Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig snart i målNå nærmer det seg med stormskritt dette blir spennende <3
Jo det går greit. Litt plaget med en nerve i lysken og bekkenet men går til fysio så føler det hjelper. Er kommet til uke 27 allerede og kjenner bare mer og mer liv. Er en del trett, men har bare 4 vakter igjen så tar jeg ferie i nesten 6 uker pga turnus så blir det 9 vakter etter ferien før permisjonen starter nyter de få dagene vi har hatt med sol. Tror jeg kan telle de på to hender, men litt kjekt at det ikke er troll varmt for da tror jeg det hadde blitt litt vell myeEndelig snart i mål
hvordan står det til med deg da?
Jo det går greit. Litt plaget med en nerve i lysken og bekkenet men går til fysio så føler det hjelper. Er kommet til uke 27 allerede og kjenner bare mer og mer liv. Er en del trett, men har bare 4 vakter igjen så tar jeg ferie i nesten 6 uker pga turnus så blir det 9 vakter etter ferien før permisjonen starter nyter de få dagene vi har hatt med sol. Tror jeg kan telle de på to hender, men litt kjekt at det ikke er troll varmt for da tror jeg det hadde blitt litt vell mye
Når er termin ?Blir nok deilig med ferie
Greit sommeren ikke er altfor varm ja. Her har det vært noen dager rundt 30 grader og holdt på å krepere, men heldigvis blitt litt bedre nå selv om det er litt tungt vær.
Går unna hos deg nå og da, og plutselig så er du i mål
Jeg går bare ig venter på at noe skal skje her jeg nå♡ hihi
Når er termin ?
Oioi spennendeOm 10 dager så neste søndag
Den dagen vi kommer hjem fra ferie! Æææææ!!Om 10 dager så neste søndag
Baby!!! heheDen dagen vi kommer hjem fra ferie! Æææææ!!
Det er ikke sikkert. Min første kom 3 dager førBaby!!! hehe
Går sikkert noen dager over da...
Det er ikke sikkert. Min første kom 3 dager før
Det gjorde jeg åEr jo lov å håpe, men jeg vil ikke skru opp forventninger så jeg belager meg på makstid haha
Hehe, du lurer bare deg selv du kommer garantert til å være skuffa hver morgen du våkner av at ingenting har skjeddEr jo lov å håpe, men jeg vil ikke skru opp forventninger så jeg belager meg på makstid haha
Hehe, du lurer bare deg selv du kommer garantert til å være skuffa hver morgen du våkner av at ingenting har skjedd
Hvordan går det med deg?
Så bra da. Spent herVenter og venter
Fått litt energi igjen, så nå bruker jeg dagene til å male osv for å få tida til å gå