Jøss! Er ikke du på skjult på assistert? Det må du jo be om! Det er ikke noe aktivitetskrav.
Du skal få PM altså.
Hmmmm, ja kanskje det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss! Er ikke du på skjult på assistert? Det må du jo be om! Det er ikke noe aktivitetskrav.
Du skal få PM altså.
Hmmmm, ja kanskje det..
Hvordan har du det? [emoji3590]
Jeg har en egen dagbok på skjulte dagbøker.
Ååhh. Skulle gjerne funnet den knappen og spole tiden for degKvalm. Kaster noe opp, men klarer stort sett å stanse det i tide. Huff. Skulle gjerne spolt fort frem nå.
Sier som Sara, jeg skulle så gjerne spolt tiden for deg, jeg òg [emoji3590] Styrkeklemmer i fleng [emoji3590]Kvalm. Kaster noe opp, men klarer stort sett å stanse det i tide. Huff. Skulle gjerne spolt fort frem nå.
Ååå finnes det en slik skjult side også?? Visste jeg ikke.
Ååhh. Skulle gjerne funnet den knappen og spole tiden for deg
Sier som Sara, jeg skulle så gjerne spolt tiden for deg, jeg òg [emoji3590] Styrkeklemmer i fleng [emoji3590]
Håper du har en god dag og at du får i deg ne mat
Ved å bruke alle triks i boka går det faktisk "greit" hjemme fortsatt nå mtp næring og væske. Det er jeg utrolig takknemlig for. Likevel er denne 24/7 kvalmen og mage-vondtene grusomme. Om man hadde funnet en sprøyte som påførte folk dette så ville det ligget på topp 10 torturmetoder mener nå jeg. Du er sikkert enig.
Jeg er 7+0 i dag. Så det går fremover. Og UL-sjekker så vi vet hva jeg kjemper for. Svangerskap er dessverre ikke noe for meg.
Fysjameg! Unner deg ikke den kvalmen. Kvalme er det verste! [emoji17] Håper du slipper å gå slik store dele av svangerskapet, og at det går over etter første trimester [emoji173]️ Når har du neste UL? Jeg heier sånn på lillemann!!
Det er godt å høre at du i hvert fall får ned og beholder noe. Det er så viktig for å slippe hele sykehussirkuset å holde seg hydrert og utenfor ketose.
Kanskje ikke store trøsten når det fortsatt er 7 mmd igjen, men for hver dag som går er du nærmere målet, kvalmefri og pensjonisttilværelsen
Mange klemmer sendes din vei fra en som forstår så altfor godt
Huff, så fælt med så mye kvalme! Håper du slipper at det vedvarer så lenge.. Du er tøff og flink som håndterer det altså. Tenk at du har passert sju uker da, begynner å bli veldig lovende! Kjempespent på ny ul på onsdag, håper så at begge fortsatt henger med
Jeg er veldig spent på UL nå ja. Kan være det ikke blir noen avklaring enda heller, så jeg forsøker å forberede meg på alle utfall nå igjen.
Den kvalmen er det verste. Og gjør det veldig mye enklere å la fryseegg være fryseegg om dette svangerskapet ender godt. Det her skal jeg ikke flere ganger. Så håper jeg at alle assistert jentene følger etter meg minus kvalmen.