Håper på det lille mirakelet :)

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av m&m mini, 8 Okt 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Tenker det kan være greit å føre en liten dagbok som så mange av dere andre gjør :)

Etter at jeg sluttet på ppillene i mars 2013 har vi prøvd på å få et lite mirakel.

Jeg hverken testet etter EL eller tempet de første 12 mnd og vi håpet vel egentlig bare på at det skulle klaffe.
    I pp13 begynte jeg å tempe, og til mim store overraskelse fikk jeg endelig en positiv g-test :)
    Dette ble en kortvarig lykke da jeg mistet i SA i uke 11.

Nå har jeg ihvertfall opplevde en gang at jeg kan bli gravid, så jeg har fått litt nytt mot og er klar til å fortsette prøvinga med det samme :)

En pp med EL-testing og temping er over og desverre har det ikke klaffet nå, men jeg går med positive tanker inn i pp2 :D

2. Lillefrø15 Forumet er livet

Så kost at du får dagbok:).

Trist at du mistet:(. Masse lykke til❤️

• Liker Liker x 1
  3. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Takk :)

Tenkte at det er jo egentlig ikke så dumt å følge med på kroppen og det som skjer. Kommer jo ikke til å huske det :p hehe

Blir sikkert gøy å se tilbake på i senere tid og :)

• Liker Liker x 1
  4. Lillefrø15 Forumet er livet

Det er det:)

• Liker Liker x 1
  5. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

PP2: TR på besøk...

CD 1:

TR kom uvelkommen på besøk i dag, som vil si starten på pp2.
    Formen er dårlig etter 1.5 uke med forkjølelse, men litt bedre enn i går :)

CD 2:
    Morgen:
    Sovnet fort i går kveld, men våknet ved 3 tiden og trodde der var morgenen:confused:
    Sovnet heldigvis igjen og sov til 0800.
    Trøtt og tett i nesa :rolleyes:

Ettermiddag/kveld:
    Mens"smerter" for første gang på 20 år :oops:

CD 3:
    Morgen-tidlig ettermiddag:
    Ingen "smerter" foreløpig i dag heldigvis. Formen er bedre, så kan virke som det kanskje hjelper litt med jerntabletter :)

Sen ettermiddag:
    Trøtt nå :(

CD 4:
    Dovenhetsfølelse i hele kroppen, periodevis hjertebank, kroppen kjennes tom for energi, småkvalm og svimmel

CD 5:
    Da ser det ut til at TR har dratt igjen og at ihvertfall lengden på besøket hennes har normalisert seg :)
    Da er det vel bare å vente på EL testing som jeg tenkt å starte med på CD 10 denne gangen :)
    Småkramper i beina i kveld, og føler meg daff...
    Var visst ikke helt ferdig md TR allikevel...:rolleyes:

CD 6:
    Prøvde meg på jobb, men måtte dra hjem igjen etter 3 timer :(
    Ligger under pleddet med klær og varmepumpa på og fryser, men ingen feber...:confused: svimmel, småkvalm og verking i kroppen.
    Litt ømhet på høyre side i underlivet i dag og rundt hofte mot korsryggen.

Last edited: 13 Okt 2014
  6. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Har i dag vært i Sverige og shoppet godteri for skravlekveld med Huleboer! :)

Hjertet i halsen da jeg gikk bort for å hilse på Mirell, som viste seg å være heeelt ufarlig ;) hehe

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 3
  7. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hadde en veldig hyggelig skravlekveld i går som jeg håper kan gjentas flere ganger :D
    Henta mannen på vei hjem og kom meg ikke i seng før kl 2.
    Sliten i dag, men var verdt det :D

I dag har jeg fått spm om å bli med på konsert med Stage Dolls og har egentlig veldig lyst til å bli med. Vet derimot ikke om jeg orker siden formen ikke er topp og jeg rett og slett føler meg litt tom for energi om dagen :confused:

Last edited: 12 Okt 2014
  8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

