Gleder meg til du skal på oul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg? Tenker ofte på deg selv om jeg ikke er inne her og sjekker hver dag
Ser at det ikke er lenge igjen til ul. Så spennende!
Har en liten oppdatering fra min side: Var på tidlig ul i går og fikk til vår sjokk vite at vi skal ha tvillinger
Søte deg♡
Alt bra her, men begynner å slite med bekkenet. Så i morgen begynner jeg med bassengtrening
Åååh, så herlig med tvillinger da♡♡♡ hvor langt er du på vei nå da, og hvordan er formen?
Ååå.. Bassengtrening hørtes utrolig deilig ut! Skulle ønske det var et slikt tilbud her.
Jeg er 11+6 i dag. Formen er bra. Hun som tok ul på meg i går var overrasket over at jeg ikke hadde vært kvalm. Er visst større sjanse for å være det når man går med tvillinger. Så jeg er sjeleglad jeg har sluppet unna med det
Så når blir det tett oppfølging framover. Ul hver fjerde uke til jeg bikker 30 uker tror jeg det var hun sa. Hehe var i en smule sjokktilstand, så all informasjon gikk ikke helt inn føles det som
Legen min visste ikke at det fantes her hehe
Google og tlf er kjekt å ha
Så bra formen er fin da♡ og alt står bra til med de små og? kjekt med tett oppfølging
Kanskje jeg må ta en tlf til badelandet her og høre om det er noe de har.
Formen er fin ja. Og etter det de kunne se på ul, så hadde begge to det bra. Ganske jamnstor var de også, så det er jo positivt Ja, greit med tett oppfølging. Slipper man å gå rundt å bekymre seg så mye.
Jeg gleder meg veldig til å høre hvordan det går med deg og din ul!
Det syns jeg du skal gjøre. Gleder meg masse til første trening i dag
Skal visst til konsultasjon med fysioterapeuten først da.
Blir gøy å følge med med deg og de to små♡
Hvordan var første trening? Er så spent på å høre om det kan være noe Her var det visst ikke noe slikt tilbud, så jeg skal prøve meg på gravidyoga
Snart halvveis jo gleder meg til jeg kommer så langt. Ul straks også...er det ikke? Håper formen kommer seg. Har vært litt snørrete her også, men har kommet seg litt de siste dagene.
Nei. Må vel på kontroll først. Skal 10 mars. Så får vi se hva det blirSnørra har blitt litt verre her og jeg nyser dagen lang haha
Men der blir heldigvis bedre utover dagen da
Ul til torsadag litt nervøs for at noe skal være galt, men gleder meg mest
Bortsett fra det så trooor jeg at jeg kjente et par spark i går og i dag♡♡♡ hihi. Gleder meg til det blir tydeligere
Du har vel ikke fått noen time til ul enda du?
Nei. Må vel på kontroll først. Skal 10 mars. Så får vi se hva det blir
Nei er så langt å reise så det blir så dyrt.Blir spennende å høre ikke tenkt deg på tidlig ul heller?
Uff da. Infulensa på vei? God bedring søtaSvangerskapet 18+5
Våkner på morgenen med snørr og øyne som renner og tung i huet. Har vært slik en stund nå, men blir bare verre :/
Håper ikke det. Kjenner meg egentlig ikke syk ellers heller, bare snørrete og nyeste heheUff da. Infulensa på vei? God bedring søta
Hvordan går det ?
Så kjedelig joda det kommer seg litt og littJoda, trøtt våknet kl 2 i natt og lå våken i 2-3 timer før jeg fikk sove igjen. Men våkner selvfølgelig til samme tid på morgenen allikevel
Deg da? Hvordan er det i nytt hus?