Håper på det lille mirakelet :)

De fleste slipper å bli satt i gang vertfall

Leste her istad at 70% fødte uka etter termin... så er en sjans for at det skjer noe snart vel:)

Ja :) alle trodde jeg kom til å gå over ! Og at mirell skulle få før :P men slik ble det ikke :p

Nei, det skjer vel plutselig. Ikke godt å si når:p hehe
Blir jo ren gjetting egentlig;)

Ja jeg fikk på mensen termin da faktisk :P
Ikke dårlig. Hehe
Her treffer jeg ingen av terminene mine, siden det kun er 1 time igjen av den siste datoen:p

Dette er unødvendig om du ikke har fått beskjed om å sladre. Folk flest ønsker å fortelle slikt selv. Kjenner at jeg ble ganske irritert nå!! Fy på lanken:(

Hun har da skrevet det i fødetråden??? Jeg ønsket bare å gratulere henne! Når hun har skrevet det der, så er det vell ingen hemmelighet! Så veldig unødvendig av deg!

Hun har da skrevet det i fødetråden??? Jeg ønsket bare å gratulere henne! Når hun har skrevet det der, så er det vell ingen hemmelighet! Så veldig unødvendig av deg!
Hun har aktivt brukt dagboken sin og selv om hun har skrevet det i fødetråden, har hun ikke gjort det her inne i dagboken og hun har mange som følger dagboken og ikke bare juliforumet. Så hvis du kjenner henne privat, ville du kanskje gratulert henne på Face også da, før hun rakk det selv? Jeg er ikke fan av at andre publiseres slikt for andre. Samme hva. Du ser jo kommentaren under din gratulasjon, altså en som virkelig ikke har fått det med seg i fødetråden. Det er ikke din jobb og fortelle om det i dagboken. Da trykker man liker i fødetråden inntil det er publisert i dagboken. Punktum.

Last edited:
Hun har aktivt brukt dagboken sin og selv om hun har skrevet det i fødetråden, har hun ikke gjort det her inne i dagboken og hun har mange som følger dagboken og ikke bare juliforumet. Så hvis du kjenner henne privat, ville du kanskje gratulert henne på Face også da, før hun rakk det selv? Jeg er ikke fan av at andre publiseres slikt for andre. Samme hva. Du ser jo kommentaren under din gratulasjon, altså en som virkelig ikke har fått det med seg i fødetråden. Det er ikke din jobb og fortelle om det i dagboken. Da trykker man liker i fødetråden inntil det er publisert i dagboken. Punktum.

Spiller ingen rolle for meg hva du mener. Jeg har ikke gjort noe galt. Hadde aldri skrevet det om hun ikke hadde skrevet selv at ungen var født.

Og jeg må si at hvis dere vil fortsette denne diskusjonen kan dere ta den på en privat samtale mellom dere. Ikke ødelegge dagboka hennes med en slik diskusjon. Gjort er gjort :)

Back
Topp