Hehe så utrolig hærlig ! Bare vent til h*n går løs på ribbeina !!!Fikk meg en litt "støkk" istad da lille pinvin sparka så hardt at jeg skvatt hihi
Kjempegøy. Mannen fikk ko selvfølgelig ilke sett sparket siden jeg nesten hoppa opp i taket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe så utrolig hærlig ! Bare vent til h*n går løs på ribbeina !!!Fikk meg en litt "støkk" istad da lille pinvin sparka så hardt at jeg skvatt hihi
Kjempegøy. Mannen fikk ko selvfølgelig ilke sett sparket siden jeg nesten hoppa opp i taket
Svangerskapet 22+0
2 uker siden sist oppdatering, men ikke så store forandringer.
Termin:19. Juli 2015
Trimester: 2. trimester
Neste kontroll lege: 25/3-2015 kl 1215
Jordmortime: 22/4-2015 kl 0830
Behandling: bassengtrening med fysioterapeut
Blodtype: 0, rhesus positiv
Blodtrykk:
Mage: omkrets 84(+12) cm
Brystmål: 91 cm (+6)
Vektendring: Opp 10,1kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg)
Symfysemål: 22 cm (om jeg måler riktig )
Hjerteslag:
Matkick: ingen spesielle kick
Plager: Trøtt, svimmel (lavt blodtrykk), mild bekkenløsning. Akutt energitap og sultfølelse.
Tilskudd: tran
Sykemeldt: Svangerskapspenger grunnet mangel på tilretteleggings mulighet på arbeidsplassen
Vis vedlegget 107740
Tusen takk
Ikke sett deg her før? Ny?
Så veldig bra ut det derBarnerommet
Jeg har begynt å tenke litt hvordan barnerommet skal se ut, og har begynt med et par skisser
Usikker på om jeg vil ha skap på sidene helt ned eller ikke, så kom gjerne med innspill
Planen er å lage et enkelt skrog, for så å ha skuffer med litt forskjellige farger på i, som kan plasseres litt om hverandre.
På sidene av vinduet blir det skap, hvor det skal være plass til å evnt henge noe klær o.l, samt et par hyller til sengetøy osv
Vis vedlegget 107791
Vis vedlegget 107792
Så veldig bra ut det der
Hmm ja, hvis det hjelper så er våres 120Tror det kan bli veldig bra. Men må bestemme meg for hvor høye skapene skal være...
Hmm ja, hvis det hjelper så er våres 120
Ah, det er fint opp til taketJo, det holder jo, mem er mer looken jeg er usikker på. Om de skal være helt fra gulv til tak, eller bare fra vinduskarmen og opp
Hvordan går det med deg og lille bolla pinnsvin?
Lenge siden update her nå !
Okei daSyns det går så tregt når jeg oppdaterer hver uke hehe
Kommer en ny i morgen
Kommer mere og mere er dette første foresten ?Svangerskapet 24+0
Termin:19. Juli 2015
Trimester: 2. trimester
Neste kontroll lege: 20/5-2015 kl 1000
Jordmortime: 22/4-2015 kl 0830
Behandling: bassengtrening med fysioterapeut
Blodtype: 0, rhesus positiv
Blodtrykk: 105/65 (i går)
Mage: omkrets 86(+14) cm
Brystmål: 93 cm (+8)
Vektendring: Opp 9,8kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg)
Symfysemål: 23,5 cm
Hjerteslag: 150 pr. min
Matkick: ingen spesielle kick
Plager: Trøtt, svimmel (lavt blodtrykk), mild bekkenløsning. Akutt energitap og sultfølelse.
Tilskudd: tran
Sykemeldt: Svangerskapspenger grunnet mangel på tilretteleggings mulighet på arbeidsplassen
Det kommer seg
Vis vedlegget 109539
Kommer mere og mere er dette første foresten ?