). Det går bra med meg:). Er litt utålmodig og vil at noe skal skje for å si det sånn:p.

Når på dagen passer det best at jeg kommer?:)

Det skjønner jeg:)

Passer vel egentlig når som helst for meg, så bare å komme når du føler for:D

Snuppa er straks 8 uker, og i dag fikk jeg tilbake mensen:o

Kipt med mensen da.. Deilig at kroppen kommer tilbake til seg selv da:)
Så ikke for meg at det skulle gå så raskt, selv om jeg på en måte ventet det og siden snuppa brått sover i 6-8 timer på natta. Og da kan man visst ikke stole på fullamming som prevensjon har jeg skjønt.

Snuppa er straks 8 uker, og i dag fikk jeg tilbake mensen:o
Kult! Da er det håp om to tette da! Minste min blir 9 mnd til tirsdag, jeg har ikke fått tilbake enda. Etter første fikk jeg den tilbake 1 uke etter renselsen.

Kult! Da er det håp om to tette da! Minste min blir 9 mnd til tirsdag, jeg har ikke fått tilbake enda. Etter første fikk jeg den tilbake 1 uke etter renselsen.

9 mnd allerede. De vokser så fort;)
Var og veide i går, og veide 4900g.
Kan godt bli ferdig med kjøkkenet før jeg blir gravid igjen da, om jeg får samme energinivå som sist:p men glad det ikke drøyer siden jeg vil ha to tette ja:D

Back
Topp