I dag har vi vært i bursdagsfeiring hos min nevø som blir 12 :)
    Stapp mett av pølser og kaker, og ligger nok rett ut på sofaen resten av kvelden både mannen, bikkja og meg :p

Supertrøtt nå og regner med at jeg sovner tidlig i kveld :)

9. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Klarte selvfølgelig å tråkke i hundebæsj i dag så kvelden ble litt sen da jeg måtte vaske og tørke sko :eek: jaja, shit happens

10. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Så kjekt at du har fått dagbok :D

• Liker Liker x 1
  11. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Sykemeldt på 3. Uke nå og er helt tappet for krefter om dagen. Håper legen kan ta noen prøver iløpet av uka og at de klarer å finne noen svar.
    Ganske lei av at det har gått sånn opp og ned med formen siden 2011 nå ja :(

Gjør det jeg klarer for å prøve å bli bedre, men med en grinete sjef i tillegg går det jaggu meg utover psyken og :p

Leger er treige har jeg funnet ut i dag :p

Last edited: 14 Okt 2014
  12. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

PP2: Venter på EL

CD7:

TR har endelig bestemt seg for å dra videre, så nå er det bare å vente på å begynne med EL testing...
    Håper virkelig det klaffer nå som ingen skader er i hus, og jeg begynner å teste litt tidligere enn forrige pp :D

CD8:
    Vært hos legen og hentet sykemld. Endelig fått bekreftet at jeg skal få tatt noen prøver ved utgangen av sykemld :)
    Føler meg utslitt, men holder motet oppe :)
    Klør i fingrene etter å teste etter EL... :p
    Litt ømhet i underlivet på kvelden.
    Får ikke sove pga kramper i armen :(

CD9:
    Jaja, da begynner jeg testingen i dag da:rolleyes:
    Hadde egentlig planer om å teste på ettermiddag/kveld, men siden det ofte er lett å glemme seg bort med drikke og tissing så fant jeg ut at jeg skal prøve på morgenen.
    Vil vel uansett se en forandring fra dagene og kanskje finne toppen :D
    Og med temping og aksjer ved siden av så bør jeg vel klare å finne noe :p

CD10 og 11:
    Ingen spesielle symptomer.
    Litt økt utflod på CD 11...

CD12:
    Småstikninger på venstre side. Håper det kan være tegn på at EL nærmer seg :)

CD13:
    Fortsatt negativ EL test, men syns den er litt sterkere i dag :)
    Rennende nese og øyne da jeg våknet, svimmel og kvalm og prikking i kroppen. Håper det gir seg snart!!!

CD14:
    Vondt hodet faktisk :eek:
    Kan ikke huske sist :confused:
    Stiv i ledda, men har klart å rydde litt ihvertfall :)

CD15:
    Masse murringer og stikninger i dag.fortsatt negativ EL test.
    Svimmel, kvalm, masse luft/oppblåst, småvondt i hodet og øm i ledd (spesielt korsrygg)

CD16:
    Litt EL slim igjen og litt høyere temp :)
    Stiv i alle ledd, knirker og knaker overalt :(

CD17:
    Tempen har steget enda mer, så blir spennende å se hva FF sier om et par dager :)
    Verking i fingrene i dag! Håper på noen svar hos legen til onsdag :)

Last edited: 24 Okt 2014
  13. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Skal du teste på cd 10 eller?

14. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Tror jeg begynner i morgen bare fordi jeg klør i fingrene :p hehe

15. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Haha :) spennende tider!

16. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Jaaa!!! :)
    Håper det skjer noe snart nå :)

17. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Vi ligger ganske likt nå. Er på CD 11 :)

• Liker Liker x 1
  18. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Da må vi heie frem en juli baby på oss begge! ! :)
    Begynt å teste?

19. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Testet i går og i dag. Like svak strek på begge. Har du begynt? :)

20. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Tenkte jeg skulle begynne i morgen. Klør litt i fingrene :p hehe
    Blir spennende å se hvordan de reagerer før EL. Fikk ikke med meg det forrige pp..

Del denne siden