Håper på det lille mirakelet :)

Kom til å tenke på en ting.
Første gang jeg ble gravid, var jeg hos legen for å snakke om videre utredning fordi det var gått over et år uten at jeg ble gravid.

2. gang: var hos legen for å sjekke om jeg hadde hatt eggløsning, og tok full sjekk av vitaminnivåer o.l.

Var hos legen om fredag for å ordne med celleprøve. Han henviste meg til en kvinnelig gynekolog for dette, i tillegg til ul av eggstokker og sjekk i forhold til fertilitet (fordi jeg brukte tid på å bli gravid først og jeg allikevel skal ta celleprøve)

Lov å håpe på at det samme skjer nå? Hehe
Føler at jeg "truet" kroppen de to første gangene, som i "om du ikke blir gravid nå, så må vi tvinge deg" :p haha
 
DPO-LAND: DPO4
Frøkna våknet for mat og bleie 0430 i dag??? Høyst uvanlig...

Jeg var skrubbsulten, og måtte faktisk spise litt. Bruker sjelden å spise før det har gått et par timer på morgenen.

Temp sank en del i dag. Er ikke det litt tidlig for festedipp? Hm..

- småkvalm
- litt sår i puppene
- øm i skambeinet
- småøm i korsryggen
 
Last edited:
Kan bli vanskelig å holde seg unna diverse nettsider. Begynner å klø i fingrene etter å teste:p
 
DPO-LAND: DPO5

Temp steg igjen i dag, så det er jo bra:)

Symptomer:
- småkvalm og litt sure oppstøt
- litt sår i puppene
- tørr i munnen
- småvondt i hodet
- trykker over bihulene
- høyt blodtrykk/undertrykk. Aner ikke om det er et symptom, men jeg jar som regel ligget på ca 125/80. I dag var det på 127/97 :eek:
Skal vel kanskje ikke stole helt på den hjemmemåleren da, men om det vedvarer så kan det hende jeg hører med legen for å få sjekket det der.
 
Last edited:
DPO-LAND: DPO6
Dagens symptomliste

- Kvalm
- ømme pupper
- tørr i munnen
- ekstra sulten
- tykkere blodårer på hender og pupper
- hjertebank
- øm i symfysen
- Sliten i korsryggen
- stikker i livmora
- tung i hodet og over bihulen
- blålilla brystknopper???
- mensmurringer
 
Last edited:
Fikk mld fra fastlegen i dag om at jeg har høyt kolesterol...får vel endre enda mer på kostholdet da, selv om vi har blitt veldig flinke her. Har til og med begynt å spise fisk:D

Andre faktorer kan være stress, og jeg kan vel ikke si at forholdet mitt til sjefen har gjort meg mindre stresset...

Og selvfølgelig: den arvelige biten! Med en far og søster med høyt kolesterol og går på medisiner pga det, så er jeg vel nesten dømt høyt kolesterol jeg og:p

Sånn er det å bytte fastlege. Får ihvertfall beskjed om det er noe :p :D
 
Godt du fikk svar på det da:). Du får være litt forsiktig med egg da❤️
 
Godt du fikk svar på det da:). Du får være litt forsiktig med egg da❤️
Er ikke mye inntak av det her heller gitt. Hm...
Får bare begrense det meste som kan øke det vel, og ta en blodprøve om en stund igjen for å sjekke.
 
DPO-LAND: DPO10

Dagens symptomliste

- såre pupper
- småkvalm
- mensmurringer
- øm i korsryggen

Måtte fyre av en test allikevel:rolleyes:
Selvfølgelig blenda:p

1457945726785.jpg
 
Er den helt blenda? Syns jeg kan se noe veldig svakt, men det er kanskje bare innbilning?:)
 
Er den helt blenda? Syns jeg kan se noe veldig svakt, men det er kanskje bare innbilning?:)

Jeg er ikke noe god på å se streker så jeg ser ikke noe på bildene selv:p
Testet i vinduskarmen, og i riktig vinkel så kan jeg jo "selvfølgelig" skimte noe om jeg stirrer hardt nok:p haha
Var vanskelig å ta bilde da. Tatt ved verandadøra...
1457947734623.jpg
1457947746593.jpg
 
  • Liker
Reactions: H&H
❤️❤️❤️. Kan skimte noe ja:). Tenk så morro da:). Håper virkelig for deg:)

Kvalmen er litt sterkere i dag og, så jeg har troa:D hehe
Spennende å se på neste test.

Alt bra med jenta i magen? :)
 
Back
Topp