Håper på det lille mirakelet :)

Svangerskapet :D 19+0

Termin:18. Juli 2015
Igjen til oul: 1 dag
Trimester: 2. trimester
Neste kontroll lege:
Jordmortime: 25/2-2015 kl 0830
Behandling: bassengtrening med fysioterapeut
Blodtype: 0, rhesus positiv
Ultralyd: oul 19.02 kl 11.00
Mage: omkrets 82(+10) cm
Brystmål: 91 cm (+6)
Vektendring: Opp 8,3kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg)
Matkick: ingen spesielle kick
Plager: Trøtt, svimmel (lavt blodtrykk), mild bekkenløsning
Tilskudd: tran
Sykemeldt: Svangerskapspenger grunnet mangel på tilretteleggings mulighet på arbeidsplassen :)

1424249642173.jpg

Her trekker jeg inn magen det jeg kan:p
1424249678705.jpg

Se der ja :) Det begynner jo virkelig å komme seg ;) Regner med du gleder deg til ul i morgen. Har du vært på tidlig ul eller? Her måtte jeg i dag bite i det sure eplet og bli sykemeldt. Har epilepsi og det i kombinasjon med ekstrem trøtthet ville ikke legen min ta noen sjanser på. Så nå trenger jeg tips til hva man skal gjøre for å få dagene til å gå ;)

Se på den babybumpen da!!! :D Nydelig!!

Se der ja :) Det begynner jo virkelig å komme seg ;) Regner med du gleder deg til ul i morgen. Har du vært på tidlig ul eller? Her måtte jeg i dag bite i det sure eplet og bli sykemeldt. Har epilepsi og det i kombinasjon med ekstrem trøtthet ville ikke legen min ta noen sjanser på. Så nå trenger jeg tips til hva man skal gjøre for å få dagene til å gå ;)

Gleder meg ja:D gruer meg litt og men...:p hehe
Var på ul i uke 8, så vet at det bare er en inni der, men gleder meg virkelig til å se den ene og♡

Bra legen passe på da. Er vel ikke bra for hverken deg eller de små om du får mye anfall vil jeg tro?
Tips ja..vet ikke om jeg er den beste til å gi tips der akkurat, for her har det ble altfor mye bv tid:p haha
Driver og rydder litt, baker litt, håndarbeid er vel noe av det jeg har gjort da:) også har jeg jo begynt med bassengtrening:)

Se på den babybumpen da!!! :D Nydelig!!

Kommer seg nå:) skulle tro jeg hadde en baby i rumpa og, for den har vokst:p haha
Nærmer meg 65 kg nå, som egentlig har vært maksmålet mitt i mange år;)

Kommer seg nå:) skulle tro jeg hadde en baby i rumpa og, for den har vokst:p haha
Nærmer meg 65 kg nå, som egentlig har vært maksmålet mitt i mange år;)
hahahaha herlig! er vel ikke sikkert gubben har noe i mot det :P
Jeg har krympa jeg.. :( bare magen som vokser utover..

Gleder meg ja:D gruer meg litt og men...:p hehe
Var på ul i uke 8, så vet at det bare er en inni der, men gleder meg virkelig til å se den ene og♡

Bra legen passe på da. Er vel ikke bra for hverken deg eller de små om du får mye anfall vil jeg tro?
Tips ja..vet ikke om jeg er den beste til å gi tips der akkurat, for her har det ble altfor mye bv tid:p haha
Driver og rydder litt, baker litt, håndarbeid er vel noe av det jeg har gjort da:) også har jeg jo begynt med bassengtrening:)

Hehe ja, da slipper du i alle fall å gruble over om det muligens er to ;) Va skikkelig nervøs jeg og før jeg gikk inn på ul. Rart det der. Hehe gikk fort over til sjokk i stedet for å være nervøs da :p

Hehe er også redd det kommer til å bli en god del bv tid :p For øyeblikket hæres jeg ikke å være på kjøkkenet, så håper det kommer seg litt slik at jeg kanskje også kan bake litt. Elsker å bake :) Strikking og rydding/forberedelse til Knoll og Tott kommer er vel det som blir å ta opp dagene mine vil jeg tro. Og så venter jeg på dvd med gravidyoga. Håper det kan være grei trening.

hahahaha herlig! er vel ikke sikkert gubben har noe i mot det :P
Jeg har krympa jeg.. :( bare magen som vokser utover..

Han sier bare at jeg har blitt feit han:p haha

Du trenger vel ikke bli mindre da:( håper det kommer seg litt mot slutten igjen da;)

Han sier bare at jeg har blitt feit han:p haha

Du trenger vel ikke bli mindre da:( håper det kommer seg litt mot slutten igjen da;)
hahaha. feit er du vel ikke.. hahaha ;)

Nei jeg trenger ikke bli mindre.
Vi får ser hvordan det går fremover. Sist jeg gikk gravid veide jeg 2 kg mer en startvekten min etter fødselen.

hahaha. feit er du vel ikke.. hahaha ;)

Nei jeg trenger ikke bli mindre.
Vi får ser hvordan det går fremover. Sist jeg gikk gravid veide jeg 2 kg mer en startvekten min etter fødselen.

Han hadde nok ikke sagt det om han trodde jeg tok meg nær av det;) haha
Vet godt at jeg ikke er feit, og er bare glad for at jeg har lagt på meg såpass.
Krysser fingrene for at jeg for beholde noen av kiloene etter fødsel og♡

Blir spennende å se hvordan det blir nå da. Hvordan er vektoppgang i forhold til forrige gang da?

Han hadde nok ikke sagt det om han trodde jeg tok meg nær av det;) haha
Vet godt at jeg ikke er feit, og er bare glad for at jeg har lagt på meg såpass.
Krysser fingrene for at jeg for beholde noen av kiloene etter fødsel og♡

Blir spennende å se hvordan det blir nå da. Hvordan er vektoppgang i forhold til forrige gang da?
Sist gikk jeg jevnt og trutt oppover.. la på meg totalt 12 kg. Å 10 av de kiloene forsvant etter fødselen.
Denne gangen gikk jeg først ned litt fø vekten begynte å gå oppover. Sist jeg var hos JM i uke 17 veide jeg 100 gram mer en startvekten.
Brukte Medium/38 da jeg ble gravid.. Måtte ned i XS/S nå... Gravidebuksa mi er nå str 34... 38 buksene sitter helt løst på meg å sklir ned.

Sist gikk jeg jevnt og trutt oppover.. la på meg totalt 12 kg. Å 10 av de kiloene forsvant etter fødselen.
Denne gangen gikk jeg først ned litt fø vekten begynte å gå oppover. Sist jeg var hos JM i uke 17 veide jeg 100 gram mer en startvekten.
Brukte Medium/38 da jeg ble gravid.. Måtte ned i XS/S nå... Gravidebuksa mi er nå str 34... 38 buksene sitter helt løst på meg å sklir ned.

34 er veeeldig smått. Håper du kommer litt oppover igjen da:)
Hvordan er formen ellers nå da? Hatt noe mer trøbbel med gravitasjonen? ;)

Det er så koselig å være på ultralyd skal dere vite kjønn hvis de ser det?

Skal kun vite om jeg tilfeldigvis ser det veldig tydelig selv:p hehe
Har tenkt å gi beskjed om at vi ikke vil vite;)

Begynner å komme nå :D min har detti ned den :P

Nå ser jeg det ihvertfall når jeg ligger på ryggen også. Er den jeg har venta mest på:p hehe
Syns du det er tungt eller?

Back
Topp