Håper på det lille mirakelet :)

Fine babyhuset

Svangerskapet :D 25+1

Termin:19. Juli 2015
Trimester: 2. trimester
Neste kontroll lege: 20/5-2015 kl 1000
Jordmortime: 22/4-2015 kl 0830
Behandling: bassengtrening med fysioterapeut
Blodtype: 0, rhesus positiv
Blodtrykk:
Mage: omkrets 88(+16) cm
Brystmål: 95cm (+10 )
Vektendring: Opp 11,1 kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg)
Symfysemål: 25 cm (eget mål)
Hjerteslag:
Matkick: ingen spesielle kick
Plager: Trøtt, svimmel (lavt blodtrykk), mild bekkenløsning. Akutt energitap og sultfølelse.
Tilskudd: tran
Sykemeldt: Svangerskapspenger grunnet mangel på tilretteleggings mulighet på arbeidsplassen :)

1428056851825.jpg

Blodtrykk:
Mage: omkrets 88(+16) cm
Hjerteslag:
Matkick: ingen spesielle kick
Plager: Trøtt, svimmel (lavt blodtrykk), mild bekkenløsning. Akutt energitap og sultfølelse.
Sykemeldt: Svangerskapspenger grunnet mangel på tilretteleggings mulighet på arbeidsplassen :)

Vis vedlegget 110596
Så flott mage! :)

Blodtrykk:
Mage:
omkrets 88(+16) cm
Hjerteslag:
Matkick:
ingen spesielle kick

Vis vedlegget 110596
fine magehuset!!! :love017

plutselig sier det bare "kapow! så har du DEN kula :P
Hvis du er slik som meg så er det ikle sikkert du får no særlig mage. Viser bedre på deg nå enn det gjorde på meg når jeg var så langt på vei som du er nå:)

Er vel bare å vente og se vel:D hehe
Det skjer noe der inne ihvertfall♡♡♡
Og i går filma jeg så mannen fikk sett ordentlig og. Ser ut som h*n prøver å bryte ut av navlen innimellom:p

plutselig sier det bare "kapow! så har du DEN kula :P
Hvis du er slik som meg så er det ikle sikkert du får no særlig mage. Viser bedre på deg nå enn det gjorde på meg når jeg var så langt på vei som du er nå:)

Og i går filma jeg så mannen fikk sett ordentlig og. Ser ut som h*n prøver å bryte ut av navlen innimellom:p

Samme som lilleprinsen her.. kjennes ut som han prøver å grave seg igjennom magehuden :P hehe

Samme som lilleprinsen her.. kjennes ut som han prøver å grave seg igjennom magehuden :P hehe

Små aliens:p hihi
Veldig myke bevegelser her da:) som mannen sa; ser ut (og kjennes litt ut som) en kjele med grøt som koker:p

Takk søta:)
Vil at du skal få en slik og♡ hvordan går det med deg?
Takk for det:D. Det går bra med meg:). Fokuserer mye på trening og kosthold om dagen.. Ivf søknaden er sendt, så litt spent.. Har tatt rubella vaksine, så har egentlig prøvepause nå..
Kanskje vi får til et treff om du orker snart?:D

Takk for det:D. Det går bra med meg:). Fokuserer mye på trening og kosthold om dagen.. Ivf søknaden er sendt, så litt spent.. Har tatt rubella vaksine, så har egentlig prøvepause nå..
Kanskje vi får til et treff om du orker snart?:D

Da er du jo ihvertfall igang med litt da:D greit å ha litt å fokusere på og kanskje? :)

Hadde vært koselig med treff snart ja:) kan vel hver dag til uka bortsett fra fredag. Eller uka etter om det passer deg bedre?:)

Da er du jo ihvertfall igang med litt da:D greit å ha litt å fokusere på og kanskje? :)

Hadde vært koselig med treff snart ja:) kan vel hver dag til uka bortsett fra fredag. Eller uka etter om det passer deg bedre?:)
Ja, det er det:). Passer nok best uka etter:). Jobber mye til uka:).

Ja, det er det:). Passer nok best uka etter:). Jobber mye til uka:).

Den er grei. Bare å si fra dag og klokkeslett. Jeg går jo fortsatt hjemme jeg:p hehe
Bare fredager jeg er opptatt

Back
Topp