Håper på det lille mirakelet :)

Svangerskapet :D 17+0

Termin:18. Juli 2015
Igjen til oul: 15 dager
Trimester: 2. trimester
Neste kontroll lege: 07/01-2015 kl 12.30
Jordmortime: 25/2-2015 kl 0830
Blodtype: 0, rhesus positiv
Ultralyd: oul 19.02 kl 11.00
Mage: omkrets 81(+9 ) cm
Oppdateres når jeg finner målebåndet:p
Brystmål: 92 cm (+7)
Vektendring: Opp 7,6kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg)
Matkick: ingen spesielle kick
Plager: Trøtt, svimmel (lavt blodtrykk), merke bekkenet bedre nå...
Tilskudd: tran
Sykemeldt: Svangerskapspenger grunnet mangel på tilretteleggings mulighet på arbeidsplassen :)

Kommer seg? :)
1423035509384.jpg

Last edited:
Dette begynner jo virkelig å komme seg :) Hvordan er formen?

Formen er grei nok, men blir fort sliten og jeg har begynt å merke bekkenet litt mer...
Sååå rastløs da :p hehe
Hvordan går det med deg da?:)

kommer seg nå :) men at du har lagt på deg så mye, det synes ikke :P
Merker ikke så mye til det heller, så har vel lagt seg ganske jevnt. Men litt mer på rompa og magen er det;)

Har du begynt å føle liv der inne?

Merker ikke så mye til det heller, så har vel lagt seg ganske jevnt. Men litt mer på rompa og magen er det;)
det er vel greit det da :) vet ikke hvor mine har satt seg, men har en anelse om på puppene, håper virkelig ikke at de blir større nå :arghh:

Formen er grei nok, men blir fort sliten og jeg har begynt å merke bekkenet litt mer...
Sååå rastløs da :p hehe
Hvordan går det med deg da?:)

Er sinnsykt trøtt! Har jeg mulighet til å sove lengre, så gjør jeg det. Ofte blir det en dupp på ettermiddagen og for at jeg skal overleve litt utover kvelden iallefall. Skulle egentlig ikke tro at det gikk ann, men synes det er slitsomt å være så trøtt hele tiden.
Var konstant sulten ei stund, men det har heldigvis blitt litt bedre :)
Men skal overleve dette så lenge jeg ikke får den store kvalmen ;)

det er vel greit det da :) vet ikke hvor mine har satt seg, men har en anelse om på puppene, håper virkelig ikke at de blir større nå :arghh:
Jeg vil gjerne ha større pupper:p

Er sinnsykt trøtt! Har jeg mulighet til å sove lengre, så gjør jeg det. Ofte blir det en dupp på ettermiddagen og for at jeg skal overleve litt utover kvelden iallefall. Skulle egentlig ikke tro at det gikk ann, men synes det er slitsomt å være så trøtt hele tiden.
Var konstant sulten ei stund, men det har heldigvis blitt litt bedre :)
Men skal overleve dette så lenge jeg ikke får den store kvalmen ;)

Klarer ikke sove lenger jeg, samme hvor hardt jeg prøver:o hender jeg sovner litt på ettermiddagen da. Fungerer dårlig etter 12 som regel:p og enda verre etter 15...hehe
Men glad jeg har sluppet den verste kvalmen her og:)

Klarer ikke sove lenger jeg, samme hvor hardt jeg prøver:eek: hender jeg sovner litt på ettermiddagen da. Fungerer dårlig etter 12 som regel:p og enda verre etter 15...hehe
Men glad jeg har sluppet den verste kvalmen her og:)

Å ikke få sove hadde vært verre for min del. Har epilepsi og er totalt avhengig av søvn. Hvis ikke kan jeg lett få anfall og det vil jeg jo helst unngå nå når man er gravid. Er nok bekymret over den dosen medisin jeg må ta om jeg ikke måtte økt dosene også :confused:
Godt å høre at du også har sluppet unna den verste kvalmen. Sliter litt med brekninger pga forsterket luktesans, men det overlever jeg :)

Back
Topp