Håper på det lille mirakelet :)

Har tenkt litt det samme når jeg kommer så langt

Gøy med overraskelse da:) mannen er ikke helt enig, men jeg har sagt at da kan vi heller vite det på nestemann:) og han skjønte vel hvorfor jeg ville ha det den veien istedet for motsatt tror jeg. Hvis ikke han bare ikke gidder å si noe da...:p

Gøy med overraskelse da:) mannen er ikke helt enig, men jeg har sagt at da kan vi heller vite det på nestemann:) og han skjønte vel hvorfor jeg ville ha det den veien istedet for motsatt tror jeg. Hvis ikke han bare ikke gidder å si noe da...:p
Vi visste det med 1. Men mannen er ikke helt enig med at vi ikke skal vite det nå. Han mener det er praktisk å vite. Har prøvet å sakt det med han at vi har jo alt av baby klær og alt annet kan vi handle senere. Alt annet er jo nøytralt som vi har fra før

Vi visste det med 1. Men mannen er ikke helt enig med at vi ikke skal vite det nå. Han mener det er praktisk å vite. Har prøvet å sakt det med han at vi har jo alt av baby klær og alt annet kan vi handle senere. Alt annet er jo nøytralt som vi har fra før

Så lenge det dere har nå er nøytralt så har det jo ikke noe å si da:)

Gleder meg jeg og:D men samtidig så er det så uvirkelig:o tenk at det er et menneske inne i magen liksom. Tror ikke helt på det enda:p
Blir enda mer virkelig i morgen:). Vil du fortsatt ikke vite hva dere venter?:)

Edit: så at du ikke vil vite nå:). He he:)

Blir enda mer virkelig i morgen:). Vil du fortsatt ikke vite hva dere venter?:)

Edit: så at du ikke vil vite nå:). He he:)

Satser på det. Sist gang hadde den jo ikke begynt å bevege seg engang. Nå vet jeg at det er bevegelse, så det blir gøy å se:D
Ser det i Juli vel? ;) hihi

Svangerskapet :D 19+0

OUL overstått:D
Ble satt tilbake en dag, så da er jeg vel 19+0 i dag og:)
Termin:19. Juli 2015
Trimester: 2. trimester
Neste kontroll lege: 25/3-2015 kl 1215
Jordmortime: 25/2-2015 kl 0830
Behandling: bassengtrening med fysioterapeut
Blodtype: 0, rhesus positiv
Mage: omkrets 82(+10) cm
Brystmål: 91 cm (+6)
Vektendring: Opp 8,3kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg)
Matkick: ingen spesielle kick
Plager: Trøtt, svimmel (lavt blodtrykk), mild bekkenløsning
Tilskudd: tran
Sykemeldt: Svangerskapspenger grunnet mangel på tilretteleggings mulighet på arbeidsplassen :)

Lille perfekte mini:D
1424346331850.jpg

Så fint bilde! :) Godt å ha oul overstått vil jeg tro.

Veldig deilig:) var mye roligere enn jeg hadde håpet da, men snudde litt på hodet og viftet med ene armen♡ hihi
Deilig å vite at alt ser bra ut:)

Veldig deilig:) var mye roligere enn jeg hadde håpet da, men snudde litt på hodet og viftet med ene armen♡ hihi
Deilig å vite at alt ser bra ut:)

Ja, er utrolig deilig å vite at alt er bra :) Hehe var ikke helt klar for så mye oppmerksomhet siden h*n var rolig ;) Gleder meg allerede til neste ul :)

Lille vakre i magen! Så nydelig da!!!
Blir spennende å se hva det er som kommer ut å hilser på verden :D

Ja, er utrolig deilig å vite at alt er bra :) Hehe var ikke helt klar for så mye oppmerksomhet siden h*n var rolig ;) Gleder meg allerede til neste ul :)

Når skal du på ul igjen? :)
Litt sjenert er lov å være♡ hihi
Har du fått deg dagbok forresten? Gøy å følge med litt:)

Lille vakre i magen! Så nydelig da!!!
Blir spennende å se hva det er som kommer ut å hilser på verden :D

Lille vakre knøtten til mammaen sin♡ hihi
Nå er det bare å glede seg til Juli;) hehe

Når skal du på ul igjen? :)
Litt sjenert er lov å være♡ hihi
Har du fått deg dagbok forresten? Gøy å følge med litt:)

Hehe ja, det er lov å være litt sjenert ;)
Jeg skal 18.mars. Blir mange ul på meg framover siden det er tvillinger. Hver fjerde uke til uke 30 og så annenhver eller hver tredje.
Nei, har ikke det. Skal ta det opp til vurdering på nytt nå ;) Hehe er så dårlig på å følge opp slike ting.

Hehe ja, det er lov å være litt sjenert ;)
Jeg skal 18.mars. Blir mange ul på meg framover siden det er tvillinger. Hver fjerde uke til uke 30 og så annenhver eller hver tredje.
Nei, har ikke det. Skal ta det opp til vurdering på nytt nå ;) Hehe er så dårlig på å følge opp slike ting.
Bra de følger opp ordentlig da. Min søster og var såpass ofte, 12 år siden, pga 2 delt livmor..

Her blir det stort sett en oppdatering i uka i dagboka, men det holder det syns jeg :) veldig koselig å ha et sted å kunne se på alt:)

Back
Topp