Håper på det lille mirakelet :)

Her fikk jeg ikke skikkelig kul før jeg var 7mnd men så har jeg jo litt ekstra :) mens nå syns jeg kulen begynner å vises allerede :/

Her fikk jeg ikke skikkelig kul før jeg var 7mnd men så har jeg jo litt ekstra :) mens nå syns jeg kulen begynner å vises allerede :/

Har vært noe oppblåst siden starten nå, og i sommer merket jeg absolutt ingenting til det. Hehe
Jaja, den kommer når den kommer:)

Tiden går, magen vokser, Nestet er klart og spark kommer :D

I dag eller i morgen skal jeg se på babyutstyr og:) veldig spent på hva hun har på loftet♡

I dag eller i morgen skal jeg se på babyutstyr og:) veldig spent på hva hun har på loftet♡
åååå!! så spennende da!!! Gleder meg til å høre om det. Jeg skal snart hente esken med babytøy som står hos farmor for å se hva jeg kan bruke etter Vesla :)

åååå!! så spennende da!!! Gleder meg til å høre om det. Jeg skal snart hente esken med babytøy som står hos farmor for å se hva jeg kan bruke etter Vesla :)

Så gøy å se på :) blir litt mer virkelig når man begynner med slikt føler jeg♡
Kanskje jeg skal rydde litt på babyrommet, så jeg kan få plass til noe om jeg skulle finne på å drasse med meg ting hjem:D

Så gøy å se på :) blir litt mer virkelig når man begynner med slikt føler jeg♡
Kanskje jeg skal rydde litt på babyrommet, så jeg kan få plass til noe om jeg skulle finne på å drasse med meg ting hjem:D
hehe hørtes lurt ut :D

Gjem det på loftet???

Tenkte å rydde litt i kjelleren etterhvert og, så jeg får lagre det der tror jeg. Lettere å komme til enn på loftet:)

Back
Topp