Håp om søsken

Jøss! Er ikke du på skjult på assistert? Det må du jo be om! Det er ikke noe aktivitetskrav. ;)

Du skal få PM altså. :) :Heartred

Hmmmm, ja kanskje det.. :)

Hvordan har du det? [emoji3590]

Kvalm. :( Kaster noe opp, men klarer stort sett å stanse det i tide. :( Huff. Skulle gjerne spolt fort frem nå.
Sier som Sara, jeg skulle så gjerne spolt tiden for deg, jeg òg [emoji3590] Styrkeklemmer i fleng [emoji3590]

Ååå finnes det en slik skjult side også?? Visste jeg ikke.

Eget underforum på toppen inne på den skjulte gruppa. :) Ligger flere dagbøker der. :)

Håper du har en god dag og at du får i deg ne mat ❤️

Håper du har en god dag og at du får i deg ne mat ❤️

Ved å bruke alle triks i boka går det faktisk "greit" hjemme fortsatt nå mtp næring og væske. Det er jeg utrolig takknemlig for. Likevel er denne 24/7 kvalmen og mage-vondtene grusomme. Om man hadde funnet en sprøyte som påførte folk dette så ville det ligget på topp 10 torturmetoder mener nå jeg. :dead: Du er sikkert enig. :bag:

Jeg er 7+0 i dag. Så det går fremover. Og UL-sjekker så vi vet hva jeg kjemper for. Svangerskap er dessverre ikke noe for meg. :( :Heartred

Fysjameg! Unner deg ikke den kvalmen. Kvalme er det verste! [emoji17] Håper du slipper å gå slik store dele av svangerskapet, og at det går over etter første trimester [emoji173]️ Når har du neste UL? Jeg heier sånn på lillemann!!

Ved å bruke alle triks i boka går det faktisk "greit" hjemme fortsatt nå mtp næring og væske. Det er jeg utrolig takknemlig for. Likevel er denne 24/7 kvalmen og mage-vondtene grusomme. Om man hadde funnet en sprøyte som påførte folk dette så ville det ligget på topp 10 torturmetoder mener nå jeg. :dead: Du er sikkert enig. :bag:

Jeg er 7+0 i dag. Så det går fremover. Og UL-sjekker så vi vet hva jeg kjemper for. Svangerskap er dessverre ikke noe for meg. :( :Heartred

Det er godt å høre at du i hvert fall får ned og beholder noe. Det er så viktig for å slippe hele sykehussirkuset å holde seg hydrert og utenfor ketose.

Kanskje ikke store trøsten når det fortsatt er 7 mmd igjen, men for hver dag som går er du nærmere målet, kvalmefri og pensjonisttilværelsen ❤️

Mange klemmer sendes din vei fra en som forstår så altfor godt ❤️

Huff, så fælt med så mye kvalme! Håper du slipper at det vedvarer så lenge.. Du er tøff og flink som håndterer det altså. Tenk at du har passert sju uker da, begynner å bli veldig lovende! Kjempespent på ny ul på onsdag, håper så at begge fortsatt henger med:Heartred

Fysjameg! Unner deg ikke den kvalmen. Kvalme er det verste! [emoji17] Håper du slipper å gå slik store dele av svangerskapet, og at det går over etter første trimester [emoji173]️ Når har du neste UL? Jeg heier sånn på lillemann!!

Jeg er forberedt så godt det går på kvalmen, men kan ikke si at det er enklere likevel å være kvalm gitt. :( Skal jo ikke klage sånn her inne på assistert, vi er utrolig takknemlig for graviditeten. :Heartred Jeg skulle likevel ønsket meg enklere svangerskap. :Heartred

På onsdag. Du må finne de skjulte dagbøkene til da. ;)

Det er godt å høre at du i hvert fall får ned og beholder noe. Det er så viktig for å slippe hele sykehussirkuset å holde seg hydrert og utenfor ketose.

Kanskje ikke store trøsten når det fortsatt er 7 mmd igjen, men for hver dag som går er du nærmere målet, kvalmefri og pensjonisttilværelsen ❤️

Mange klemmer sendes din vei fra en som forstår så altfor godt ❤️

Ja. Holde seg ute av sykehuset mest mulig. Virkelig hovedmålet. Og mye viktigere nå med lillegutt her hjemme enn da jeg var gravid sist. :Heartred

Absolutt godt å se dager og uker passert. Det er hovedmotivasjonen. Selv om den første tiden nå er skummel siden det mest sannsynlig blir verre og verre for hver uke i starten. :grumpy:

Tusen takk for klemmer og gode ord. :Heartred

Huff, så fælt med så mye kvalme! Håper du slipper at det vedvarer så lenge.. Du er tøff og flink som håndterer det altså. Tenk at du har passert sju uker da, begynner å bli veldig lovende! Kjempespent på ny ul på onsdag, håper så at begge fortsatt henger med:Heartred

Jeg er veldig spent på UL nå ja. Kan være det ikke blir noen avklaring enda heller, så jeg forsøker å forberede meg på alle utfall nå igjen. :bag:

Den kvalmen er det verste. Og gjør det veldig mye enklere å la fryseegg være fryseegg om dette svangerskapet ender godt. Det her skal jeg ikke flere ganger. Så håper jeg at alle assistert jentene følger etter meg minus kvalmen. :angelic:

❤️❤️

Jeg er veldig spent på UL nå ja. Kan være det ikke blir noen avklaring enda heller, så jeg forsøker å forberede meg på alle utfall nå igjen. :bag:

Den kvalmen er det verste. Og gjør det veldig mye enklere å la fryseegg være fryseegg om dette svangerskapet ender godt. Det her skal jeg ikke flere ganger. Så håper jeg at alle assistert jentene følger etter meg minus kvalmen. :angelic:

Skjønner at det ikke frister med gjentagelse ja.. Men heldigvis skal du helt i mål nå! Og vi skal komme etter :smiley-angelic001 Skjønner at du forbereder deg på alle utfall, men jeg krysser hvertfall fingrene for begge knøttene inni der og gleder meg til oppdatering etter ul!

Back
Topp