Håper på det lille mirakelet :)

Nå nærmer det seg med stormskritt :) dette blir spennende <3

Endelig snart i mål:D

hvordan står det til med deg da? :)
Jo det går greit. Litt plaget med en nerve i lysken og bekkenet men går til fysio så føler det hjelper. Er kommet til uke 27 allerede og kjenner bare mer og mer liv. Er en del trett, men har bare 4 vakter igjen så tar jeg ferie i nesten 6 uker pga turnus :D så blir det 9 vakter etter ferien før permisjonen starter :) nyter de få dagene vi har hatt med sol. Tror jeg kan telle de på to hender, men litt kjekt at det ikke er troll varmt for da tror jeg det hadde blitt litt vell mye :)

Jo det går greit. Litt plaget med en nerve i lysken og bekkenet men går til fysio så føler det hjelper. Er kommet til uke 27 allerede og kjenner bare mer og mer liv. Er en del trett, men har bare 4 vakter igjen så tar jeg ferie i nesten 6 uker pga turnus :D så blir det 9 vakter etter ferien før permisjonen starter :) nyter de få dagene vi har hatt med sol. Tror jeg kan telle de på to hender, men litt kjekt at det ikke er troll varmt for da tror jeg det hadde blitt litt vell mye :)

Blir nok deilig med ferie :)
Greit sommeren ikke er altfor varm ja. Her har det vært noen dager rundt 30 grader og holdt på å krepere, men heldigvis blitt litt bedre nå selv om det er litt tungt vær.

Går unna hos deg nå og da, og plutselig så er du i mål:D
Jeg går bare ig venter på at noe skal skje her jeg nå♡ hihi

Blir nok deilig med ferie :)
Greit sommeren ikke er altfor varm ja. Her har det vært noen dager rundt 30 grader og holdt på å krepere, men heldigvis blitt litt bedre nå selv om det er litt tungt vær.

Går unna hos deg nå og da, og plutselig så er du i mål:D
Jeg går bare ig venter på at noe skal skje her jeg nå♡ hihi
Når er termin ? :D

Er jo lov å håpe, men jeg vil ikke skru opp forventninger så jeg belager meg på makstid:p haha
Hehe, du lurer bare deg selv:p du kommer garantert til å være skuffa hver morgen du våkner av at ingenting har skjedd:D

Hehe, du lurer bare deg selv:p du kommer garantert til å være skuffa hver morgen du våkner av at ingenting har skjedd:D

Det skal jeg ikke nekte for, men det er lov å prøve:D haha

Svangerskapet :D 40+0

Termin:19. Juli 2015
Trimester: 3. trimester
Neste kontroll lege: ikke satt opp fler, og håper jeg slipper overtidskontroll:p
Jordmortime: 21/07-2015 kl 1230
Tegn til fødsel: kvalm, kynnere uten smerte
Behandling:
Blodtype: 0, rhesus positiv
Blodtrykk: 122/72 (målt hjemme)
Mage: omkrets 98(+26) cm
Brystmål: 98cm (+13 )
Vektendring: Opp 18 kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg)
Symfysemål:
Hjerteslag:
Matkick: ingen spesielle kick
Plager: Trøtt, mild bekkenløsning. Akutt energitap og sultfølelse.
Tilskudd: tran
Sykemeldt: Permisjon:D nå er jeg snart mamma♡

1437039585945.jpg

Back
Topp