Håper på det lille mirakelet :)

1 uke: Mini vokser :D

Var en tur på helsestasjonen i dag for å veie. Greit å sjekke at hun legger på seg, og joda; 350 g siden lørdag♡

23.07 : 2870g
25.07 : 2790g
30.07 : 3140g

I dag har vi hatt hjemmebesøk av helsesøster, som gikk veldig fint. Veldig hyggelig dame, som var fornøyd med lille tulla vår :)

Vesla har nå gått opp 640 gram siden vi kom hjem fra sykehuset forrige lørdag, og 290 gram siden veiing om torsdag♡

Hun er fortsatt veldig rolig, og har tydeligvis hørt at babyer skal sove og spise...hun sov nettopp i 3 timer før hun fikk mat, "sov" gjennom hele måltidet og fortsatte å sove etterpå:p haha
Snakk om å ta det bokstavelig;)

Last edited:
I dag har vi hatt hjemmebesøk av helsesøster, som gikk veldig fint. Veldig hyggelig dame, som var fornøyd med lille tulla vår :)

Vesla har nå gått opp 640 gram siden vi kom hjem fra sykehuset forrige lørdag, og 290 gram siden veiing om torsdag♡

Hun er fortsatt veldig rolig, og har tydeligvis hørt at babyer skal sove og spise...hun sov nettopp i 3 timer før hun fikk mat, "sov" gjennom hele måltidet og fortsatte å sove etterpå:p haha
Snakk om å ta det bokstavelig;)
Så hærlig :)

Gratulere så mye med prinsessen:D

Tusen takk ♡
Vi koser oss masse:)

Håper alt er bra med dere?

Lenge siden jeg har sett deg her Liisjja. Alt bra? :)
Så bra :D her er alt fintfint :) enn der? Hvordan er det å endelig få møte nurket?
Har bare hatt en BV pause, så ikke vært innpå her noe i sommer.

Så bra :D her er alt fintfint :) enn der? Hvordan er det å endelig få møte nurket?
Har bare hatt en BV pause, så ikke vært innpå her noe i sommer.
Så bra. Gutten din begynner vel å bli stor nå? :)
Alt supert her. Lille frøkna er veldig rolig, og sover og spiser mesteparten av tiden foreløpig, men begynner å ha litt våkentid nå så det er lettere å bli kjent med henne:)
Helt fantastisk følelse å endelig bli mamma, og er veldig fasinert over det lille mennesket vi har laget:D

Greit med pause innimellom og. Har dere hatt en fin sommer da? :)

Så bra. Gutten din begynner vel å bli stor nå? :)
Alt supert her. Lille frøkna er veldig rolig, og sover og spiser mesteparten av tiden foreløpig, men begynner å ha litt våkentid nå så det er lettere å bli kjent med henne:)
Helt fantastisk følelse å endelig bli mamma, og er veldig fasinert over det lille mennesket vi har laget:D

Greit med pause innimellom og. Har dere hatt en fin sommer da? :)
ja han har vokst, 7,5 kg nå :D har lært seg å åle seg framover, så nå er det slutt på en rolig dag :p
blir gøyere til deg å nå framover, når hun blir mere og mere våken :)

ja har hatt en fin sommer, vært en tur til ullared. det var gøy :D enn dere?

ja han har vokst, 7,5 kg nå :D har lært seg å åle seg framover, så nå er det slutt på en rolig dag :p
blir gøyere til deg å nå framover, når hun blir mere og mere våken :)

ja har hatt en fin sommer, vært en tur til ullared. det var gøy :D enn dere?

Må vel følge med så han ikke stikker av da...hehe
Tar ikke lange stunda før han er oppe og går nå;)
Ja, blir gøy når hun begynner å følge med/interessere seg litt for andre ting enn puppen osv:D

Sommeren har vært super. Hadde masse fint vær i begynnelsen av juli før vesla kom, s0 fikk malt og beiset verandaen bl.a:) var en tur i Spania i mndskifte mai/juni da. Deilig med en tur vekk for å koble av litt:)
Etter fødsel har det vært masse regn, men sommeren ser ut til å ha kommet tilbake litt nå så nå skal dagene nytes:)

Ullared har jeg ikke fått testet enda. Vet ikke om jeg orker:p fant dere noe bra der da? :)

Må vel følge med så han ikke stikker av da...hehe
Tar ikke lange stunda før han er oppe og går nå;)
Ja, blir gøy når hun begynner å følge med/interessere seg litt for andre ting enn puppen osv:D

Sommeren har vært super. Hadde masse fint vær i begynnelsen av juli før vesla kom, s0 fikk malt og beiset verandaen bl.a:) var en tur i Spania i mndskifte mai/juni da. Deilig med en tur vekk for å koble av litt:)
Etter fødsel har det vært masse regn, men sommeren ser ut til å ha kommet tilbake litt nå så nå skal dagene nytes:)

Ullared har jeg ikke fått testet enda. Vet ikke om jeg orker:p fant dere noe bra der da? :)
haha, her er han like glad i puppen :rolleyes: men han spiser gradvis mere fast føde nå.
heldig dere har vært som har hatt litt finvær, oppi møre så har det vært bare noen dager med finvæ, men nå er det heldigvis litt sommer :p kan tru at en utenlandstur var deilig ja :cool:
Vi dro til Ullared tidlig i høysesongen(beg av juli) da var det ikke så ille faktisk. hadde masse ting jeg hadde lyst til å kjøpe, bra jeg ikke hadde råd til det, haha. fikk kjøpt uv telt og noe småtteri. var med svigers siden sambo ikke nektet å dra dit.. så ble ikke noe storhandling, ble bare med for å oppleve det :p

Her går det fint, har ett litt kranglete bekken.. Men kunne vært verre :) vært lite inne på bv i sommer, noen små turer nå og da enest. Prøver å nyte de siste ukene før vi blir 4 :)

Vesla har veid seg i dag, og har tippet 4 kg allerede :o :D
4 uker siden fødsel i morgen

Back
Topp