Håper på det lille mirakelet :)

Tenk at dagen snart er her! Utrolig spennende :)

Helt utrolig:o
Kjedelig å gå å vente nå da, selv om jeg er forberedt på å gå over:p hehe

Hvordan går det med deg da? :)

Vakre deg❤️❤️❤️. Jeg gleder meg også til å hilse på lille:D

Sender deg en mld når mini er ute vettu;)
Håper det skjer noe snart:D lurer på hvem som gjemmer seg der inne♡♡♡

Helt utrolig:o
Kjedelig å gå å vente nå da, selv om jeg er forberedt på å gå over:p hehe

Hvordan går det med deg da? :)

Ja, med første må man vel være forberedt på det ja.

Alt bra her :) Blir mest sannsynlig lagt inn 31.juli og så settes ting igang virker det som. Håper bare tvilling 1 snur seg fra sete til hodeleie fram til innleggelse. Så man slipper keisersnitt. Gleder meg vilt til å møte de to magetrollene nå :)

Lykke til når ting setter igang. Tiden har gått så fort. Ikke lenge siden du fikk positiv test jo:)

Ja, med første må man vel være forberedt på det ja.

Alt bra her :) Blir mest sannsynlig lagt inn 31.juli og så settes ting igang virker det som. Håper bare tvilling 1 snur seg fra sete til hodeleie fram til innleggelse. Så man slipper keisersnitt. Gleder meg vilt til å møte de to magetrollene nå :)

Når er din egentlige termin da? :)
Er vel ikke uvanlig at de ligger hveer sin vei når det er to er det? Men hadde nok vært greit å slippe ja:)
Et så spennende med to og da♡

Lykke til når ting setter igang. Tiden har gått så fort. Ikke lenge siden du fikk positiv test jo:)
Huff, syns det har gått tregt jeg:p hehe
Men nå er vi snart i mål:D weee♡

Når er din egentlige termin da? :)
Er vel ikke uvanlig at de ligger hveer sin vei når det er to er det? Men hadde nok vært greit å slippe ja:)
Et så spennende med to og da♡

23.august er termin. Men her er det visst vanlig å sette ting igang rundt uke 36/37/38 alt ettersom.
Ikke uvanlig at de ligger hver sin vei nei. Men den nederste tvillingen burde snu seg hvis man skal være garantert vanlig fødsel. Iallefall slik jeg har forstått det :)

23.august er termin. Men her er det visst vanlig å sette ting igang rundt uke 36/37/38 alt ettersom.
Ikke uvanlig at de ligger hver sin vei nei. Men den nederste tvillingen burde snu seg hvis man skal være garantert vanlig fødsel. Iallefall slik jeg har forstått det :)

Får satse på at lille snur seg da;)

Termin om 6,5 time, både etter EL og OUL! Legens og bv sin menstermin er i dag...

Spennende å se om det blir en terminbaby da, men har mine tvil...

Back
Topp