Lillefrø15
Forumet er livet
Vakre deg. Jeg gleder meg også til å hilse på lille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk at dagen snart er her! Utrolig spennende
Vakre deg. Jeg gleder meg også til å hilse på lille
Supert. Jeg også. Masse lykke tilSender deg en mld når mini er ute vettu
Håper det skjer noe snart lurer på hvem som gjemmer seg der inne♡♡♡
Helt utrolig
Kjedelig å gå å vente nå da, selv om jeg er forberedt på å gå over hehe
Hvordan går det med deg da?
Ja, med første må man vel være forberedt på det ja.
Alt bra her Blir mest sannsynlig lagt inn 31.juli og så settes ting igang virker det som. Håper bare tvilling 1 snur seg fra sete til hodeleie fram til innleggelse. Så man slipper keisersnitt. Gleder meg vilt til å møte de to magetrollene nå
Huff, syns det har gått tregt jeg heheLykke til når ting setter igang. Tiden har gått så fort. Ikke lenge siden du fikk positiv test jo
Når er din egentlige termin da?
Er vel ikke uvanlig at de ligger hveer sin vei når det er to er det? Men hadde nok vært greit å slippe ja
Et så spennende med to og da♡
23.august er termin. Men her er det visst vanlig å sette ting igang rundt uke 36/37/38 alt ettersom.
Ikke uvanlig at de ligger hver sin vei nei. Men den nederste tvillingen burde snu seg hvis man skal være garantert vanlig fødsel. Iallefall slik jeg har forstått det
Wow spennendeTermin om 6,5 time, både etter EL og OUL! Legens og bv sin menstermin er i dag...
Spennende å se om det blir en terminbaby da, men har mine tvil...
Gratulerer med termindag! <3
Nå håper jeg lille er på vei ut
Det kan fortsatt skje da
Lille kommer snart
Du får humpe litt med mannenHar beiset verandagulvet i dag i håp om at noe skal skje, men det ser ut til å bli overtid ja. Men maks 11 dager til det skjer noe