Håper på det lille mirakelet :)

Å ikke få sove hadde vært verre for min del. Har epilepsi og er totalt avhengig av søvn. Hvis ikke kan jeg lett få anfall og det vil jeg jo helst unngå nå når man er gravid. Er nok bekymret over den dosen medisin jeg må ta om jeg ikke måtte økt dosene også :confused:
Godt å høre at du også har sluppet unna den verste kvalmen. Sliter litt med brekninger pga forsterket luktesans, men det overlever jeg :)

Huff da, får du kraftige anfall når de kommer eller? Viktig å få seg nok søvn for å unngå da:)

Luktesansen har jeg merket og:p hehe
Men har gått litt tilbake nå da. Var verre i 1. Trimester

Huff da, får du kraftige anfall når de kommer eller? Viktig å få seg nok søvn for å unngå da:)

De siste årene har det vært det jeg kaller "fjernhetsanfall". Er liksom i ei tåke og alt går tregt og klarer ikke svare på spørsmål osv. Da er det bare å legge seg. Ingenting annet enn søvn som får det til å gå over. Men er jo heldig som ikke har de store kraftige krampeanfallene :)

Håper den går litt tilbake for meg også. Er ganske plagsomt til tider, spesielt om morgenen når jeg er veldig sulten. Søpla er det bare å glemme å gjøre noe med for min del. Den får gubben ta seg av ;)

Men nå skal jeg pakke siste rest her. Reiser halv tolv til Oslo. Skal feire søsteren min som ble 30 på tirsdag. Gleder meg :smiley-bounce012

Lukte og smaksansen er helt på utur her... men den kommer seg sikkert etterhvert.

Håper jeg kan komme igang med bassengtrening snart:)
Har snakket med et sted hvor de anbefalte treningen med fysioterapeut siden de andre treningene var mer fart i, så håper jeg kan få en henvisning fra legen til uka...

Hei og hopp! Kan du legge ut det første og siste bildet ved siden avhverandre?

Kan få de under hverandre ihvertfall. Har de ikke på pc.
Uke 6 og uke 17. Syns at jeg har lagt på meg når man ser på kurven på ryggen ihvertfall:)

1423207663361.jpg
1423207685160.jpg

Tydelig forskjell er det jo vertfall :)

Ser ikke forskjellen så godt før man sammenligner. Hehe
Mannen sier jeg begynner å bli "feit", og er fast bestemt på at magen min ikke skal bli større enn hans:p tror jeg må stramme inn på maten hans snart:confused: hehe

Ser ikke forskjellen så godt før man sammenligner. Hehe
Mannen sier jeg begynner å bli "feit", og er fast bestemt på at magen min ikke skal bli større enn hans:p tror jeg må stramme inn på maten hans snart:confused: hehe
Hehe :) spennende å se hvordan du blir etterhvert. Jeg er heller ikke stor til å være så langt :)

Blir vel ikke så alt for lenge til. Gleder meg til jeg er like langt på vei... du er jo straks halveis :D

Har gått fortere nå etter uke 12:) hehe
Men litt tregt igjen siste uka. Venter bare på oul nå, så jeg får se mini♡ hihi. 2 uker til:)
Er nok ikke så lenge til nå nei. Men venter fortsatt på spark da. Gleder meg til å kjenne litt liv♡

Plutselig er du der du og;)

Men litt tregt igjen siste uka. Venter bare på oul nå, så jeg får se mini♡ hihi. 2 uker til:)
Er nok ikke så lenge til nå nei. Men venter fortsatt på spark da. Gleder meg til å kjenne litt liv♡

Ja det går nok fortere enn jeg tror. :) plutselig kjenner du noe som du vet ikke var deg selv ;)

Jeg kjente liv i uke 20 :)

Svangerskapet :D 18+1

Termin:18. Juli 2015
Igjen til oul: 7 dager
Trimester: 2. trimester
Neste kontroll lege: 07/01-2015 kl 12.30
Jordmortime: 25/2-2015 kl 0830
Behandling: starter bassengtrening med fysioterapeut i morgen pga bekkenløsning:)
Blodtype: 0, rhesus positiv
Ultralyd: oul 19.02 kl 11.00
Mage: omkrets 82(+10) cm
Brystmål: 91 cm (+6)
Vektendring: Opp 7,2kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg) ned 0,4 fra forrige uke...
Matkick: ingen spesielle kick
Plager: Trøtt, svimmel (lavt blodtrykk), bekkenløsning
Tilskudd: tran
Sykemeldt: Svangerskapspenger grunnet mangel på tilretteleggings mulighet på arbeidsplassen :)

1423728081062.jpg

Last edited:
Back
Topp