Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Han vil ikke hahaDu får humpe litt med mannen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han vil ikke hahaDu får humpe litt med mannen
Ha ha. Nei, du får prøve noe annet daHan vil ikke haha
Det går fortHar beiset verandagulvet i dag i håp om at noe skal skje, men det ser ut til å bli overtid ja. Men maks 11 dager til det skjer noe
Ha ha. Nei, du får prøve noe annet da
De fleste slipper å bli satt i gang vertfallFår vel bare ra tida til hjelp vel
Mye romstering nå i kveld, og mini virker ganske så tung nedi der... hm...
De fleste slipper å bli satt i gang vertfall
Ja alle trodde jeg kom til å gå over ! Og at mirell skulle få før men slik ble det ikkeLeste her istad at 70% fødte uka etter termin... så er en sjans for at det skjer noe snart vel
Ja alle trodde jeg kom til å gå over ! Og at mirell skulle få før men slik ble det ikke
Ja jeg fikk på mensen termin da faktiskNei, det skjer vel plutselig. Ikke godt å si når hehe
Blir jo ren gjetting egentlig
Ikke dårlig. HeheJa jeg fikk på mensen termin da faktisk
Hehe satser på at du får før neste helgIkke dårlig. Hehe
Her treffer jeg ingen av terminene mine, siden det kun er 1 time igjen av den siste datoen
Dette er unødvendig om du ikke har fått beskjed om å sladre. Folk flest ønsker å fortelle slikt selv. Kjenner at jeg ble ganske irritert nå!! Fy på lankenGratulerer så mye med jenta
Dette er unødvendig om du ikke har fått beskjed om å sladre. Folk flest ønsker å fortelle slikt selv. Kjenner at jeg ble ganske irritert nå!! Fy på lanken
Hun har aktivt brukt dagboken sin og selv om hun har skrevet det i fødetråden, har hun ikke gjort det her inne i dagboken og hun har mange som følger dagboken og ikke bare juliforumet. Så hvis du kjenner henne privat, ville du kanskje gratulert henne på Face også da, før hun rakk det selv? Jeg er ikke fan av at andre publiseres slikt for andre. Samme hva. Du ser jo kommentaren under din gratulasjon, altså en som virkelig ikke har fått det med seg i fødetråden. Det er ikke din jobb og fortelle om det i dagboken. Da trykker man liker i fødetråden inntil det er publisert i dagboken. Punktum.Hun har da skrevet det i fødetråden??? Jeg ønsket bare å gratulere henne! Når hun har skrevet det der, så er det vell ingen hemmelighet! Så veldig unødvendig av deg!
Hun har aktivt brukt dagboken sin og selv om hun har skrevet det i fødetråden, har hun ikke gjort det her inne i dagboken og hun har mange som følger dagboken og ikke bare juliforumet. Så hvis du kjenner henne privat, ville du kanskje gratulert henne på Face også da, før hun rakk det selv? Jeg er ikke fan av at andre publiseres slikt for andre. Samme hva. Du ser jo kommentaren under din gratulasjon, altså en som virkelig ikke har fått det med seg i fødetråden. Det er ikke din jobb og fortelle om det i dagboken. Da trykker man liker i fødetråden inntil det er publisert i dagboken. Punktum.