Sverige snart å !Det må vi få til hjemreise den 6. Juni. Kan jo ta kontakt med deg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sverige snart å !Det må vi få til hjemreise den 6. Juni. Kan jo ta kontakt med deg da
Ja, har dere noen plan på det da? mirell nærmer seg fødsel hun ogSverige snart å !
Nei ja hu gjør det trur hun ville vente til etter hun hadde fødtJa, har dere noen plan på det da? mirell nærmer seg fødsel hun og
Forståelig det dere får si fra da. Brått så kommer det jo en her og. Men jeg er jo litt nærmere sykehuset mitt enn dere daNei ja hu gjør det trur hun ville vente til etter hun hadde født
Hehe ja. Trur det er best å vente til du også har fåttForståelig det dere får si fra da. Brått så kommer det jo en her og. Men jeg er jo litt nærmere sykehuset mitt enn dere da
Kanskje like greit. Aner jo ikke når det kan skje noe heheHehe ja. Trur det er best å vente til du også har fått
Gjør detDet må vi få til hjemreise den 6. Juni. Kan jo ta kontakt med deg da
Oi jaKanskje like greit. Aner jo ikke når det kan skje noe hehe
Min mor og søster fødte 3 uker før tida med første, så spennende å se om jeg følger dem..
Hvordan går det med deg snupp??
Alt er bra. Er spent på timen på Ullevål, ellers nyter vi ferie.Vært litt treig på oppdatering her ja...hehe
Alt bra fortsatt ingen baby eller tegn, men kan vente til over helga så vi blir ferdig med bursdagsfeiring
Alt bra med deg?
Fine magen den har synki ! Og tenk at termin er her allerede det har gått fortSvangerskapet 38+1
Termin:19. Juli 2015
Trimester: 3. trimester
Neste kontroll lege: ikke satt opp fler, og håper jeg slipper overtidskontroll
Jordmortime: 07/07-2015 kl 0830
Tegn til fødsel: ingen...
Behandling:
Blodtype: 0, rhesus positiv
Blodtrykk:
Mage: omkrets 98(+26) cm
Brystmål: 95cm (+10 )
Vektendring: Opp 16,7 kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg)
Symfysemål:
Hjerteslag:
Matkick: ingen spesielle kick
Plager: Trøtt, mild bekkenløsning. Akutt energitap og sultfølelse.
Tilskudd: tran
Sykemeldt: Permisjon startet om mandag nå er jeg snart mamma♡
Vis vedlegget 124414
Gleder meg til å høre hvordan det går på timenAlt er bra. Er spent på timen på Ullevål, ellers nyter vi ferie.
Fine magen den har synki ! Og tenk at termin er her allerede det har gått fort
Håper vi kommer med gode nyheterGleder meg til å høre hvordan det går på timen
Deilig ferievær og nå da, så det må absolutt nytes
Ja det er jo bare 3 mnd fra et år daVært slik en stund egentlig, og mini har ligget nedi bekkenet i flere uker hehe
Blir spennende å se om h*n har festet seg på kontroll til uka
Syns tida har gått sinnsykt tregt jeg, og skulle trodd jeg har vært gravid i over et år
var jo forsåvidt gravid for et år siden og da, så kanskje derfor det kjennes sånn ut...
Men nå er jeg endelig snart i mål
Joda, og det er 13 mnd siden jeg fant ut at jeg var gravid først, så det kjennes nesten ut som jeg har gått gravid hele tiden siden daJa det er jo bare 3 mnd fra et år da
Ja det skjønner jegJoda, og det er 13 mnd siden jeg fant ut at jeg var gravid først, så det kjennes nesten ut som jeg har gått gravid hele tiden siden da