Håper på det lille mirakelet :)

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av m&m mini, 8 Okt 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Eller kanskje ikke...hm..
    Etter å ha talt litt uker er jeg da 17-18 uker på vei, så da er det jo brått oul:p haha

Får tenke litt på hva jeg gjør

2. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Ja du vell det da ja :p

3. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Svangerskapet :D 5+0

Termin: 28. November 2016
    Igjen til uke 12: 49 dager
    Igjen til termin: 248 dager
    Trimester: 1. trimester
    Neste kontroll lege:
    Jordmortime: 6. April kl 0930
    Blodtype: 0, rhesus positiv
    Ultralyd:
    Mage:
    Brystmål:
    Vektendring: 59,5 kg, +0,5
    Matkick: MAT
    Plager: Trøtt, småkvalm, murringer, verkende fingre
    Tilskudd: D-vitamin, tran og Folat
    Arbeid: Fortsatt i permisjon, men går nok over på svangerskapspenger igjen i mai

• Liker Liker x 2
  4. Lillefrø15 Forumet er livet

Gratulerer med uke 5+0:). Over kjemisk graviditet og snart begynner lille hjerte å slå❤️❤️

• Liker Liker x 1
  5. MI88 Elsker forumet VIP Augustlykke 2015

Oi! Her har det skjedd ting! (Har ikke vært her inne på bv på flere mnd) Gratulerer så mye med ny graviditet :D så utrolig gøy!

6. Palmesus Prøver Mailykke 2018

Gratulerer så mye med ny graviditet! Spennende :)

7. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Tusen takk :D
    Veldig spennende:)

8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Svangerskapet :D 7+0

Første jordmorkontroll er overstått og termin er der satt til 22. November. Pga lange sykluser så forholder jeg meg til 28. frem til jeg evnt blir flyttet på ul da.

Lite oppdatering forrige uke, da snuppa her var syk og fikk Den fjerde barnesykdommen. Heldigvis frisk og rask igjen nå da:)

Igjen til uke 12: 35dager
    Igjen til termin: 234 dager
    Neste kontroll lege: 3. Mai
    Jordmortime: 24. Juni
    Ultralyd: henvisning sendt
    Blodtrykk: 105/71 (eget mål)
    Mage:
    Brystmål:
    Vektendring: 60 kg, +1 kg
    Plager: Trøtt, småkvalm, murringer
    Arbeid: Fortsatt i permisjon, men går over på svangerskapspenger igjen i mai. Blir søkt om på legekontroll 3. Mai :)

Ikke store forandringen på mage enda, men er ikke like godt trent som sist gang så det kommer vel snart:p litt oppblåst på kveldene.
    1460099601430.jpg

• Liker Liker x 3
    Last edited: 8 Apr 2016
  9. Lillefrø15 Forumet er livet

Hurra for 7 uker:D. Spennende fremover:)

• Liker Liker x 1
  10. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Målte blodtrykket nå for moro. 105/71. Ser ut som det er på vei nedover, akkurat som sist, men foreløpig har undertrykket holdt seg over 70 da :) håper ikke det blir ned på 60 igjen. Var jo så svimmel sist gang :p

Ellers så er jeg igang med ny kostholdsplan, og håper det kan hjelpe på kolesterolet før jeg må starte med medisiner om et par år.
    Slitsomt å tenke på innholdet i maten hele tiden, men siden jeg allerede bruker olje istedenfor smør, spiser mer fisk, mindre kjøttdeig osv (startet med dette for en god stund siden), og kolesterolet fortsatt er høyt så må det nok bare gjøres.
    Håper jeg allikevel klarer å gå opp ca det samme som sist, som var 18 kg.

Har kuttet kaffebønner helt da, og trakter heller om jeg vil ha en kopp kaffe, så den kan jo kanskje bidra bittelitt:)

Ellers er jeg litt usikker på om jeg skal bestille meg ul, for å bekrefte at alt er bra før permisjonen går ut. Har hørt hjertelyden med doppler da♡

• Liker Liker x 2
  11. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Svangerskapet :D 8+0

Igjen til uke 12: 28 dager
    Igjen til termin: 227 dager
    Neste kontroll lege: 3. Mai
    Jordmortime: 24. Juni
    Ultralyd: henvisning sendt
    Blodtrykk: 92/63 (eget mål)
    Mage:
    Brystmål:
    Vektendring: 59,8 kg, +0,8 kg
    Plager: Trøtt, svimmel, småkvalm, murringer
    Arbeid: Fortsatt i permisjon, men går over på svangerskapspenger igjen i mai. Blir søkt om på legekontroll 3. Mai :)

1460705447694.jpg

• Liker Liker x 2
    Last edited: 15 Apr 2016
  12. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Jeg er svak... :p

Har nå bestilt tidlig ul, og skal inn 28. april :D

• Liker Liker x 3
  13. Lillefrø15 Forumet er livet

Så spennende❤️❤️

• Liker Liker x 1
  14. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Spennende :D hvor langt er du den 28.?

15. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

9+6 er jeg da etter min regning.

Menstermin er jeg 10+5, så blir spennende å se hva hun kommer frem til :)

16. H&H Elsker forumet * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Skjønner deg godt jeg, hadde nok gjort akkurat det samme ;)

• Liker Liker x 1
  17. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Er jo sååå lenge til oul:p hehe
    Og etter det så kjenner jeg forhåpentligvis liv og.
    Den verste tida er jo nå før jeg begynner å kjenne liv:p

18. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

ja blir spennende :)

19. H&H Elsker forumet * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Off ja, å vente til man er i uke 18-20 før man får et glimt av det som gjemmer seg i magehuset er lenge :eek: for min del var det godt og beroligende med tidlig Ul i uke 11 med Emil :)

Tror du dere vil finne ut om det er jente eller gutt denne gangen?

20. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Vi var i uke 8 sist gang. Syns det er greit et par uker senere nå:)

Kunn godt tatt det en uke eller 2 senere og, men greit å få bekreftet før permisjonen går ut♡

Jeg har sagt til samboer at det får han bestemme denne gangen, siden jeg fikk vilja mi sist gang, men han er visst det er visst ikke så farlig denne gangen så vi får se hva det blir til:p hehe

Del denne siden